Free-Fire-BTS
یحیی رحیمی

گروه BTS در طی رویدادی به بازی Garena Free Fire می‌پیوندند

یحیی رحیمی 9 اسفند 1400 24 دیدگاه
13,660 بازدید

استودیو گارنا، تولید‌کننده بازی موبایل شاغل در کشور سنگاپور از قرارداد همکاری تازه‌ای با گروه پاپ کره‌ای BTS رونمایی کرد. گروه BTS در طی رویدادی ویژه به بازی Garena Free Fire خواهند پیوست. گارنا فری فایر با کمپین تبلیغاتی گسترده هر بار یک سلبریتی یا گروه جدید را به بازی اضافه می‌کند و مدتی پیش نیز کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه فوتبال منچستریونایتد را اضافه کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، میزان دانلود بازی گارنا فری فایر از یک میلیارد بار دانلود در گوگل پلی عبور کرده است. محبوبیت بازی Garena Free Fire باعث شده تا فرصت‌های تجاری ویژه‌ای برای استودیو پیش بیاید و هر بار شاهد رشد بازی باشیم. گارنا رسماً گروه پاپ کره‌ای BTS را به‌عنوان سفیر این بازی در کشورِ کره جنوبی و سراسر جهان اعلام کرده است که هدف از این قرارداد، شناساندن بازی به مخاطبان جدید و جذب بازی‌کنان بیشتر است.

قرارداد همکاری میان گارنا و گروه BTS تنها به تبلیغ بازی ختم نمی‌شود و رویدادی داخلی در ماه مارس برنامه‌ریزی شده است که اعضای این گروه را وارد جهان فری فایر می‌کند. استودیو تنها به گفتن این جمله بسنده کرده است و جزئیات بیشتر اعلام نشده است. هارولد تئو، تولید‌کننده بازی در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده نوشت: «ما برای خوشامدگویی به گروه BTS به عنوان تازه‌ترین سفیر برندمان هیجان زده‌ایم».

گروه BTS بازی Garena Free Fire

حضور گروه BTS در بازی Garena Free Fire

وی در ادامه افزود: «افزودن BTS به دنیای فری فایر به بازی‌کنان فرصت بیشتری برای سرگرم‌ شدن در بازی، معاشرت با دیگر بازی‌کنان و لذت بردن از تجارب جدید می‌دهد». گارنا در طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای همکاری با دیگر برندها انجام داده است و رویدادهایی با محوریت بازی آساسینز کرید، استریت فایتر و فیلم Venom: Let There Be Carnage برگزار کرده است. گروه سنگاپوری توسعه‌دهنده بازی Garena Free Fire روابط نزدیکی با شرکت‌های بازی‌سازی و سلبریتی‌ها دارد و افراد مختلفی را جذب کرده است.

گارنا قبل از توسعه بازی گارنا فری فایر و فری فایر مکس، یک شرکت بومی‌سازی بوده است و مهارت بسیار زیادی در ارائه محتوای محلی برای یک منطقه خاص دارد. محتوای گارنا برای هر منطقه خاص است و قراردادهای همکاری وسیعی با شرکت‌های مختلف بسته شده است. تولیدکننده بازی Garena Free Fire مدتی پیش به دلایل موفقیت این اثر رایگان پرداخت که در مطلب زیر می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

گفتنی است بازی گارنا فری فایر یک محصول بتل رویال مخصوص سیستم‌‌عامل اندروید و iOS است که مسابقات کوتاه‌تری نسبت به پابجی موبایل ارائه می‌دهد. دومین نسخه بازی به نام فری فایر مکس با گرافیک بهتر در دسترس است. گفتنی است شرکت کرفتون به دلیل کپی‌برداری از پابجی، شکایت خود را علیه گارنا ثبت کرده است که فعلاً به نتیجه‌ای نرسیده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    چه خوب گروهه خوبی هست عالی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ARMY

    مهمان

    چجوری دانلود کنیممممم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    ۹۰ درصد موفقیت بازی بخاطر بی تی اسه! بی تی اس توی همین ایران بیشتر از ۱۵ میلیون طرفدار داره و شکی درش نیست که خیلیا میسوزن بخاطر اینهمه موفقیتشون!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرعباس کریمی

    مهمان

    من آرمی هستم عشق جیمین هستم عشقشم????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ARMY

    مهمان

    خیلی خوبه منم یه فری فایر بازم هوهو??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرمی

    مهمان

    به نظر من چیز خوبیه حداقل ما آرمی های ایرانی بدبخت میدونیم ما وقتی داریم این بازی رو انجام میدیم میدونیم بی تی اسم این بازی رو داره و شاید اون موقع بازی میکنه مارک فک کنم همین اسفند میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    M4g

    مهمان

    واقعا درک نمیکنم شمارو این پیمو نزارید ولی واقعا چرا از یه گیم بدتون میاد بی احترامی میکنید گروه بی تی اس اصلا طرفدار نداره و همه هتیرش هستن تازه فری فایر داره بهشون کمک میکنه جرا میگید جذب داره میکنه؟اقا ماهم از کالاف پابجی خوشمون نمیاد ولی بی احترامی نمیکنیم یکم شعور داشته باشید الحق ک ادب شعور ندارید ی مشت بچه یا ی مشت بچه تو جسم ۲۰ساله هستید ک اخلاف بچه ۱۰ساله رو داره متاسفم فقد همین?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      احسان در پاسخ به M4g

      مهمان

      خب نگا کن….من تا الان بی احترامی ندیدم و اکه میگی طرفدار ندارن خب درسته تو ایران جون هنوز زیاد حا نیافتاده زیاد باهاش آشنایی ندارن و هیت میدن ولی تو سطح جهانی فن زیاد دارن و جزو بزرگترین فن بیسارو دارن….من خودم فنشون نیستم ولی گروه خوبیه
      در ضمن اینکه میگی از کالاف پاپجی خوشت نمیاد نگو جون دوس ندارم بگو چون نمیتوتم بازی کنمlol

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه