Garena-BTS
یحیی رحیمی

گروه BTS برنامه‌ای زنده در بازی گارنا فری فایر برگزار می‌کند

یحیی رحیمی 2 فروردین 1401 1 دیدگاه
1,252 بازدید

پس از آنکه از همکاری گروه BTS با بازی گارنا فری فایر خبردار شدیم؛ استودیو گارنا رسماً جزئیات این همکاری را اعلام کرد. گروه پاپ کره‌ای BTS علاوه بر آنکه سفیر Garena Free Fire در سراسر جهان خواهند بود؛ یک برنامه زنده نیز در این بازی برگزار خواهند کرد. این رویداد زنده با نام Gen FF تفلیقی میان برنامه‌ای واقعی با فضای بازی گارنا است که فردا بیست و سوم مارس (3 فروردین) در دسترس قرار می‌گیرد.

بنابر آخرین اخبار بازی، همکاری میان گروه BTS و گارنا شامل یک برنامه‌ی تلویزیونی دو قسمتی با حضور اعضای این گروه موسیقی خواهد بود. این برنامه‌ی تلویزیونی با نام The Free Fire x BTS Show شناخته می‌شود که به صورت انحصاری در بازی گارنا فری فایر پخش می‌شود و امکان تماشای آن از برنامه‌های اشتراک ویدئو وجود ندارد. این مینی سریال با تمرکز روی بازی گارنا خواهد بود و اعضای گروه در فعالیت‌های مختلف مرتبط با بازی شرکت خواهند کرد و همچنین گپ و گفتگو خودمانی با بازیکنان خواهند داشت.

گروه BTS گارنا فری فایر

حضور گروه BTS در گارنا فری فایر

این برنامه‌ی زنده با انتشار ویدیوی کوتاهی معرفی شده است که در زیر می‌توانید تماشا کنید. اعضای گروه در این ویدئو از باندل مخصوص خود رونمایی می‌کنند که در بازی قابل‌خرید است. رویداد Gen FF شامل آیتم‌های ویژه‌ای خواهد بود که بر اساس اعضای گروه BTS ساخته شده است. این آیتم‌ها شامل ایموت‌ها، ترانه‌های نو برای لابی اصلی بازی گارنا فری فایر و پوسته‌های مختلف خواهد بود.

استودیو گارنا از بنرها و تصاویر هنری با تم بند موسیقی BTS رونمایی کرده است که در سراسر نقشه و به‌صورت اتفاقی پخش خواهند شد. این آیتم‌ها را می‌توانید در نقشه پیدا کنید و سپس آنها را ذخیره کنید. بازیکنانی که بتوانند این تصاویر و بنرها را پیدا کنند؛ می‌توانند پیش‌نمایش برنامه‌ی تلویزیونی گفته شده را قبل از پخش تماشا کنند. گفتنی است این برنامه‌ی تلویزیونی در زمان‌های مختلف و از روز چهارم فروردین ماه در بازی پخش می‌شود و می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

استودیو گارنا به‌تازگی برنامه‌های مختلفی برای بومی‌سازی بهتر Garena Free Fire را اعلام کرده است. مدیر استودیو گفته است که بازی آنها به دلیل حجم کم و عدم نیاز به سخت‌افزار قوی، بازی‌کنان بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین قرارداد همکاری با افراد مشهور در کشورهای مختلف باعث شده تا بازی‌کنان حس دریافت یک بازی محلی را داشته باشند. گفتنی است گارنا فری فایر در هند ممنوع شده است و همچنین پرونده‌ی کپی‌برداری گارنا از پابجی همچنان در جریان است.

بازی گارنا فری فایر و Free Fire Max به‌عنوان یک اثر بتل رویال رایگان برای اندروید و iOS در دسترس است. روند مسابقات کوتاه‌تر است و تنها پنجاه بازی‌کن به مدت ده دقیقه به مبارزه می‌پردازند. نظر شما در مورد برنامه‌ی زنده گروه BTS در بازی ‌گارنا چیست؟

منبع:‌ GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    شماره یک

    مهمان

    اتفاقا به هم میان

    پاسخ دهید