بازی Horizon Forbidden West هورایزن فوربیدن وست
محمد صادق شجاعی

کارگردان بازی Horizon Forbidden West به سومین بازی سری هورایزن اشاره کرد

محمد صادق شجاعی 29 فروردین 1401 بدون دیدگاه
377 بازدید

تا‌کنون دو بازی از سری هورایزن به نام‌های هورایزن فوربیدن وست و هورایزن زیرو داون منتشر شده است؛ اما به نظر نمی‌رسد که این مجموعه تنها با دو بازی به پایان برسد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کارگردان بازی Horizon Forbidden West اعلام کرده که در آینده سومین بازی سری Horizon منتشر خواهد شد.

در صورتی که بازی هورایزن فوربیدن وست را تجربه کرده باشید، می‌دانید که داستان هنوز به پایان نرسیده است. استودیو Guerrilla Games پایان‌بندی این اثر را به شکلی طراحی کرده که همانند بازی Horizon Zero Dawn، بازیکنان را برای اثر دیگری آماده کند. از مدت‌ها پیش شایعاتی در مورد تبدیل سری Horizon به یک سه‌گانه منتشر شده بود و هم‌اکنون کارگردان بازی Horizon Forbidden West تایید کرده که سومین بازی سری هورایزن در دسترس قرار خواهد گرفت.

ماتییس دی یونگ که کارگردانی بازی هورایزن فوربیدن وست را بر عهده داشته، به‌تازگی مصاحبه‌ای با رسانه VG247 داشته است. طبق گفته وی، خط داستانی که در پایان بازی Horizon Forbidden West می‌بینیم، در اثر بعدی ادامه پیدا می‌کند. وی در این باره توضیح داده است: «این بازی با یک کلیف هنگر  بزرگ به پایان می‌رسد. به این واسطه ما یک بار دیگر شرایط را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم».

کلیف هنگر به معنای پایان‌بندی دراماتیک و هیجان‌انگیز در پایان یک اثر یا اپیزود یک سریال است. سازندگان با ایجاد حس کنجکاوی و نگرانی، باعث می‌شوند مخاطبین اثر بعدی یا اپیزود آینده را تماشا کنند. اگر بخواهیم بدون آن که پایان‌بندی بازی Horizon Forbidden West افشا شود، به کلیف هنگر این اثر اشاره کنیم، می‌توانیم بگوییم که داستان ماجراجویی‌های ایلوی هنوز به پایان نرسیده است. داستان سری Horizon نسبت به روزی که بازی Horizon Zero Dawn را شروع کردیم، بسیار پیچیده‌تر و دلهره‌آورتر شده است. داستان دختر ماجراجو و جنگاوری که درگیر نبرد‌های قبیله‌ای شده، اکنون به یک معمای علمی تخیلی خلاقانه تبدیل شده است. در این بین ظهور دایناسورهای روباتیک مختلف که باید با آن‌ها مبارزه کنید و همچنین می‌توانید از آن‌ها سواری بگیرید، نباید فراموش شود.

بازی Horizon Forbidden West هورایزن فوربیدن وست

بازی واقعیت مجازی سری Horizon در حال ساخت است

حتی اگر داستان بازی هورایزن فوربیدن وست با یک کلیف هنگر به پایان نمی‌رسید، جای تعجب نیست که استودیو گوریلا گیمز در حال برنامه‌ریزی برای سومین بازی سری هورایزن باشد. این مجموعه یک موفقیت بزرگ برای سونی محسوب می‌شود. در ماه فوریه میزان فروش بازی Horizon Zero Dawn از مرز 20 میلیون نسخه عبور کرد. اگرچه فروش بازی Horizon Forbidden West تا حدودی تحت‌الشعاع بازی Elden Ring قرار گرفته است، اما در دراز مدت فروش این اثر بهبود خواهد یافت؛ این امر پیش از این نیز رخ داده بود. در سال 2017، بازی هورایزن زیرو داون تحت تاثیر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار گرفته بود.

نظر شما در مورد کارگردان بازی Horizon Forbidden West چیست؟ آیا از انتشار سومین بازی سری هورایزن استقبال می‌کنید؟ به نظر شما این اثر موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.