بازی گارنا فری فایر
یحیی رحیمی

امکان دریافت شخصیت‌های گارنا فری فایر به‌صورت رایگان فراهم شد

یحیی رحیمی 27 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,698 بازدید

یکی از قابلیت‌های ویژه بازی گارنا فری فایر، امکان دریافت شخصیت‌های جدید است. تنوع شخصیتی بسیار زیادی در Garena Free Fire می‌بینید و حتی افراد مشهوری مانند کریستیانو رونالدو نیز در این بازی حضور دارند و بازی‌کننده می‌تواند با پرداخت مبلغ مشخصی از اسکین مخصوص او استفاده کند. طبق آخرین اخبار بازی، سیستم دریافت شخصیت جدید بازی از نو طراحی شده است و در آپدیت 23 مارس، شاهد معرفی سیستم Character Link کاملاً جدیدی خواهیم بود.

مکانیسم جدید به بازی‌کنان امکان دریافت شخصیت‌های جدید را از طریق گیم پلی می‌دهد و بازی‌کنان هر روز که بازی می‌کنند، یک پله برای دریافت شخصیت جدید پیشرفت می‌کنند. هنگامی‌که روند در نظر گرفته شده برای آن شخصیت تکمیل شد؛ بازی‌کننده می‌تواند آن را برای همیشه دریافت کند و سپس برای بازگشایی قفل یک شخصیت دیگر تلاش کند. بازی‌کننده پس از آنکه شخصیت جدید را دریافت کرد؛ می‌تواند از طریق سیستم به اشتراک گذاری تازه‌ای آن را به دوستانش نشان دهد و خبرش را به گوش بقیه برساند.

شخصیت‌های بازی گارنا فری فایر

سیستم دریافت شخصیت گارنا فری فایر

سیستم جدید بازی گارنا فری فایر تنها برای شخصیت‌هایی فعال است که 90 روز از اضافه شدن آن‌ها گذشته باشد. به‌عبارتی‌دیگر، شخصیت‌های جدید که به‌تازگی اضافه‌شده‌اند توسط این سیستم قابل دریافت نیستند و باید آن‌ها را خرید. البته گاهی اوقات پیش می‌آید که افزودن شخصیت به بازی از 90 روز بیشتر طول می‌کشد. به‌طور کل یک زمان‌بندی مشخص برای بازی‌کنان در نظر گرفته شده است تا بتوانند زمان افزودن شخصیت‌ها به سیستم جدید Garena Free Fire را متوجه شوند.

یکی از انتقادات نسبت به بازی گارنا فری فایر، عدم امکان به دست آوردن شخصیت‌ها از طریق گیم‌پلی بود و سیستم Character Link به همین منظور طراحی شده است که در آپدیت روز 23 مارس گنجانده شده است. بازی‌کنان همچنین امکان خرید آیتم‌های مخصوص شخصیت‌ها را به‌واسطه طلا و پول داخل بازی خواهند داشت. در نتیجه شخصیت‌ها نه‌تنها از طریق بازی کردن و کسب امتیاز قابل دریافت هستند؛ بلکه می‌توان بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای، سطح آن‌ها را افزایش داد. به‌عبارتی‌دیگر کافی است هر روز بازی کنید تا امتیاز کافی برای ارتقاء شخصیت را دریافت کنید.

سیستم جدید Garena Free Fire در حالی منتشر می‌شود که رویدادهای ویژه‌ای برای بازی در نظر گرفته‌ شده‌اند. اساسینز کرید مهمان بازی گارنا است و حضور گروه پاپ کره‌ای BTS در گارنا فری فایر نیز تائید شده است و رویدادهای مهیجی در شرف انتشار برای بازی‌کنان است. شرکت سنگاپوری گارنا همچنین برنامه‌های تازه‌ای برای بازی دارد و فرایند بومی‌سازی برای کشورهای بیشتری در ادامه سال میلادی ادامه خواهد یافت. گفتنی است دسترسی به Garena در کشور هند مسدود شده است.

بازی گارنا فری فایر و فری فایر مکس که نسخه‌ی ارتقاءیافته بازی است برای اندروید و آیفون در دسترس است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.