horizon zero dawn
یحیی رحیمی

سه گانه Horizon Zero Dawn در دست ساخت؛ اضافه شدن Co-Op به نسخه دوم

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
446 بازدید

در حالی که دنباله بازی Horizon Zero Dawn همیشه در میان شایعات و خبرهای مختلف مورد بحث قرار گرفته است، اخیرا گزارشی منتشر شده است که حاکی از برنامه ریزی های گسترده تری توسط سونی دارد. به نظر می رسد که سونی به دنبال یک سه گانه تمام عیار از این سری بازی است.

در گزارش جدید منتشر شده توسط VGC، گفته شده است که منابع مختلفی از وجود یک سه گانه خبر داده اند. بر اساس این گزارش استودیو Guerrilla Games ساخت دنباله های مختلف را همیشه در ذهن داشته است و حتی یک سری از بخش های بازی نیز نوشته شده است. سونی بعد از دیدن موفقیت و با توجه به فروش 10 میلیون نسخه ای بازی، برنامه های زیادی برای آینده این فرانچایز ریخته است.

انتشار بازی برای PC نیز یکی از همین برنامه ها بوده است و دلیل آن نیز جذب مخاطبان بیشتر برای دو نسخه بعدی بازی است. در ادامه گزارش بیان شده است که توسعه نسخه دوم بازی Horizon Zero Dawn دقیقا بعد از انتشار نسخه اول شروع شده است و قرار بوده که برای PS4 منتشر شود اما خود را به کنسول نسل بعدی رسانده است. در متن گزارش بیان شده است که نسخه دوم فوق العاده عظیم است و به نسبت آزادی عمل بیشتری در اختیار بازیکن خواهد بود.

همچنین بازی Horizon Zero Dawn 2 دارای حالت Co-Op خواهد بود و این چیزی است که سونی بسیار روی آن تاکید دارد. مشخص نیست که این حالت به عنوان یک بسته الحاقی خواهد بود یا اینکه با خود بازی یکپارچه است. گفته شده است که استودیو یک پیش نمایش از حالت کوآپ را نمایش خواهد داد و با توجه به بازخوردها در مورد بودن یا نبودن آن تصمیم خواهد گرفت.

سونی برنامه های زیادی برای ماه های آینده دارد و احتمالا شاهد معرفی این بازی به صورت رسمی خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.