انتشار بازی Hogwarts Legacy
محمد صادق شجاعی

انتشار بازی Hogwarts Legacy برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده است

محمد صادق شجاعی 19 بهمن 1400 بدون دیدگاه
521 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعات افشا شده و کتاب مربوط به مراحل ساخت، از انتشار بازی Hogwarts Legacy در ماه سپتامبر خبر می‌دهند.

بازی هاگوارتز لگسی یکی از آثار مورد‌انتظار سال جاری است. این اثر برای طرفداران مجموعه هری پاتر و دنیای جادوگری اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در قالب بازی مذکور می‌توانند وقایع دنیای مجموعه مذکور را پیش از داستان کتاب‌ها، تجربه کنند. با وجود اینکه از زمان معرفی بازی Hogwarts Legacy مدت زیادی می‌گذرد، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است. حال اطلاعات تازه‌ای افشا شده که بر اساس آن‌ها بازی مذکور در ماه سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد. در کنار این اطلاعات، کتاب مربوط به روند ساخت بازی هاگوارتز لگسی، این تاریخ را تایید می‌کند.

بازی Hogwarts Legacy برای اولین بار در سال 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این بازی در اواخر دهه 1800 جریان دارد و به عنوان پیش‌درآمد مجموعه Harry Potter و Wizarding World عمل خواهد کرد. همانند بسیاری از بازی‌های شرکت برادران وارنر، بازی هاگوارتز لگسی با تاخیر‌های مداوم رو‌به‌رو شده است. با این حال بارها اعلام شده که بازی مذکور در سال میلادی جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

حال اطلاعاتی منتشر شده که باری دیگر بر انتشار بازی Hogwarts Legacy در سال 2022 تاکید می‌کنند. به تازگی کتاب مربوط به روند ساخت این اثر تحت نام The Art and Making of Hogwarts Legacy معرفی شده است. این کتاب در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور 1401) منتشر خواهد شد. نویسندگی کتاب The Art and Making of Hogwarts Legacy بر عهده جودی رونسون بوده که پیش از این کتاب‌های مختلفی از دنیای جادوگری را به رشته تحریر در آورده است. با توجه به اهمیت کتاب مذکور، احتمالا بازی Hogwarts Legacy در بازه زمانی مشابه در بازار منتشر شود.

انتشار بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy کامل‌ترین تجربه از دنیای هری پاتر است

علاوه بر کتاب The Art and Making of Hogwarts Legacy، اطلاعات افشا شده دیگری نیز به انتشار بازی هاگوارتز لگسی در ماه سپتامبر اشاره می‌کنند. مدتی پیش صفحه AccountNGT در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که طرفداران می‌توانند «در ماه سپتامبر» انتظار انتشار بازی Hogwarts Legacy را داشته باشند. همچنین او اضافه کرد که در ماه جاری یا ماه آینده تریلر تازه‌ای از این اثر منتشر خواهد شد. با این وجود که گزارشات AccountNGT به صورت رسمی تایید نشده‌اند، اما این صفحه عدم حضور Hogwarts Legacy و معرفی بازی Star Wars Eclipse در رویداد The Game Awards را به درستی پیش‌بینی کرده بود.

نظر شما در مورد انتشار بازی Hogwarts Legacy در ماه سپتامبر چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.