یوبی سافت پلاس گیم پس
یحیی رحیمی

سرویس Ubisoft+ احتمالا به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
200 بازدید

سرویس Ubisoft+ به‌منظور ارائه تمامی بازی‌های شرکت یوبی سافت به صورت اشتراکی ارائه شده و در چندین کشور جهان در دسترس قرار گرفته است. بنابر شایعه تازه‌ای، این سرویس ممکن است به ایکس باکس گیم پس اضافه شود و در قالب سرویس آلتیمت به کاربران ارائه شود. در حال حاضر سرویس گیم پس آلتیمت با EA Play ارائه می‌شود و بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز نیز در دسترس مشترکین قرار دارد.

به گزارش پارسی گیم، مایکروسافت برای تقویت سرویس گیم پس تلاش زیادی انجام داده و در طی چند سال اخیر، استراتژی همه‌جانبه دنباله کرده است. در حالی که سونی، سرویس مشابه گیم پس را با پلی استیشن پلاس تلفیق کرده و بازی‌های مختلفی را به این شکل ارائه می‌دهد؛ ایکس باکس تصمیم دارد تا سرویس‌های بیشتری را از طریق گیم پس ارائه کند.

بنابر پست منتشر شده در صفحه شایعات ردیت، امکان پیوستن سرویس Ubisoft+ به گیم پس وجود دارد. منبع این شایعه به صفحه اصلی یوبی سافت هلند در توییتر اشاره می‌کند. یکی از کاربران پرسیده است که آیا سرویس یوبی سافت پلاس به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود یا خیر؟ صفحه توییتر این شرکت فرانسوی در پاسخ نوشته است که این اتفاق به زودی رخ می‌دهد. این گفتگو در ادامه شایعات قبلی، بحث در مورد ارائه یک سرویس تازه برای مشترکین مایکروسافت را داغ کرده است.

Ubisoft + ایکس باکس گیم پس

بازی‌های یوبی‌سافت در راه گیم‌پس؟

افزودن سرویس Ubisoft+ به گیم پس چندان اتفاق عجیبی نیست. سرویس EA Play در حال حاضر با پرداخت مبلغ بیشتری در دسترس مشترکین است و باتوجه به همکاری ایکس‌باکس با دیگر شرکت‌ها و به خصوص یوبی‌سافت، این احتمال وجود دارد که گیم پس بیشتر از قبل تقویت شود. خرید شرکت بتسدا و تصاحب اکتیویژن بلیزارد از جمله اقدامات مایکروسافت برای تقویت سرویس اشتراک بازی خود است. گفتنی است بازی‌های Assassin’s Creed در راه گیم‌ پس هستند و چندین بازی این شرکت از جمله Rainbow Six Siege در فهرست عناوین این شرکت قرار دارند.

تعدادی از کاربران ردیت در واکنش به این شایعه نوشته‌اند که ممکن است صفحه توییتر یوبی‌سافت چندان به سوال توجه نکرده باشد و فکر کرده که این فرد از انتشار سرویس Ubisoft+ برای پلتفرم ایکس باکس می‌گوید. این احتمال منطقی است و به همین دلیل است که نمی‌توان چندان به این شایعه استناد کرد. در صورتی که مایکروسافت به دنبال گسترش سرویس گیم پس باشد؛ سرنخ‌های بیشتری در کنفرانس مشترک با بتسدا دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟ آیا یوبی سافت پلاس باید به گیم پس اضافه شود؟

منبع:‌ DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.