سری Horizon
محمد صادق شجاعی

سری Horizon یک سه‌گانه خواهد بود

محمد صادق شجاعی 22 فروردین 1401 بدون دیدگاه
480 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعاتی افشا شده که از تصمیم استودیو Guerrilla Games برای کنار گذاشتن سری Killzone و تبدیل سری Horizon به یک سه‌گانه خبر می‌دهند.

بسیاری از بازیکنان و کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن، استودیو گوریلا گیمز را به واسطه سری Killzone می‌شناسند. این استودیو طی 13 سال تعداد پنج بازی از مجموعه مذکور را منتشر کرد. موفق‌ترین اثر سری کیلزون، بازی Killzone 2 بوده که امتیاز 91 را به دست آورده است. آخرین اثر منتشر شده از مجموعه مذکور، بازی Killzone Shadow Fall است که در سال 2013 روی کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت. از این تاریخ، استودیو Guerrilla Games مجموعه Killzone را کنار گذاشت تا سری جدیدی را آغاز کند.

نتیجه این تصمیم استودیو گوریلا گیمز، بازی Horizon Zero Dawn است که با تغییرات بزرگی نسبت به آثار پیشین این استودیو در سال 2017 منتشر شد. سری کیلزون در سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده بود؛ این در حالی است که بازی هورایزن زیرو داون یک اثر اکشن نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. پس از پنج سال دنباله این اثر که یکی از پر‌فروش‌ترین آثار پلی استیشن 4 است، تحت عنوان بازی Horizon Forbidden West منتشر شد.

حال اطلاعاتی فاش شده که بر اساس آن‌ها استودیو Guerrilla Games به طور کامل سری Killzone را کنار گذاشته است. به این واسطه بازیکنانی که انتظار بازگشت کیلزون و انتشار بازی جدیدی از آن را می‌کشیدند، نباید چندان امیدوار باشند. این خبر را oopsleaks، از اینسایدرهای مشهور، در قالب مجموعه پست‌هایی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است. او در توییت‌های خود، در هنگام اشاره به سری Killzone، از عبارت «مرده» استفاده کرده است. بر این اساس، استودیو گوریلا گیمز هیچ اثر دیگری از سری کیلزون نساخته و برای همیشه از چرخه تولید استودیو مذکور خارج شده است.

سری Killzone

Killzone Shadow Fall از پر‌فروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 است

اطلاعاتی که oopsleaks از استودیو Guerrilla Games منتشر کرده، حاوی خبر‌های خوش نیز هستند. این اینسایدر تعدادی از برنامه‌های آینده استودیو گوریلا گیمز را اعلام کرده است. بر این اساس، بازی دیگری از سری Horizon منتشر خواهد شد و این مجموعه به یک سه‌گانه تبدیل می‌شود. علاوه بر این، oopsleaks اعلام کرده استودیو Guerrilla Games یک بازی مستقل آنلاین از سری هورایزن که تجربه‌ای مشابه بازی Monster Hunter: World ارائه می‌دهد، منتشر خواهد کرد. شرکت سونی سری مذکور را به عنوان یکی از مجموعه‌های اصلی خود در نظر می‌گیرد. این امر بدان معنا است که در آینده بازی‌های بیشتری از سری Horizon منتشر خواهد شد.

در پایان oopsleaks اعلام کرده که استودیو گوریلا گیمز در حال کار روی یک بازی تیراندازی رقابتی است. از زمان آغاز ساخت این اثر در حدود سه سال می‌گذرد و برخی از سازندگان بازی Rainbow Six Siege در تیم تولید آن حضور دارند. این گفته oopsleaks چندان واضح نبوده و مبهم است؛ زیرا مشخص نیست که این اثر یک تجربه نظامی است یا جزئی از سری Horizon خواهد بود. امیدواریم که به‌زودی اخبار رسمی این بازی منتشر شود.

نظر شما در مورد کنار گذاشتن سری Killzone توسط استودیو Guerrilla Games چیست؟ آیا موافق تبدیل شدن سری هورایزن به یک سه‌گانه هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.