دانلود بازی theHunter Call of the Wild Revontuli Coast برای PC
دانلود بازی theHunter Call of the Wild Revontuli Coast برای PC پارسی گیم

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Revontuli Coast برای PC

پارسی گیم 14 تیر 1401 1 دیدگاه
4,994 بازدید

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Revontuli Coast برای کامپیوتر

شبیه‌سازها یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی هستند و روزبه‌روز عناوین جذاب و متفاوت بیشتری زیر سایه آن پرورش می‌یابد. امروزه تمامی فعالیت‌های جذاب و مهیج در دنیای واقعی را می‌توانید به‌صورت مجازی در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کرده و از آن لذت ببرید. یکی از این فعالیت‌های سرگرم‌کننده، شکار در طبیعت است که عناوین زیادی برای آن منتشر شده است. بازی theHunter Call of the Wild از استودیو Expansive Worlds عنوانی کامل و بزرگ با محوریت این سوژه است که دقیق‌ترین تجربه از شکار را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Revontuli Coast نیز برای بازی منتشر شده و محتوای جدید و تازه‌ای به آن اضافه کرده است.

طبق ادعای سازندگان، بازی theHunter Call of the Wild بزرگ‌ترین و بهترین نسخه شبیه‌سازی‌شده از شکار حیوانات است و تنوع و وسعت دنیای آن شما را مدهوش می‌کند. علاوه بر گرافیک خیره‌کننده بازی که تمام عناصر را به شکلی واقع‌گرایانه به تصویر کشیده است، حیوانات مختلفی مانند انواع پرندگان، آهو، گوزن و… را نیز می‌توانید داخل این محیط زیبا شکار کنید که هر کدام رفتار متفاوتی داشته و به روش‌های مختلفی برای شکار کردن آن‌ها نیاز خواهی داشت. در واقع شما با تجربه این بازی در قدم‌های یکی شکارچی ماهر امروزی قرار خواهید گرفت تا با استفاده از مهارت و ابزارهای خود، انواع حیوانات وحشی را شکار کنید.

بازی دارای بخش چندنفره و Co-op نیز بوده که ویژگی‌های جالبی دارد. در بخش‌ چندنفره بازی، حالت‌های رقابت و همکاری در تیم‌هایی هشت‌نفره در دسترس است که می‌توانید این تجربه عالی را با یکدیگر تقسیم کرده و لذت ببرید. دسترسی به سلاح‌های مختلف شکاری، تله‌ها و ابزارهای مختلف پیشرفته که هر کدام در امری مختلف کارایی دارند از دیگر ویژگی‌های این بازی است. تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات شما باعث می‌شود هر سناریوی شکار، متفاوت و منحصربه‌فرد شکل بگیرد؛ همچنین با توجه به نوع حیوانی که شکار می‌کنید، باید استراتژی و تکنیک متفاوتی را برای آن پیاده‌سازی کنید.

در بسته الحاقی Revontuli Coast منطقه جدیدی با همین نام در کشور زیبای فنلاند به بازی اضافه شده که به شما اجازه گشت و گذار و شکار را می‌دهد. به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه، شما با گونه‌های مختلفی از انواع پرندگان در این منطقه جدید ملاقات خواهید کرد که هدف‌های خوبی برای شکار کردن هستند. نقشه جدید بازی بیش از 64 کیلومترمربع وسعت داشته و 19 گونه جدید جانوری برای شکار کردن به بازی اضافه شده است. استفاده از جریان آب برای ردیابی برخی گونه‌ها و تله گذاری‌های جدید نیز از دیگر ویژگی‌های تازه این بسته الحاقی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Hunting Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی theHunter Call of the Wild Revontuli Coast برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit OS – Windows 7
Processor: Intel i3-4170
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 / ATI HD7870 – 1GB VRAM
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit OS – Windows 10
Processor: Intel i7 Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 760 / R9 270x – 4GB VRAM
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Finland, a country home to some of Northern Europe’s most beautiful hunting spots! Set in the north edge of the Baltic Sea, Revontuli Coast invites you to explore a vast and sprawling archipelago that teems with life. With peak bird season underway, you’ll hunt a wide range of waterfowl, ducks, and upland birds. Larger game also roam here, such as Brown Bear, Moose, and Whitetail Deer. Experience the thrill of stalking your prey under the magical Northern Lights, and discover exciting new hunting opportunities as you traverse this region of the “land of a thousand lakes”.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 83.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ام بی آر!

    مهمان

    سلام آیا این نسخه شامل بسته های الحاقی قبلی مثل Bloodhound، Modern Rifle و… هم هست؟

    پاسخ دهید