Rainbow-Six-Siege
یحیی رحیمی

اپراتور فصل دوم از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege فاش شد

یحیی رحیمی 20 فروردین 1401 بدون دیدگاه
368 بازدید

بنابر تصاویر فاش‌شده در شبکه‌های اجتماعی، اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Sens در فصل آینده اضافه می‌شود. این اپراتور هجومی، تعادل بر هم خورده پس از افزودن Azami را بر می‌گرداند و با ارائه یک دیوار پویا، سنگر مناسبی برای مخفی شدن هم‌تیمی‌هایش از دید حریف ایجاد می‌کند.

به گزارش پارسی گیم، فصل جدید بازی رینبو سیکس ماه گذشته با افزودن محتوای جدید، اپراتور تازه‌ای به نام آزامی و تغییرات بزرگ شروع شد. در حالی که هنوز فرصت زیادی تا اتمام فصل و شروع فصل جدید مانده است؛ اطلاعاتی از اپراتور جدید Rainbow Six Siege درز پیدا کرده است. تصویر فاش‌شده از اپراتوری به نام Sens خبر می‌دهد و همچنین سلاح‌ها و ویژگی‌های او نیز فاش شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اپراتور جدید Rainbow Six Siege توسط یکی از کاربران توییتر به نام Zer0Bytes فاش شده است و شامل تصاویر تازه‌ای از این اپراتور است. این تصاویر نه‌تنها ظاهر او را نشان می‌دهد؛ بلکه از ملیت او پرده بر می‌دارد و اطلاعات کافی در اختیار ما قرار می‌دهد. بنابر این تصویر، گجت ویژه این اپراتور، یک دستگاه قابل‌حمل به نام R.O.U است که یک دیوار هولوگرافیک و مجازی را ایجاد می‌کند تا اپراتورها بتوانند پشت آن قرار بگیرند و از دید حریف به دور بمانند. این دیوار برای مدت مشخصی فعال می‌ماند و تیم مقابل نمی‌تواند پشت دیوار را در این مدت ببیند.

اپراتور جدید Rainbow Six Siege

Sens یکی از اعضای جدید تیم ریبنو است که در شهر بروکسل بلژیک به دنیا آمده است. تفنگ اصلی او یک سلاح کاملاً جدید به نام POF9 است که تابه‌حال استفاده نشده است. چندین اپراتور قبلی از تفنگ‌های پیشین استفاده می‌کردند و پس از چند فصل، شاهد افزودن یک تفنگ کاملاً جدید خواهیم بود. این اپراتور همچنین از نارنجک‌های مخصوص استفاده می‌کند که جزئیات آن مشخص نیست.

اپراتور جدید Rainbow Six Siege

در حال حاضر زمان شروع فصل بعدی بازی Rainbow Six Siege مشخص نیست و فعلاً فصل اول از سال هفتم در هفته‌های ابتدایی قرار دارد و تا پایان فاصله زیادی مانده است. اگر روند فصل‌های پیشین ثابت باشد؛ انتظار شروع فصل را در اواخر ژوئن و اوایل ژوئیه (تیرماه) داشته باشید. یوبی سافت هفته گذشته از بازی Rainbow Six Mobile رونمایی کرد که نسخه موبایل بازی رینبو سیکس است و قرار است به‌زودی با دو نقشه و دوازده اپراتور به صورت رایگان منتشر شود.

بازی Rainbow Six Siege سال‌ها پس از انتشار همچنان آپدیت‌های با محتوا دریافت می‌کند و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. گفتنی است نسخه موبایل مستقل از نسخه کامپیوتر و کنسول خواهد بود و برای اندروید و iOS منتشر می‌شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.