dualsense-controller
یحیی رحیمی

پشتیبانی از دسته بازی DualSense به استیم اضافه شد

یحیی رحیمی 25 آبان 1399 2 دیدگاه
338 بازدید

دسته بازی جدید کنسول پلی استیشن 5، طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های پیشین دارد. DualSense دارای اندازه و ویژگی‌های خاصی است که ازنظر بسیاری از منتقدان، حس و حال نسل آینده را می‌دهد. اگرچه هنوز زمان زیادی تا پشتیبانی کامل از این ویژگی‌ها در بازی‌های جدید مانده، شرکت Valve خبر از پشتیبانی از این دسته بازی در پلتفرم استیم داده است.

Valve با انتشار بیانیه‌ای در بخش جامعه کاربری استیم، پشتیبانی از دسته بازی DualSense را اعلام کرده است. این شرکت گفته که تنها پشتیبانی از ویژگی‌های پایه دسته بازی اضافه‌شده و قابلیت‌هایی مانند شک و دکمه‌های تطبیق‌پذیر، پشتیبانی نمی‌شوند. باید خاطرنشان کرد که پشتیبانی از دسته بازی Xbox Series X هم فعال‌شده و کاربران استیم، قادر به استفاده از آن در بازی‌هایشان خواهند بود.

شرکت Valve در ادامه به ویژگی‌های دسته بازی دوئل سنس پرداخته و قابلیت تریگرهای تطبیق‌پذیر را حائز اهمیت شمرده است. این ویژگی فعلاً پشتیبانی نمی‌شود اما قرار است که تلاش بیشتری صورت پذیرد و ویژگی‌های مخصوص دسته بازی هم در اختیار کاربران استیم قرار گیرد. استفاده از دسته بازی پلی استیشن 5 روی استیم، می‌تواند بازی‌های مخصوص PC را هم با حس و حال نسل نهم همراه کند.

تابه‌حال افراد زیادی از ویژگی‌های دسته بازی DualSense تعریف کرده‌اند و آن را محصولی متعلق به نسل آینده دانسته‌اند. ویژگی‌هایی مانند تریگرهای تطبیق‌پذیر، اجازه می‌دهند تا تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را داشته باشید و برای نمونه، هنگام تمام شدن خشاب و کشیدن گلنگدن، یک خلاصی تجربه خواهید کرد که در بازی‌های نسل قبل وجود نداشت. امیدواریم به‌زودی، پشتیبانی از ویژگی‌های بیشتری از این دسته بازی به استیم اضافه شود.
نظر شما در مورد پلی استیشن 5 و دسته بازی جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    الان چجوری وصلش کنیم

    مهمان

    چجوری وصلش کنیم

    پاسخ دهید
    • مهدی ملکی

      مهدی ملکی در پاسخ به الان چجوری وصلش کنیم

      مهمان

      الان یعنی شما دسته رو تهیه کردی؟ توی کشورهای اروپایی هم فعلا کسی به فکر اتصالش به pc نیست.