والپیپر بازی Hogwarts Legacy
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید در مورد روند و داستان بازی Hogwarts Legacy بدانید

یحیی رحیمی 27 اسفند 1400 1 دیدگاه
1,134 بازدید

مدت‌ها از معرفی بازی Hogwarts Legacy می‌گذرد و پس از مدت‌ها انتظار بالاخره ویدیو گیم پلی بازی با تمرکز روی بخش‌های مختلف از جمله مبارزات و ماجراجویی در فضای وسیع بازی منتشر شد. قسمت جدید برنامه State of Play، پیش‌نمایش مناسبی از بازی هاگواتز لگسی بود و به جنبه‌های مختلف این اثر اکشن نقش‌آفرینی پرداخته شد. در ادامه هر آنچه باید در مورد روند و داستان Hogwarts Legacy بدانید را شرح خواهیم داد. همراه پارسی گیم باشید.

بنابر آخرین اخبار بازی و توضیحات بیان‌شده توسط توسعه‌دهندگان، تمرکز بازی Hogwarts Legacy روی خلق تجربه‌ای نو برای طرفداران هری پاتر است. با شروع بازی، تجربه‌ای نو در مدرسه جادو هاگوارتس خواهید داشت و به‌عنوان یک عضو جدید، ماجراهای جالبی را تجربه خواهید کرد. هدف استودیو Avalanche، بازسازی مو به مو کتاب‌های هری پاتر نبوده است و بلکه می‌خواهد رؤیای سفر به چنین دنیای اسرارآمیزی را به واقعیت تبدیل کند.

سفر به مدرسه جادو با Hogwarts Legacy

توسعه‌دهندگان در قسمت جدید State of Play به فضای بازی اشاره کردند. بازی ترکیبی از المان‌های سورپرایز کننده و درعین‌حال آشنا خواهد بود که در کنار فضای تاریک و اسرارآمیز، ماجرای جذابی برای بازی‌کنان شکل خواهد داد. استودیو در تریلر گیم پلی هاگوارتز لگسی به پیرنگ بازی اشاره کرد. هدف اصلی بازی‌کنان، بررسی و کاوش شایعه‌ای است که از همکاری میان گابلین‌ها و جادوگران سیاه خبر می‌دهد. این اتحاد می‌تواند برای شما و مدرسه‌ی جادو، چالش‌های اساسی پیش آورد و باید در ماجرایی نفس‌گیر و جذاب، جلوی هجوم گابلین‌ها و جادوی سیاه را بگیرید.

استودیو تأکید کرده است که بازی از دیدگاه طرفداران ساخته شده است و درواقع توسعه‌دهندگان خود از طرفداران پر و پا قرص کتاب‌های هری پاتر هستند و به‌خوبی با گوشه و کناره‌های آن آشنایی دارند. اگرچه هر فردی که کتاب‌ها را مطالعه کرده باشد؛ نسخه‌ای از آن مدرسه جادویی را داخل ذهنش شکل داده است؛ اما استودیو آوالانچ معتقد است که نسخه‌ی خلق‌شده آن‌ها به آنچه طرفداران انتظار دارند نزدیک است.

روند بازی Hogwarts Legacy به این شکل است که ابتدا باید شخصیت خود را خلق کنید. در این حالت نیز دو جنسیت مذکر و مؤنث در نظر گرفته شده‌اند و پس از آن ماجرا در مدرسه‌ی جادو شروع می‌شود. بازی‌کنان می‌توانند خاندان موردعلاقه خود را انتخاب کنند و بر اساس آن پیش بروند که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. بخش‌های معروف مدرسه هاگوارتس بازسازی شده‌اند و جستجو داخل قلعه با رازهای پنهان و بخش‌های مختلف بسیار لذت‌بخش و در نوع خود ماجراجویانه خواهد بود.

داستان بازی Hogwarts Legacy

داستان بازی Hogwarts Legacy

یکی از نکات برجسته‌ی بازی، آزادی عمل بسیار زیاد آن است. هاگوارتز لگسی تنها به قلعه‌ی اصلی ختم نمی‌شود و بخش مهمی از داستان در جنگل‌های تاریک اطراف روایت می‌شود. شما می‌توانید با افراد تازه‌ای در این نقاط آشنا شوید که هرکدام به‌نوعی شما را یاری می‌کنند. در این میان انتخاب‌های بسیار زیادی انجام شده که در نهایت تفاوت‌هایی نسبت به فیلم و کتاب اصلی ایجاد کرده است و بنابراین انتظار روایت داستان هری پاتر و دوستانش را نداشته باشد.

