بازی Suicide Squad: Kill The Justice League
یحیی رحیمی

بازی Suicide Squad استودیو راک‌استدی رسما تا بهار سال 2023 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1401 1 دیدگاه
367 بازدید

شرکت Warner Bros. Games رسماً از تاخیر بازی Suicide Squad استودیو راک‌استدی به سال 2023 میلادی خبر داد. بازی جوخه انتحار قرار بود امسال برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر شود و حال به دلیل مشکلات فنی و عدم اتمام فرایند توسعه؛ انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در سال آینده میلادی انجام خواهد شد.

سفتان هیل (Sefton Hill) کارگردان و مؤسس استودیو راک‌استدی در صفحه‌ی توییتر خود، دلیل تاخیر انتشار بازی Suicide Squad را توضیح داد. وی نوشته است: «ما تصمیم سختی برای تاخیر بازی جوخه انتحار به بهار سال 2023 گرفته‌ایم. می‌دانیم که تاخیر بازی ناراحت‌کننده است؛ اما این زمان بیشتر برای ساخت بهترین بازی که می‌توانیم صرف خواهد شد. مشتاقانه منتظرم که آشوب و هرج و مرج را همراه یکدیگر به متروپلیس بیاوریم. از صبوری شما تشکر می‌کنم».

تاخیر بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

تاخیر انتشار بازی Suicide Squad

بلومبرگ ماه گذشته از احتمال تاخیر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League خبر داد و خبر بازی امروز، مهر تأییدی برای آن گزارش بود. بازی جدید تولیدکننده‌ّهای بتمن آرکهام در ژانر شوتر ماجراجویی ساخته شده است و با راهبرد جهان‌آزاد، شهر متروپلیس را به تصویر کشیده است. بازی از حالت‌های مختلفی مانند فردی و همچنین کوآپ پشتیبانی می‌کنند. چهار بازی‌کننده به‌صورت هم‌زمان می‌توانند داستان بازی جوخه انتحار را همراه شخصیت‌های هارلی کویین، دد شات، کاپیتان بوم‌رنگ و کینگ شارک تجربه کنند.

هدف اصلی گروه انتحار، نابودکردن اعضای لیگ عدالت است و ابرقهرمان‌های دی‌سی قرار است در بازی ضدقهرمانی مورد حمله قرار گیرند. در سوی دیگر روند داستان هدفی بلند‌مدت را دنبال می‌کند که آن نیز نجات دادن کره‌ زمین است. همکاری میان این شخصیت‌ها در بالاترین حد ممکن قرار دارد و برعکس بازی Guardians of the Galaxy که تنها کنترل استار لرد به دستان بازی‌کننده بود؛ استودیو راک‌استدی چنین روندی را اتخاذ نکرده و کنترل تمامش شخصیت‌ها را به مخاطب داده است.

گفتنی است بازی Suicide Squad همراه شوالیه‌های گاتهام در رویداد DC Fandome سال 2020 معرفی شد و اولین تریلر گیم پلی بازی نیز در ماه دسامبر سال گذشته میلادی پخش شد. شرکت وارنر به‌تازگی زمان انتشار بازی Gotham Knights را بیست و پنجم اکتبر سال 2022 اعلام کرده است و همگان انتشار بازی دیگر را در ماه‌های پس آن داشتند؛ اما نیاز به یک سال توسعه‌ی بیشتر باعث شد تا بازی جوخه انتحار در بهار سال 2023 منتشر شود.

بازی جوخه انتحار

شوالیه‌های گاتهام استودیو مونترال WB Games ساخته می‌شود و کارگردانی آن برعهده پاتریک ردینگ، کارگردان سابق بازی‌های اسپلینتر سل است. بازی‌های ابرقهرمانی مختلفی در حال ساخت هستند که از جمله آنها باید به بازی Wonder Woman اشاره کرد. نظر شما در مورد تاخیر Suicide Squad چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    prime 313

    مهمان

    تاخیرش باعث بهتر شدن بازی میشه قطعا ?

    پاسخ دهید