Call-of-Duty-Black-Ops-4-Blackout
پیش‌فرض سایت

Treyarch به دنبال استخدام نیروی جدید برای توسعه نسخه بعدی Call of Duty است

پیش‌فرض سایت 18 خرداد 1398 بدون دیدگاه
563 بازدید

چند هفته پیش، جیسون شاریر از مجله Kotaku گزارش داد که Treyarch به عنوان توسعه‌دهنده نسخه 2020 فرانچایز محبوب Call of Duty جایگزین استودیوی Sledgehammer Games شده است. حالا آگهی استخدام جدید Treyarch نشان می‌دهد که بازی بعدی آن‌ها در سال 2020 منتشر خواهد شد که شایعه چند هفته قبل مجله Kotaku را نیز تأیید می‌کند. اگرچه اطلاعات رسمی از سوی کمپانی Activision در رابطه با این خبر منتشر نشده است، اما بر اساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است Treyarch به دنبال استخدام نیرو برای نسل بعدی یک عنوان AAA است که در سال 2020 منتشر خواهد شد.

Treyarch در این آگهی به دنبال جذب مهندس ارشد ابزار است که وظیفه خلق مجموعه ابزارهای نرم‌افزاری را برای موتور بازی‌سازی آن‌ها به عهده خواهد داشت. آنچه اهمیت دارد اشاره به کار بر روی نسل بعدی یک پروژه AAA در سال 2020 است که دقیقاً با گزارش چند روز پیش جیسون شاریر مطابقت دارد. البته در این لحظه تاریخ انتشار 2020 از آگهی استخدام نیروی جدید شرکت حذف شده است.

جیسون شاریر گزارش داده بود که Sledgehammer Games و Raven Software در حال کار بر روی نسخه‌ای از بازی Call of Duty در دوره جنگ ویتنام برای سال بعد هستند، اما این روند به گونه‌ای بد پیش رفته است که اکنون Treyarch مسئولیت این پروژه را به عهده گرفته است. بر اساس این گزارش، Treyarch از بیشتر امکانات Sledgehammer Games برای حالت داستانی تک نفره بازی بعدی خود استفاده خواهد کرد که بر اساس شایعات عنوان Call of Duty Black Ops 5 خواهد بود.

به احتمال زیاد Call of Duty 2020 در پاییز سال بعد منتشر خواهد شد و احتمالاً بر روی کنسول‌های نسل بعدی PlayStation و Xbox شاهد عرضه آن خواهیم بود. اینکه نسخه جدیدی از سری Black Ops را شاهد باشیم بسیار جالب است و امیدواریم که این نسخه بتواند همان خط داستانی جذاب همیشگی را برگرداند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.