سیستم ضد تقلب سری Call of Duty کالاف دیوتی
محمد صادق شجاعی

سیستم ضد تقلب سری Call of Duty متقلبین را با روش‌های خلاقانه مجازات می‌کند

محمد صادق شجاعی 9 اردیبهشت 1401 6 دیدگاه
4,806 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن در قالب آپدیت سیستم ضد تقلب سری Call of Duty (کالاف دیوتی)، موسوم به RICOCHET، قصد دارد متقلبین را با روش‌هایی همچون ممانعت از مشاهده دیگر بازیکنان، مجازات کند.

متقلبین یکی از بزرگ‌ترین معضلات بازی‌های آنلاین هستند که تجربه شما را با مشکلات جدی همراه می‌کند. این افراد با تکیه بر روش‌های غیر‌قانونی، سعی می‌کنند ضعف‌های خود را جبران کرده و به شیوه‌های ناجوانمردانه در نبرد‌ها پیروز شوند. سازندگان آثار مختلف همواره تلاش می‌کنند تا با ارائه سیستم‌های ضد تقلب از محصول خود و بازیکنان آن محافظت کنند. شرکت Activision به عنوان سازنده و ناشر سری کالاف دیوتی، در قالب سیستم RICOCHET در جهت مقابله با متقلبین حرکت کرده است.

حال شرکت اکتیویژن در قالب انتشار پستی در بلاگ سری Call of Duty، روش‌های جدیدی را که سیستم RICOCHET به‌واسطه آن‌ها با متقلبین بر‌خورد می‌کند، معرفی کرده است. به این واسطه شرکت مذکور سیستم RICOCHET را در هر دو بازی Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone به‌روز‌رسانی می‌کند تا بیش از پیش بازیکنان متقلب را مهار کند.

در گذشته سازندگان سری Call of Duty تکنیک‌های مختلفی را برای شناسایی متقلب‌ها اعمال کرده‌اند. جمع‌آوری این اطلاعات نه تنها باعث شده که آن‌ها بتوانند رفتار‌های متقلبین را شناسایی کرده، بلکه موجب شده سازندگان بتوانند به روش‌هایی برای حذف این دسته از افراد از سری کالاف دیوتی دست پیدا کنند. امروز شرکت Activision از تازه‌ترین تکنیک ضد تقلب به نام Cloaking رونمایی کرده است. این تکنیک گیم‌پلی سری Call of Duty را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به کمک Cloaking، متقلبین نمی‌توانند دیگر بازیکنان را در نبرد‌های کالاف دیوتی مشاهده کنند. بر اساس توضیحات درج شده در پست معرفی ویژگی مذکور، «متقلبین نمی‌توانند شخصیت‌ها و گلوله‌های شلیک شده توسط دیگر بازیکنان را مشاهده کنند و حتی صدای آن‌ها نیز غیر‌قابل تشخیص خواهد بود». در مقابل بازیکنانی که از تقلب استفاده نمی‌کنند، می‌توانند متقلبین را ببیند که در دنیای بازی گیج بوده و بدون هدف به اطراف حرکت می‌کنند.

سیستم ضد تقلب سری Call of Duty کالاف دیوتی

انتظار می‌رود سیستم ضد تقلب Call of Duty متقلبین را حذف کند

شرکت اکتیویژن همچنین متوجه شده است که استفاده از تقلب‌ها روی لیدربرد‌های جهانی بازی کالاف دیوتی ونگارد تاثیرگذار است. به این واسطه اگر یک بازیکن با استفاده از تقلب وارد لیدربرد شده باشد، پس از بن شدن او، نام وی از جدول امتیازات حذف می‌شود. این امر باعث می‌شود که بازیکنان رقابتی عادلانه داشته باشند و در تجربه‌ای سالم، برای رسیدن به رتبه‌های بالا تلاش کنند.

نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید سیستم ضد تقلب سری Call of Duty چیست؟ آیا حضور متقلبین تجربه شما را نیز با مشکل روبه‌رو کرده است؟ آیا اقدامات شرکت اکتیویژن را کافی می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    dado_ojoker¹

    مهمان

    فعلا ک درحد ی حرفه
    من خودم از سیزن ۱ چیت میزدم اون موقع ک نمیدونستین چیت و چیتر چیه?? تا دلتونم بخاد واسه اکانتم خرج کردم بنم نشدم زیاد دلتونو خوش نکنین ???‍♂️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Tpsmot

    مهمان

    و همچمان منی که چیترم و هردست تو کالاف موبایل و…. وارزون و… بالای 30 کیل میگیرم و بن نمیشم?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      منم همینطور? در پاسخ به Tpsmot

      مهمان

      من رو کالاف موبایل چیتmikasa injector رو میزنم تو کدومو میزنی؟

  • Avatar

    معین

    مهمان

    تقریبا همین روش برای ولو انتی چیت برای بازی csgo طراحی شده و هر بازیکنی که چیت میزنه بن نمیشه تا بتونه راحت با تغییر اطلاعات دوباره بازی کنه …. در عوض اون ها رو علیه بازیکنانی قرار میده که چیت میزنند تا عدالت داشته باشه 🙂

    پاسخ دهید
    • Avatar

      aa235king در پاسخ به معین

      مهمان

      حق شونه کاشکی تو کالاف موبایل و فری فایر و پابجی هم همچین کاری کنن تا ما پلیر ها حرص نخوریم .

    • Avatar

      کالاف در پاسخ به معین

      مهمان

      محو نابودشن ، لذت ببریم ?