بازی Gran Turismo 7
یحیی رحیمی

سونی از موضع اولیه خود در مورد بازی Gran Turismo 7 کوتاه آمد

یحیی رحیمی 5 فروردین 1401 بدون دیدگاه
509 بازدید

بازی Gran Turismo 7 از هنگام انتشار تابه‌حال مورد انتقاد بازی‌کنان و طرفداران قدیمی این مجموعه قرار گرفته است. سونی شروع بزرگی برای شبیه‌ساز رانندگی خود در نظر داشت؛ اما تصمیم‌های بحث‌برانگیز باعث تغییر رویکرد بازی‌کنان قدیمی شد. ریز تراکنش‌ها و قیمت بسیار زیاد اتومبیل‌ها باعث شد تا خرید اتومبیل گران‌قیمت به کار دشواری تبدیل شود. اجبار به تجربه‌ بازی گرن توریسمو 7 به‌صورت آنلاین همراه با مشکلات سرورها، عصبانیت بازی‌کنان را به همراه داشت. سونی بالاخره از موضع اولیه خود کوتاه آمده است.

به گزارش پارسی گیم، بازی‌کنان Gran Turismo 7 یک میلیون کردیت یا همان واحد پولی داخل بازی را دریافت می‌کنند و همچنین قابلیت فروش اتومبیل نیز فعال شده است. استودیو Polyphony Digital در پاسخ به معترضان نسبت به قیمت بسیار زیاد اتومبیل‌ها گفته بود که این افراد باید دید بلندمدت داشته باشند و روند گرن توریسمو مشابه واقعیت است و نمی‌توان تمام خودروها را همان ابتدا خرید.

بازی Gran Turismo 7 سونی

تغییرات جدید Gran Turismo 7

سونی با ادامه‌ اعتراض‌ها و دریافت امتیازهای منفی در متاکریتیک، تغییرات جدید Gran Turismo 7 را اعلام کرد. از این به بعد، جوایز شرکت در مسابقات حرفه‌ای حدود 100 درصد افزایش پیدا می‌کند. همچنین جوایز دیگر مسابقات از جمله مسابقات آنلاین و دوستانه نیز افزایش پیدا می‌کند تا بازی‌کنان بتوانند بدون پرداخت هزینه، اتومبیل‌های موردعلاقه خود را تصاحب کنند. همچنین میزان کردیت بازی‌کنان به 100 میلیون افزایش پیدا می‌کند و توسعه‌دهنده سعی می‌کند تخفیف‌های زیادی برای اتومبیل‌ها در نظر بگیرد.

تعداد مسابقات حرفه‌ای افزایش پیدا می‌کند تا بازی‌کنان فرصت بیشتری برای بازی و کسب درآمد داشته باشند. در آخر نیز قابلیت فروش اتومبیل‌های موجود در گاراژ فعال شده است. این یکی از قابلیت‌هایی است که هنگام معرفی گرن توریسمو 7 غایب بود و سونی برنامه‌ای برای افزودن آن نداشت. خرید و فروش اتومبیل یکی از بخش‌های مهم بازی گرن توریسمو به‌حساب می‌آید و با انتشار آپدیت جدید، این گزینه فعال خواهد شد.

کارگردان بازی Gran Turismo 7 از صبر و تحمل بازی‌کنان و همچنین ارائه بازخوردهای باارزش تشکر کرده است و نوشته است که آنها به تکمیل کردن بازی ادامه خواهند داد و تغییرات بیشتری در راه است. در حال حاضر، قابلیت تجربه بازی به‌صورت آفلاین موردبحث قرار نگرفته است و مدیرعامل استودیو آن را بهترین گزینه برای مبارزه با متقلبان دانسته است.

بازی گرن توریسمو 7 با کمپین داستانی وسیعی منتشر شد که به باور منتقدان، بازگشتی باشکوه به ریشه‌های این مجموعه است. در حال حاضر، روند انتشار آپدیت جدید بازی شروع شده است و سرورها آفلاین شده‌اند و پس از آنلاین شدن؛ 100 میلیون کردیت در حساب خواهد بود تا بتوانید با خیال راحت به خرید اتومبیل‌ موردعلاقه‌تان بپردازید. گفتنی است اعمال آپدیت پیشین، سرورهای Gran Turismo 7 را به مدت 30‌ ساعت از دسترس خارج کرد.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.