Gran-Turismo-7
یحیی رحیمی

بازی Gran Turismo 7 از تمام ویژگی های سخت افزار PS5 استفاده خواهد کرد

یحیی رحیمی 28 خرداد 1399 بدون دیدگاه
450 بازدید

صنعت بازی های ویدیویی هنوز در شک برنامه معرفی کنسول پلی استیشن 5 است. این رویداد آنقدر بازی های متنوعی را نشان داد که نمی دانیم در مورد کدام یک هیجان زده باشیم. از Horizon Forbidden West گرفته تا چندین بازی انحصاری دیگر، همگی بخشی از دلیل ما برای هیجان زده بودن در مورد کنسول PS5 است. مدیر بخشی اروپایی پلی استیشن اما روی اهمیت انحصاری ها و به خصوص بازی Gran Turismo 7 خیره شده است.

Simon Rutter در گفتگو با گاردین گفته است که بازی های انحصاری اهمیت بسیار بیشتری نسبت به نسل پیشین دارند. او گفته است که اهمیت استودیوهای سونی به اندازه طراحی کنسول و سیستم آن است و آن‌ها خواهند بود که می توانند نهایت قدرت کنسول را به نمایش بگذارند و به خریداران نشان دهند که چه پلتفرم با ارزشی در دست دارند:

پلی استیشن تنها می تواند روی استودیوهای خود حساب کند که می توانند نوآوری های تازه ای به این پلتفرم ببخشند. وقتی بازی های انحصاری به اندازه Marvel’s Spider-Man یا Horizon قوی هستند، همین است که باعث می شود مردم از بازی لذت ببرند.

راتر همچنین در ادامه از بازی Grand Turismo 7 صحبت کرده است. او گفته است که این بازی از تمامی ویژگی های کنسول پلی استیشن 5 استفاده خواهد کر تا تجربه ای کاملا متفاوت با نسل پیشین ارایه دهد. در واقع زمان بارگذاری بازی نسبت به گذشته کاملا کاهش یافته است و همچنین صدای سه بعدی نیز اجازه می هد تا غرش فراری را شنید یا اینکه تفاوت صدای موتور آن را از مازراتی تشخیص داد.

راندن اتومبیل ها توسط دسته بازی DualSense احساس بسیار نزدیکی به پیست مسابقه ارایه خواهد کرد. فشار دادن پدال گاز با این دسته بسیار متفاوت از آن چیزی که در کنسول قبلی دیده ایم.

سخت افزار جدید سونی نه تنها قدرت زیادی را آشکار کرده است بلکه ویژگی های جدیدی به بازی ها نیز بخشیده است. دسته بازی PS5 برای نمونه نحوه تعامل با بازی ها را کاملا تغییر داده است. با عرضه کنسول در تعطیلات پایان سال میلادی از ویژگی های کامل آن با خبر خواهیم شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.