Rainbow-Six-Siege-Azami
یحیی رحیمی

اپراتور جدید Rainbow Six Siege به نام Azami معرفی شد

یحیی رحیمی 1 اسفند 1400 1 دیدگاه
1,025 بازدید

شرکت یوبی سافت از تازه‌ترین اپراتور بازی Rainbow Six Siege به نام Azami رونمایی کرده است. آزامی اپراتور جدیدی است که در دسته مدافعان قرار می‌گیرد و از جمله بادی‌گاردهای ژاپنی است که ظاهر جذاب و قدرت‌های ویژه‌اش باعث شده تا طرفداران رینبو سیکس، او را یکی از بهترین اپراتورهای چند سال اخیر بازی بنامند. همچنین یک نقشه کاملاً جدید و حالت تازه‌ای در راه است که می‌تواند روند بازی را برای همیشه تغییر دهد. همراه پارسی گیم باشید تا آنچه باید در مورد آپدیت جدید ریبنو سیکس بدانید را توضیح می‌دهیم.

Azami اپراتور Rainbow Six Siege

Azami اپراتور جدید Rainbow Six Siege

ابتدا با اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege به نام آزامی (Azami) شروع کنیم. او یک مدافع است که گجت ویژه‌ای به نام Kiba Barrier را حمل می‌کند. این گجت در اصل همان سلاح ژاپنی کونای است که پس از پرتاب یک دیسک ضدگلوله را ایجاد می‌کند و جلوی رگبار گلوله را می‌گیرد. آزامی چهار عدد از این گجت‌ها را حمل می‌کند و البته نمی‌توان همه آن‌ها را پشت سر هم پرتاب کرد و یک بازه زمانی بین آن‌ها در نظر گرفته شده است. این دیسک‌ها قابلیت ضدگلوله را دارند؛ اما تیم مهاجم می‌تواند آن‌ها را با نارنجک و مواد انفجاری و حتی ضربات چاقو نابود کند.

Azami اولین اپراتور بازی Rainbow Six Siege است که می‌تواند سطوح را پس از خراب و سوراخ شدن تعمیر کند. تیم مهاجم بسیاری از اوقات با تخریب دیوار، سعی در نزدیک شدن به سمت حریف دارد؛ اما آزامی می‌توانید دیوار و سطوح را به‌سرعت تعمیر کند. افزودن وی به بازی، سبک این اثر تاکتیکی را تغییر می‌دهد و تاکتیک‌های تازه‌ای اضافه می‌کند که نه‌تنها بازی اصلی، روند بلکه مسابقات را هم تغییر می‌دهد. بسیاری باور دارند که این بهترین اپراتور بازی در طی چند سال اخیر است و یوبی‌سافت بالاخره تغییری که طرفداران می‌خواستند را اعمال کرده است.

Azami اپراتور Rainbow Six Siege

سلاح‌های ویژه آزامی

در مورد تفنگ‌های آزامی باید به دو گزینه اصلی اشاره کرد که هرکدام کاربرد خودش را دارد. اگر می‌خواهید روندی تهاجمی داشته باشید مسلسل سبک 9X19SVN برای شما مناسب خواهد بود. این مسلسل توسط اپراتورهای Kapkan و Tachanka هم استفاده می‌شود. اگر به دنبال تغییر محیط و آسیب جدی هستید؛ تفنگ ساچمه‌ای ACS12 مناسب خواهد بود. دومین سلاح هم D-50 است و البته امکان انتخاب سیم خاردار و نارنجک‌های آنی هم وجود دارد. با توجه به این سلاح‌ها، دو نقش «پرسه‌زن» در اتاق‌های نقشه و همچنین «لنگر» با امکان دفاع تمام‌قد از دشمنان پیشنهاد می‌شود. آزامی دارای میزان جان متوسط است و برای افرادی مناسب است که گیم پلی سرعتی را می‌پسندند.

نقشه و حالت جدید رینبو سیکس

علاوه بر اپراتور جدید، اولین نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege پس از سه سال صبر منتشر می‌شود. این محیط جنگی که Emerald Plains نامیده می‌شود؛ یک قلعه قدیمی واقع در کشور ایرلند است. این نقشه ترکیبی از معماری کلاسیک و مدرن دارد و البته سطوح اندکی از آن قابل‌تخریب است و همچنین خط دید هم محدود شده است. این نقشه طوری طراحی شده که حالت مبارزه تیمی به بازی‌کننده منتقل شود و مبارزاتی نفس‌گیر، به‌خصوص در مسابقات دنبال شود. این نقشه قرار است در آپدیت بزرگ بعدی به بازی اضافه شود.

نقشه جدید رینو سیکس

فصل جدید همچنین با افزودن یک حالت رقابتی Deathmatch به رینبو سیکس همراه است. این حالت همیشگی است و فعلاً در بخش آزمایشی قرار دارد و قرار است به صورت دائمی وارد بازی شود. یوبی سافت می‌گوید که این حالت، سیستم Spawn و زنده شدن را بهبود می‌بخشد و همچنین قول بهتر کردن نقشه‌ها را در آپدیت‌های بعدی داده است. علاوه بر ویژگی‌های جدید، تعدادی از اپراتورهای بالانس شده‌اند و باگ‌های آزاردهنده هم برطرف شده‌اند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

Azami اپراتور جدید Rainbow Six Siege چه ویژگی‌هایی دارد؟

او یک مدافع است که گجت ویژه‌ای به نام Kiba Barrier را حمل می‌کند. این گجت در اصل همان سلاح ژاپنی کونای است که پس از پرتاب یک دیسک ضدگلوله را ایجاد می‌کند و جلوی رگبار گلوله را می‌گیرد

۱
نقشه جدید Rainbow Six Siege چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege پس از سه سال صبر منتشر می‌شود. این محیط جنگی که Emerald Plains نامیده می‌شود؛ یک قلعه قدیمی واقع در کشور ایرلند است. این نقشه ترکیبی از معماری کلاسیک و مدرن دارد و البته سطوح اندکی از آن قابل‌تخریب است و همچنین خط دید هم محدود شده است. این نقشه طوری طراحی شده که حالت مبارزه تیمی به بازی‌کننده منتقل شود و مبارزاتی نفس‌گیر، به‌خصوص در مسابقات دنبال شود. این نقشه قرار است در آپدیت بزرگ بعدی به بازی اضافه شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    چه عجب بالاخره یوبیسافت یک آپدیت خوب قراره عرضه کنه

    پاسخ دهید