کوآپ Gotham Knights
یحیی رحیمی

وارنر وجود قابلیت کوآپ 4 نفر بازی Gotham Knights را تکذیب کرد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
128 بازدید

فروشگاه پلی استیشن هفته گذشته از وجود قابلیت کوآپ چهارنفره بازی Gotham Knights رونمایی کرد. بنابر این اخبار بازی پیشین، امکان کنترل هر چهار شخصیت به‌صورت هم‌زمان وجود داشت و بازی‌کنان می‌توانستند همراه دوستانشان به انجام بازی به صورت چهارنفره بپردازند. شرکت وارنر در پاسخ به سؤال رسانه PCGamesN رسماً وجود این قابلیت را تکذیب کرده و اذعان کرده که بازی تنها دارای حالت دونفره خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، توضیحات منتشرشده در فروشگاه پلی استیشن منجر به ایجاد شایعات مختلفی در مورد بازی شوالیه‌های گاتهام شد. وجود چهار شخصیت اصلی باعث شد تا بسیاری به پخش شایعات امکان کنترل هر چهار شخصیت به صورت هم‌زمان بپردازند. این در حالی است که توسعه‌دهنده از همان روزهای اول، قابلیت کوآپ دونفره را تائید کرده بود. شرکت WB Games در پاسخ به استعلام انجام شده، وجود حالت چهار نفره را تکذیب کرده و گفته است که حالت‌های آنلاین ممکن است این قابلیت را فعال کنند.

وجود چهار شخصیت که امکان انتخاب آن‌ها وجود داشت در نهایت باعث ایجاد بحث‌های مختلفی میان بازی‌کنان شد. تأخیر انتشار بازی Gotham Knights به باور بسیاری از بازی‌کنان و افشاگران توییتری، دلیل دیگری برای افزودن حالت چهارنفره بود و حتی گزارش‌هایی وجود دارد که خبر از حذف نسخه نسل هشتم بازی شوالیه‌های گاتهام می‌دهد. شرکت وارنر اگرچه قابلیت کوآپ چهارنفره در بخش داستانی را رد کرده؛ اما احتمال وجود این حالت را در بخش آنلاین را مطرح کرده است.

کوآپ Gotham Knights

رویداد جدید بازی Gotham Knights

رسانه PGamesN در گفتگو با مدیر برند شرکت WB Games به اطلاعات رسمی در این مورد دست پیدا کرده است. دوون نیوبری در پاسخ به سؤال آن‌ها گفته است که بازی شوالیه‌های گاتهام از کمپین کوآپ دونفره پشتیبانی می‌کند؛ اما احتمال وجود حالت چهار نفره را رد نکرد. توسعه‌دهنده به دنبال برگزاری رویداد تازه‌ای با هدف معرفی گیم پلی بازی است. این رویداد که امروز سه‌شنبه و ساعت 17:30 به‌وقت‌ایران برگزار می‌شود، گزارشی از میزان پیشرفت تیم تولید نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که بازی Gotham Knights در رویداد سامر گیم فست با مجری‌گری جف کیلی نیز حضور خواهد داشت و تریلری از بازی در این رویداد پخش می‌شود. جزئیات بیشتر و احتمال معرفی تیمی چهارنفره در این رویداد وجود دارد. در خبر دیگری از دنیای دی‌سی، زمان انتشار بازی Suicide Squad تا بهار سال 2023 به تأخیر افتاده است و امکان انتشار آن تا سال آینده وجود ندارد.

منتظر انتشار اطلاعات جدید از بازی شوالیه‌های گاتهام در ساعات آتی باشید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.