داستان بازی Hogwarts Legacy در اواخر قرن 19 میلادی روایت می‌شود و بسیار به کتاب‌های هری پاتر نزدیک است. روند داستان بر اساس همان چرخه‌ی مشهور یافتن جادو، یافتن دوستان جدید و قهرمان بودن تشکیل شده است. شما باید به کمک جادویی کهن، جلوی گابلین‌ها به فرماندهی رانروک (Ranrok) را بگیرید که تمام جادوگران را تهدید به مرگ کرده است. او به دنبال قدرت است و به شدت از جادوگران نفرت دارد و با توجه به قدرت زیادش، متوقف کردن او کار ساده‌ای نخواهد بود؛ به‌خصوص که او با جادوگران سیاه دست به یکی کرده و خطر بزرگی را به وجود آورده است.

بازی هاگوارتز لگسی

مبارزات بازی هاگوارتز لگسی

مبارزات بازی بر مبنای جادو و وردهای مختلف بنا شده است. در واقع شاهد مبارزات تن به تن نیستیم و تمام آنچه دیدیم، مبارزاتی از راه دور و با استفاده از جادو بود. با مطالعه‌ی وردهای جدید و همچنین شرکت کردن در کلاس‌های مختلف، قدرت شخصیت‌ شما افزایش پیدا می‌کند و قابلیت‌های تازه‌ای پیدا می‌کنید. این باعث می‌شود تا سبک مبارزه مخصوص به خود را پیدا کنید. از آنجایی که سبک‌های مختلفی برای مبارزه وجود دارد؛ بهتر است ابتدا سبک خود را پیدا کنید و سپس قابلیت‌های مرتبط با آن را ارتقاء دهید.

هر فردی که با دنیای جادو آشنا باشد؛ می‌داند که وردها تنها بخش کوچکی از آن هستند. معجون‌ها بخش دیگری هستند که باید طرز تهیه‌ی آن‌ها را در کلاس یاد بگیرید. هر چه بیشتر در کلاس‌ها شرکت کنید، معجون‌های بیشتری یاد می‌گیرید که در نهایت مبارزات را برای شما ساده‌تر می‌کنند.

شرکت در کلاس‌ها بخش جذاب بازی هاگوارتز لگسی هستند. کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شوند و برای نمونه می‌توانید وردهای تازه‌ای یاد بگیرید یا دستور ساخت معجون‌های بیشتری را دریافت کنید. انواع کارهای جانبی و سرگرم‌‌کننده از جمله بازی کویدییچ نیز وجود دارد و مراحل فرعی باعث شده تا رازهای پنهان هاگوارتس از دید شما پنهان نمانند و ارتباط مستقیمی میان تمامی بخش‌های بازی تشکیل شود.

شکست دادن دشمنان بازی بسته به سطح و قدرت‌های شما متفاوت است. اگرچه می‌توانید تمام بخش‌های نقشه را جستجو کنید، در صورتی که با دشمنی سرسخت روبه‌رو شوید؛ شانس بقای شما بسیار کم خواهید بود. توسعه‌دهندگان تأکید کرده‌اند که با یک بازی اکشن/نقش‌آفرینی جهان آزاد تک نفره روبه‌رو هستیم و در نتیجه باید به فکر افزایش سطح بازی‌کننده و یافتن آیتم‌های بیشتر باشید.

داستان بازی Hogwarts Legacy

زمان انتشار

خبری از حالت آنلاین و ریزتراکنش‌ها در بازی Hogwarts Legacy نیست و این اثری کاملاً داستانی است که مخصوص طرفداران هری پاتر ساخته شده است. بازی هاگوارتز لگسی در اواخر سال 2022 و فصل تعطیلات آخر سال میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: PlayStationBlog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Hogwarts Legacy چه زمانی و برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

بازی هاگوارتز لگسی در اواخر سال 2022 و فصل تعطیلات آخر سال میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود.

۱
داستان بازی هاگوارتز لگسی چیست؟

داستان بازی Hogwarts Legacy در اواخر قرن 19 میلادی روایت می‌شود و بسیار به کتاب‌های هری پاتر نزدیک است. روند داستان بر اساس همان چرخه‌ی مشهور یافتن جادو، یافتن دوستان جدید و قهرمان بودن تشکیل شده است. شما باید به کمک جادویی کهن، جلوی گابلین‌ها به فرماندهی رانروک (Ranrok) را بگیرید که تمام جادوگران را تهدید به مرگ کرده است

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ولم کن

    مهمان

    جان هرکی دوست دارید این همه انتظار میکشیم یهو مث بتلفیلد نشه بیدار شیم از نمره کمی ک گرفته تعجب کنیم !

    پاسخ دهید