black panther avengers
یحیی رحیمی

دیتاماینرها از اضافه شدن پلنگ سیاه به Marvel’s Avengers خبر می دهند

یحیی رحیمی 13 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,263 بازدید

بازی Marvel’s Avengers ماه گذشته میلادی عرضه شد و توانست فروش خوبی در سراسر جهان کسب کند. استودیو Crystal Dynamics این بازی را مانند یک سرویس آنلاین می‌نگرد و محتوای پس از انتشار مناسبی برای بازی بازها آماده کرده است. تابه‌حال از اضافه شدن شخصیت Spider-Man که جنجال زیادی هم به راه انداخت با خبر شده‌ایم اما دیتاماینرها اطلاعات تازه‌ای از شخصیت‌های بعدی مانند Black Panther پیداکرده‌اند.

یک دیتاماینر با جستجو در آپدیت اخیر بازی توانسته اسامی جدید مانند Black Panther و War Machine را پیدا کند. این اطلاعات که توسط وب‌سایت Multiplayer First هم گزارش‌شده‌اند، نشان از اضافه شدن ابرقهرمانی‌های جدیدی دارند. استودیو توسعه‌دهنده قبلاً تیزرهایی از این دو ابرقهرمان منتشر کرده بود و همه منتظر معرفی رسمی بودند اما مرگ Chadwick Boseman باعث تغییر برنامه‌های استودیو شد.

داده‌های جدید، خبر از اضافه شدن مراحل و چالش‌های جدید به بازی دارند و ابرقهرمان‌ها تنها محتوای تازه بازی Marvel’s Avengers نخواهند بود. جدا از این داده‌های خام، هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. بازی اونجرز در ماه سپتامبر میلادی منتشر شد که بر اساس آمار SuperData، 2.2 میلیون نسخه از آن به‌صورت دیجیتالی در سراسر جهان فروخته‌شده است. نسخه PC بازی برعکس محبوبیتش، با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند و استودیو قول برطرف کردن مشکلات را داده است.

بازی Marvel’s Avengers روی کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد اما به این زودی‌ها خبری از نسخه جدید نخواهد بود و باید تا سال 2021 صبر کنیم. این استودیو ماه گذشته انتشار نسخه PS5 و Xbox Series X / S بازی را به تأخیر انداخت و زمان انتشار بسته الحاقی Kate Bishop را هم تغییر داد. در حال حاضر می‌توانید بازی را روی کنسول‌های PS4، Xbox One و PC بازی کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.