سرورهای بازی Gran Turismo 7
یحیی رحیمی

امکان دسترسی به بازی Gran Turismo 7 از روز گذشته وجود ندارد

یحیی رحیمی 27 اسفند 1400 1 دیدگاه
539 بازدید

سرورهای بازی Gran Turismo 7 از روز گذشته که به‌منظور نصب آپدیت جدید خاموش شدند؛ همچنان خاموش باقی مانده‌اند و بازی‌کنان بیش از یک روز است که نتوانسته‌اند به این بازی شبیه‌ساز رانندگی دسترسی داشته باشند. خاموش شدن سرورها و نیاز به اتصال آنلاین برای تجربه‌ی بازی باعث اعتراض بازی‌کنان شده است که نمی‌توانند بخش آفلاین را بدون اینترنت تجربه کنند.

بنابر آخرین اخبار بازی، استودیو Polyphony Digital روز گذشته خبر از خاموش شدن سرورها به مدت دو ساعت داد. هدف از این کار، اعمال آپدیت 1.07 بود که تعدادی از باگ‌های بازی را رفع می‌کند. استودیو پس از خاموش کردن سرورها و اعمال آپدیت، دیگر قادر به آنلاین کردن سرورها نبوده است و مشکل پیش آمده، جلوی دسترسی به سرورهای آنلاین بازی Gran Turismo 7 را گرفته است و بیش از 29 ساعت است که امکان دسترسی به محتوای بازی وجود ندارد.

استودیو در صفحه‌ی توییتر بازی گرن توریسمو نوشته است که به دلیل یافتن مشکلی در آپدیت 1.07، مدت‌زمان تعمیر سرور افزایش پیدا کرده است. استودیو نوشته است که به‌زودی مشکل حل می‌شود و به همین دلیل از طرفداران که نتوانسته‌اند در طول روز گذشته به بازی دسترسی پیدا کنند؛ عذرخواهی و همگان را به صبوری دعوت کرده است. انتشار این توییت باعث ایجاد اعتراض‌های بیشتری شد و بسیاری از سیاست استودیو مبنی بر اجرای بازی به‌صورت آنلاین گلایه کردند.

سرورهای بازی Gran Turismo 7

مشکل سرورهای بازی Gran Turismo 7

کازونوری یامائوچی، کارگردان و تولید‌کننده مجموعه بازی گرن توریسمو پس از اعتراض‌ها رسماً عذرخواهی کرد. تعدادی از بازی‌کنان نوشته‌اند که تأخیر پیش‌آمده ممکن است به دلیل زلزله 7.3 ریشتری باشد که روز چهارشنبه در ژاپن اتفاق افتاد؛ اما مدیرعامل استودیو در جواب نوشت که نمی‌داند چه میزان صدمه به شهروندان ژاپنی وارد شده است؛ اما سرورهای بازی و استودیو در مکان امنی قرار دارند و در سلامت کامل هستند.

آپدیت اخیر بازی Gran Turismo 7 باعث کاهش میزان جوایز پس از مسابقه شده است. به‌عبارتی دیگر، بازی‌کنان جایزه و پول کمتری پس از مسابقه دریافت می‌کنند و در نتیجه خرید اتومبیل جدید از قبل نیز سخت‌تر شده است. بازی‌کنان پس از شروع گرن توریسمو 7 از قیمت چشم‌گیر اتومبیل‌ها انتقاد کردند و حال آپدیت جدید، وضعیت را بدتر کرده است. قیمت بعضی خودروها به 40 دلار رسیده است و این در حالی است که پلی استیشن برای فروش بازی از خریداران، 70 دلار دریافت کرده است و حال یک روز کامل است که دسترسی به آن قطع شده است.

مشکل سرورهای بازی Gran Turismo 7 همچنان پابرجا است و این مشکل باعث شد تا مکانیسم DRM آنلاین بازی به چالش کشیده شود. مدیرعامل استودیو، دلیل نیاز به اینترنت برای شروع بازی را جلوگیری از متقلبان نامیده است تا کسی اجازه‌ی تغییر اطلاعات فایل ذخیره بازی را نداشته باشد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    بازی گرنتوریسمو ۷ پلی استیشن ۵ از ۴روز گذشته فقط بصورت افلاین مود انجام میشود و حتی حالت آفلاین بازی سیو نمیشود

    پاسخ دهید