بازی Citizen Sleeper
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی نقش آفرینی Citizen Sleeper اعلام شد

یحیی رحیمی 16 فروردین 1401 بدون دیدگاه
99 بازدید

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، بازی Citizen Sleeper در تاریخ پنجم مه میلادی (15 اردیبهشت) برای کنسول‌های بازی ایکس باکس، سوییچ و کامپیوتر با قیمت بیست دلار منتشر خواهد شد. شرکت Fellow Traveller که مسئولیت انتشار بازی را بر عهده دارد؛ رسماً افزودن بازی نقش آفرینی جدید هنگام انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس را تائید کرد.

بنابر آخرین اخبار بازی، Citizen Sleeper اثری متفاوت با دیگر عناوین نقش‌آفرینی است که در جهانی میان‌سیاره‌ای و سیستم اقتصادی کاپیتالیسم جریان دارد. بازی جدید توسط توسعه‌دهندگان Other Waters ساخته شده است و داستان آن در یک ایستگاه فضایی تخریب‌شده جریان دارد که محل اسکان هزاران نفر از افرادی است که از جامعه میان‌سیاره‌ای مبتنی بر سرمایه‌داری فرار کرده‌اند و می‌خواهند زندگی آزاد داشته باشند.

شما به‌عنوان یک ضمیر خودآگاه دیجیتالی در یک بدن مصنوعی به فعالیت می‌پردازید که در اصل توسط یک شرکت بزرگ ساخته شده است. با فرار شما از دست این شرکت، مسئولان دنبال شما می‌گردند و دستگیری شما در اولویت قرار دارد. دنیای بازی با طراحی ویژه‌ای خلق شده است که پر از مکان‌های عجیب و آینده‌نگرانه است که در عین حال با دیدگاهی منفی و نقادانه به آینده بشر می‌نگرد. بازی‌کننده باید با دیگر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و آیتم‌های لازم را برای زنده‌ ماندن پیدا کند.

زمان انتشار Citizen Sleeper

گیم پلی بازی Citizen Sleeper

یکی از اعمال بازی Citizen Sleeper، دریافت پول به ازای انجام کار به خصوصی است و در واقع شما نقش یک جایزه‌بگیر را در دنیایی دور از کره زمین بازی می‌کنید. این دنیا پر از رازهای پنهان است که کشف آن‌ها به فعالیت‌های شما بستگی دارد. برای زنده ماندن با شخصیت‌های مختلفی ارتباط برقرار کنید که هرکدام حرفه خاصی را یاد گرفته‌اند و می‌توانید یکی از آن‌ها را برای کمک فراخوانید.

نکته جالب در مورد داستان و فضای بازی آن است که شخصیت اصلی، محصول یک سیستم آزاردهنده در جهانی است که بشریت تمام آن را اشغال کرده است. لازم است از این فضای آزاردهنده خارج شوید و مسیر مخصوص خود را پیدا کنید و در نهایت ایده‌های تازه‌ای را همچون آزادی و فردیت در این جهان علمی تخیلی امتحان کنید. روند بازی بدین شکل است که در هر چرخه، تاس را بالا می‌اندازید و به این شکل، اعمال جدیدی تعریف می‌شوند و می‌توانید توسط آن، ایستگاه فضایی را تکمیل کنید.

ابزارها و توانایی‌های مختلفی تعریف‌شده است که با ادامه بازی Citizen Sleeper آن‌ها را دریافت خواهید کرد. بنابر اعلام استودیو و ناشر، زمان انتشار Citizen Sleeper روز پنجم مه برابر با پانزدهم اردیبهشت خواهد بود. گفتنی است این بازی برای پلی استیشن منتشر نمی‌شود و روز انتشار در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.