دانلود بازی Rings of Saturn برای PC
دانلود بازی Rings of Saturn برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rings of Saturn برای PC

پارسی گیم 3 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,839 بازدید

دانلود بازی Rings of Saturn برای کامپیوتر

کهکشان و فضاهای دوردست معمولاً سوژه‌های بسیار خوب برای خلق داستان‌های علمی و تخیلی هستند. این داستان‌ها زمانی که به بازی‌های ویدئویی منتقل شوند، می‌توانند شکل‌های متفاوتی به خود بگیرند. برخی از بازی‌های فضایی در سبک نقش آفرینی هستند (مانند Mass Effect) و برخی نیز جنبه‌های ترسناک و وحشت فضایی را به نام نشان می‌دهند (مانند Dead Space). با این حال بازی‌های زیادی نیز تنها بر روی ویژگی‌های علمی و تکنیکی‌تر فضا و فضانوردی تمرکز دارند. عنوان Rings of Saturn اثر استودیوی مستقلی به نام Kodera Software بوده که باقابلیت‌های پیچیده و درگیر کننده‌اش، مخاطبان خاصی پیدا کرده است.

بازی Rings of Saturn یک شبیه ساز استخراج اجسام مختلف در فضا به وسیله سفینه‌های فضایی بوده که مبتنی بر فیزیک‌های واقعی ساخته شده است. هر عملی که در طول مراحل این بازی انجام دهید، واکنشی را به همراه خواهد داشت. شما باید به وسیله اسلحه‌های لیزری و واکنش‌های سریع و هوشمندانه، مواد مورد نیاز خود را از سنگ‌های شناور در فضا استخراج کنید. سپس پس از به دست آوردن موارد باارزش، باید آن‌ها را در بازار آزاد به فروش رسانده و تجارتی موفق را برای خودتان به وجود بیاورید. Rings of Saturn به هیچ وجه برای گیمرهای کم حوصله ساخته نشده و می‌تواند صدها ساعت از وقتتان را مصرف کند.

در Rings of Saturn می‌توانید تبدیل به یک کاپیتان واقعی کشتی فضایی خود شوید. از همان ابتدای کار باید استایل بازی کردن خود را انتخاب کرده و سپس خدمه مناسب با آن استایل را استخدام کنید. سفرهای فضایی‌ای که Rings of Saturn در اختیار شما قرار می‌دهد به شدت با سایر بازی‌های این مدلی که شامل اکشنی بی مغز می‌شوند متفاوت است. اگر به دنبال لحظات هیجان‌انگیز هستید، بهتر است دور Rings of Saturn را خط بکشید. گیم پلی این بازی به شدت عمیق و طولانی است و مناسب گیمرهای کم حوصله نیست. با این حال در نهایت می‌توان گفت که Rings of Saturn یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است.

بازی Rings of Saturn یک شبیه ساز فضاپیمایی با المان های نقش آفرینی و مدیریت منابع است. این بازی یکی از عمیق ترین و پیچیده ترین دنیاهای فضایی درون یک بازی را در اختیار علاقه مندان قرار داده و انتظار این را دارد که ساعات زیادی را درونش بگذرانید. پس اگر از گیمرهای بی صبر و حوصله هستید دور این بازی را خط کشیده، زیرا در نهایت ناامید خواهید شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Star Traders Frontiers و For the Warp را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rings of Saturn برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: I5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel UHD 630, 2GB VRAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hard sci-fi, top-down physics based space mining simulator. Master realistic spaceflight using true-to-life technology, upgrade your ship to best suit your flight style and hire a crew to assist you. Delta-V, symbolized as ∆V and pronounced delta-vee, is the change in velocity that a spacecraft can achieve by using its entire propellant load.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.