آپدیت دسته پلی استیشن 5 کامپیوتر
یحیی رحیمی

نحوه دانلود آپدیت فریمور دسته پلی استیشن 5 از طریق کامپیوتر

یحیی رحیمی 31 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,021 بازدید

سونی رسماً اعلام کرد که امکان دریافت آپدیت فریمور دسته دوال سنس بدون نیاز به پلی استیشن 5 فراهم شده است. این بدین معنی است که مالکان دسته DualSense می‌توانند با استفاده از کابل USB و اتصال آن به کامپیوتر، فریمور را آپدیت کنند. فعال شدن این قابلیت، ارزش خرید دسته PS5 به‌عنوان دسته مخصوص کامپیوتر را افزایش می‌دهد و دیگر نیازی به کنسول برای استفاده از این محصول نخواهد بود. همراه پارسی گیم باشید تا نحوه دانلود آپدیت دسته دوال سنس از طریق کامپیوتر را آموزش دهیم.

سونی برای استفاده ساده‌تر از دسته پلی استیشن 5، یک نرم‌افزار مخصوص به ‌نام «آپدیت‌کننده فریم‌ور دسته دوال‌سنس بی‌سیم» در وب‌سایت پلی استیشن قرار داده است. با دانلود این برنامه و سپس طی کردن مراحل گفته‌شده در ادامه مطلب، می‌توانید دسته را بدون نیاز به کنسول PS5 آپدیت کنید و اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواستید از ویژگی‌های این دسته برای کامپیوتر استفاده کنید؛ اما علاقه‌ای به خرید کنسول سونی داشتید، حال وقت مناسبی برای خرید است.

آپدیت دسته پلی استیشن 5 کامپیوتر

نحوه نصب آپدیت دسته پلی استیشن 5

بنابر توضیحات منتشرشده توسط سونی، کاربر باید از ویندوز 10 یا 11 برای دسته استفاده کند. همچنین صفحه‌نمایش با وضوح HD نیز به‌عنوان شرط لازم برای استفاده از دسته اعلام شده است. برای شروع باید نرم‌افزار آپدیت فریم‌ور دسته دوال‌سنس را با کلیک روی اسم آن دانلود کنید. دانلود به‌صورت مستقیم از سرورهای پلی‌استیشن شروع می‌شود. پس از دانلود، آن را در فولدر مناسبی روی کامپیوتر خود قرار دهید.

  1. دانلود نرم‌افزار آپدیت دسته DualSense از وب‌سایت پلی‌استیشن

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل: ویندوز 10 یا ویندوز 11
  • فضای خالی: 10 مگابایت
  • وضوح صفحه‌نمایش: 1024 × 768 یا بیشتر
  • نیاز به پورت USB

پس از دانلود باید فایل نصب را اجرا کنید و دستورهای گفته‌شده را دنبال کنید. ممکن است نیاز به دانلود یک نرم‌افزار جانبی باشد و در نتیجه اتصال خود به اینترنت را حفظ کنید. پس از نصب کامل، آنگاه برنامه را اجرا کنید. پس از اجرا، لازم است کابل USB را به دسته پلی استیشن 5 و کامپیوتر ویندوزی خود متصل کنید. آنگاه صفحه‌ای پدیدار می‌شود که مراحل موردنیاز برای دانلود آپدیت را فعال می‌کند. با دنبال کردن این مراحل، دانلود و نصب آپدیت فریمور دوال سنس شروع می‌شود.

آپدیت فریمور دسته پلی استیشن 5

به هیچ وجه هنگام نصب آپدیت، دسته پلی استیشن 5 را از کامپیوتر جدا نکنید و دقت کنید که کابل سالم باشد و هنگام نصب، قطع و وصل نشود. هنگامی‌که نصب آپدیت تمام شد، پیغامی نشان داده می‌شود. روی OK کلیک کنید و فرایند نصب تمام می‌شود. گفتنی است نصب آپدیت تنها برای یک کنترلر انجام می‌شود و اگر چند دسته در اختیار دارید؛ لازم است آن‌ها را جداگانه آپدیت کنید. متصل کردن تمام دسته‌ها به کامپیوتر به معنی نصب هم‌زمان آپدیت نیست.

نصب آخرین آپدیت فریمور دسته پلی استیشن 5 برای دریافت بهترین عملکرد ضروری است و بهتر است همیشه کنترلر خود را آپدیت نگه‌دارید. همان‌طور که خواندید، نحوه دانلود و نصب آپدیت دسته DualSense از طریق کامپیوتر بسیار ساده است و کافی است برنامه معرفی‌شده را نصب کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا می‌توان دسته پلی استیشن 5 را برای استیم استفاده کرد؟

بله کافی است بازی موردنظر شما از قابلیت‌های ویژه دسته دوال‌سنس استفاده کند و در این صورت، می‌توانید به راحتی از این کنترلر برای استیم استفاده کنید.

۱
قیمت دسته DualSense در بازار ایران چقدر است؟

این قیمت بسته به فروشگاه‌های مختلف متفاوت و رنگ‌بندی متفاوت است. دسته سفید پلی استیشن با قیمت حدودی دو میلیون تومان به فروش می‌رسد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.