بازی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5
محمد صادق شجاعی

آپدیت بازی Forza Horizon 5 با محوریت سیستم پیشرفت بخش چندنفره منتشر شد

محمد صادق شجاعی 10 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,777 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Playground Games اقدام به انتشار آپدیت بازی Forza Horizon 5 (فورتزا هورایزن 5) کرده است که به موجب آن یک سیستم پیشرفت جدید در بخش چندنفره در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی فورتزا هورایزن 5 یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر صنعت ویدیو گیم است. این اثر نه تنها به لحاظ تجاری عملکرد درخشانی داشت، بلکه به واسطه نقاط قوت متعدد خود امتیازات بالایی از منتقدین دریافت کرده و در بین بهترین بازی‌های سال قرار گرفته است. به‌تازگی استودیو پلی گراند گیمز آپدیت بازی Forza Horizon 5 را منتشر کرده که نه تنها بخش چندنفره این اثر را بهبود بخشیده، بلکه سیستم پیشرفت کاملا تازه‌ای را معرفی می‌کند.

در قالب به‌روز‌رسانی بازی فورتزا هورایزن 5، Horizon Open با سیستم پیشرفت جدیدی که شامل نشان‌های مختلفی بوده، آپدیت شده است. علاوه بر این، به واسطه تازه‌ترین آپدیت بازی Forza Horizon 5 مسابقات قابل شخصی‌سازی (Custom Racing) در Horizon Open اضافه شده که بازیکنان می‌توانند مسابقاتی را با شرایط مورد‌نظر خود ایجاد کنند. استودیو Playground Games با به‌روز‌رسانی بازی فورتزا هورایزن 5، مشکلی را که باعث می‌شود بازیکنان پس از مسابقه بیش از اندازه منتظر بمانند، رفع کرده است.

آپدیت بازی Forza Horizon 5، موارد تازه‌ای را به The EventLab اضافه کرده است. اولین ویژگی جدیدی که به The EventLab اضافه می‌شود، امکان تغییر نیروی جاذبه است. همچنین می‌توانید قبل از اضافه کردن صدا، بخشی از آن را گوش کنید تا راحت‌تر از قبل تصمیم‌گیری کنید. بهبود رابط کاربری در هنگام استفاده از دنده دستی، رفع مشکلات چند ماشین، بهبود روند تکمیل Accolade  و مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها در بخش پایداری و عملکرد، دیگر جنبه‌های آپدیت بازی Forza Horizon 5 هستند.

بازی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5

بازی Forza Horizon 5 دارای گزینه‌های دسترسی متعددی است

استودیو Playground Games در قالب گزینه‌های دسترسی پر‌تعداد تلاش کرده تا طیف بازیکنان بازی فورتزا هورایزن 5 را گسترش دهد. به‌روز‌رسانی منتشر شده در اول ماه جاری، زبان‌های اشاره را به بخش‌های سینماتیک اضافه کرده است. این امر موجب شد که اثر مذکور در بخش یاری‌رسانی هوش مصنوعی مراسم 2021 Video Game Accessibility Awards جایزه دریافت کند. این جایزه به آثاری تعلق می‌گیرد که از طریق هوش مصنوعی به بازیکنان کمک می‌کنند.

نسخه ایکس باکس و کامپیوتر بازی Forza Horizon 5 به ترتیب امتیازات 92 و 91 را از منتقدین دریافت کرده که نشان از عملکرد تحسین‌بر‌انگیز استودیو پلی گراند گیمز در ایجاد یک تجربه ریسینگ عالی است. در کنار کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، بازی فورتزا هورایزن 5 روی ایکس باکس وان نیز منتشر شده است. مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند این بازی را به بدون هزینه اضافه تجربه کنند.

نظر شما در مورد ویژگی‌های آپدیت بازی فورتزا هورایزن 5 چیست؟ آیا سیستم پیشرفت جدید آن توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.