فورتزا هورایزن
یحیی رحیمی

آگهی استخدامی تازه‌ای از شروع ساخت Forza Horizon 6 خبر می‌دهد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
377 بازدید

استودیو Playground Games پس از آنکه بازی فورتزا هورایزن 5 را با موفقیت منتشر کرد؛ فرایند توسعه بازی بعدی را شروع کرده است. در حالی که این استودیو روی ریبوت بازی Fable کار می‌کند؛ آگهی استخدامی تازه‌ای از شروع فرایند توسعه بازی Forza Horizon 6 خبر می‌دهد. نسخه بعدی فرنچایز فورتزا طبق آخرین اخبار بازی در حال ساخت است.

به گزارش پارسی گیم، استودیو پلی‌گراندگیمز به دنبال جذب یک طراح مراحل باتجربه است و آگهی کاری تازه‌ای را در وب‌سایت GameJobs منتشر کرده است. توضیحات منتشر شده نشان می‌دهد که این فرد به پروژه تولید «بازی تراز اول بعدی» خواهد پیوست. این آگهی اعلام می‌کند که فرد موردنیاز به تیم توسعه فورتزا هورایزن خواهد پیوست و در نتیجه این آگهی مربوط به بازی فیبل یا یک عنوان کاملاً جدید نیست. توضیحات آگهی استخدامی بازی Forza Horizon 6 به شرح زیر است:

پلی‌گراند گیمز به دنبال طراح مرحله (Level Designer) برای پیوستن به تیم فورتزا هورایزن است. این فرد به عنوان یکی از اعضای گروه که روی یک بازی تراز اول کار می‌کند؛ باید مسئولیت بخش‌های بزرگی از طراحی سطوح و مراحل را به همراه کنترل و هدایت دیگر اعضای تیم به دست بگیرد. این فرد بخشی از تیم طراحی مرحله برای بازی تراز اول بعدی خواهد بود و باید روندی قابل تجربه و مفرح را خلق کند. این فرد در حین مرحله پیش‌تولید باید با طراحان محیطی تعامل نزدیکی داشته باشد و محیط‌های تکرارشونده‌ای را خلق کند که هسته اصلی گیم پلی را تبیین کند.

بازی Forza Horizon 6

Forza Horizon 6 در حال ساخت

این آگهی کاری سرنخ‌هایی از بازی Forza Horizon 6 در اختیار ما قرار می‌دهد و با این حساب تولید بازی در مرحله اول قرار دارد. موفقیت بازی فورتزا هورایزن 5 و جذب ده‌ها میلیون نفر بازی‌کننده در ماه‌های ابتدایی و دریافت جوایز مختلف در جشنواره‌ها منجر به جلب اعتماد مایکروسافت و دریافت چراغ سبز برای تولید بازی جدید شده است. با توجه به آنکه هنوز تیم تولید بازی تکمیل نشده است، انتظار دریافت اطلاعات رسمی در مورد بازی را نداشته باشید.

مایکروسافت در حال آماده‌سازی برای برگزاری رویداد مشترکی با بتسدا است. شایعات از حضور بازی Forza Motorsport 8 در این رویداد خبر می‌دهند. به‌تازگی تصاویری از نسخه ایکس باکس وان بازی فاش شده است که نشان از انتشار بازی برای دو نسل از کنسول‌ها را داد؛ این بدین معنی است که بازی قرار نیست تنها برای ایکس باکس سری منتشر شود و ایکس باکس وان نیز همچنان این بازی را دریافت خواهد کرد.

پلی‌گراند گیمز همچنان در حال آماده‌سازی آپدیت‌های تازه‌ای برای فورتزا هورایزن 5 است و به‌روزرسانی جدید، چندین خودرو تازه را اضافه کرده و باگ‌های متعددی را برطرف کرده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.