دانلود بازی Genesis Noir برای PC
دانلود بازی Genesis Noir برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Genesis Noir برای PC

پارسی گیم 13 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,251 بازدید

دانلود بازی Genesis Noir برای کامپیوتر

ایده‌های نو و دور از کلیشه می‌تواند نقطه قوت یک بازی ویدیویی باشد. عنوانی که داستانی جدید را ارائه دهد و در روایت آن نیز موفق باشد قطعاً محبوبیت خاصی میان بازیکنان پیدا خواهد کرد. گاهی این امر با تلفیق هنر و بازی ویدیویی به دست می‌آید و بازی‌ای ساخته می‌شود که شاید نظیر آن هرگز وجود نداشته باشد و از هر منظر منحصربه‌فرد ظاهر شود. بازی Genesis Noir از استودیو Feral Cat Den یکی از همین عناوین خاص است.

داستان بازی روایتی عجیب و جذاب از جهان آفرینش است. شما در دنیای موجودات ماورایی قدرتمند قدم می‌گذارید و در نقش یک موجود ماورایی به نام No Man بازی می‌کنید که یک مرد ساعت‌فروش است و در یک مثلث عشقی عجیب قرارگرفته است. او رابطه‌ای پنهان با یک خواننده به نام Miss Mass دارد اما در این میان فرد دیگری به نام Golden Boy نیز حضورداشته که عاشق Miss Mass است و تحمل این موضوع را ندارد. درنتیجه Golden Boy به معشوقه خود شلیک می‌کند اما این یک گلوله معمولی نیست و شلیک او منجر به Big Bang معروف و شروع آفرینش می‌شود؛ اما No Man برای نجات جان معشوقه‌اش باید پیش از آن‌که گلوله به او برسد با دست‌کاری در زمان و ایجاد یک سیاه‌چاله از اصابت گلوله به وی جلوگیری کند و درعین‌حال، خلقت را نیز از بین ببرد.

داستان بازی شبیه هیچ داستانی که تابه‌حال تجربه کرده‌اید نیست و کاملاً ایده‌ای نو و خلاقانه را برای شما روایت می‌کند. همین موضوع می‌تواند تجربه این بازی عجیب و جذاب را به‌شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده کند. اینکه در خلقت جهان هستی دست‌کاری کنید تجربه‌ای نیست که به‌سادگی بتوانید آن را پیدا کنید. گیم پلی بازی ساده و در سبک Point-and-Click است و شما با کلیک‌های خود در دنیای هنری بازی تغییراتی ایجاد می‌کنید تا به هدف اصلی که نجات دادن معشوقه خود است برسید. معماهای جالبی در بازی وجود دارد اما مهم‌ترین عنصر بازی، سبک هنری و جلوه‌های بصری بی‌نظیر آن است.

کمتر پیش می‌آید که چنین تصویرپردازی بی‌نظیر و حیرت‌انگیزی از دنیای هستی را با تم قدیمی و Noir تجربه کنید. دنیای بازی باوجوداینکه از رنگ‌های ساده سیاه‌وسفید تشکیل‌شده است اما زیبایی خاصی دارد و سبک هنری خود را به رخ شما خواهد کشید. تجربه این بازی متفاوت و جذاب می‌تواند یکی از به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی شما درزمینهٔ بازی‌های ویدیویی باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Superliminal و Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Genesis Noir با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: AMD / Intel CPU running at 2.6 GHz or higher
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Radeon R9 285 (or equivalent) or GeForce GTX 560Ti or newer
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You play as No Man, a watch peddler caught in a love triangle with other cosmic beings, Miss Mass and Golden Boy. When your affair turns into a bitter confrontation, you will witness a gunshot fired by a jealous god—otherwise known as The Big Bang. Jump into the expanding universe and search for a way to prevent or destroy creation and save your love.
With a focus on tactile puzzles and exploration, you’ll experiment with objects in small slivers of the universe to discover how they can be manipulated to progress your journey. Dial a rotary phone; destroy a civilization; plant a garden; improvise with a musician; create life—all in your search for a way to save Miss Mass. The Big Bang isn’t just the birth of creation as we know it, it’s also a gun blast frozen in time, with the bullet speeding towards the love of your life. You’ll jump into pockets of time, explore moments throughout the lifespan of the universe, and search for a way to change the course of destiny.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.15 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.