تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy
محمد صادق شجاعی

تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy در ماه آینده میلادی پخش خواهد شد

محمد صادق شجاعی 8 اسفند 1400 بدون دیدگاه
390 بازدید

بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، یک اینسایدر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرده است که تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy در ماه مارس نمایش داده می‌شود.

ماه فوریه برای بسیاری از بازیکنان بازه زمانی هیجان‌انگیزی بود. در مقابل ماه آینده میلادی هم می‌توانند بازیکنان بسیاری را به سمت کامپیوتر یا کنسول‌ها جذب کند. در این ماه بازی‌هایی از جمله Gran Turismo 7 ،Shadow Warrior 3 ،Tiny Tina’s Wonderlands، Ghostwire: Tokyo و GTA V (نسخه نسل نهم) در دسترس قرار می‌گیرند. در کنار این موارد، اطلاعات مختلفی از بازی‌های مورد‌انتظار در قالب رویداد‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر خواهد شد. بازی هاگوارتز لگسی جزو آثاری است که احتمالا در ماه آینده میلادی خبر‌های تازه‌ای از آن مخابره شود. این احتمال براساس توییت یک اینسایدر است که اعلام کرده در ماه مارس تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy به نمایش در می‌آید.

این توییت در راستای توییت‌هایی از دیگر اینسایدر‌ها قرار می‌گیرد. در ابتدا تام هندرسون، افشا‌گر اطلاعات سری بازی‌های Battlefront و Call of Duty، به واسطه پستی در توییتر اعلام کرد که پلی استیشن برنامه‌های خاصی برای ماه مارس دارد. این گفته تام هندرسون به نوبه خود یک خبر مهم بوده که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است.

در ادامه توییت تام هندرسون، اینسایدر دیگری به نام Shpeshal_Nick گفت که شرکت سونی قصد دارد رویدادی را در ماه مارس برگزار کند. در نهایت فردی با نام accountngt توییت دیگری را منتشر کرده که در آن تنها یک چوب جادویی مشاهده می‌شود. پست این اینسایدر احتمالا بدان معنا است که در رویداد ذکر شده اطلاعات تازه‌ای از بازی Hogwarts Legacy منتشر خواهد شد. حال accountngt در توییت تازه خود، اعلام کرده که بدون شک می‌توانیم در ماه مارس شاهد تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy باشیم.

تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy حاوی تمامی بخش‌های دنیای جادوگری است

اطلاعاتی که توسط اینسایدر‌ها منتشر می‌شود، هیچ‌گاه قابل اطمینان نبوده و احتمال عدم تحقق آن‌ها وجود دارد. با این وجود accountngt سابقه خوبی در انتشار اطلاعات مربوط به آثار مختلف دارد. مهم‌ترین افشاگری این اینسایدر، انتشار تصویری از بازی Star Wars Eclipse یک هفته پیش از معرفی رسمی در مراسم The Game Awards است.

در ماه گذشته، گزارشاتی منتشر شد که حاکی از عدم انتشار بازی Hogwarts Legacy در سال جاری بودند. با این حال، وب‌سایت رسمی Wizarding World اعلام کرد که این اثر به همراه سایر پروژه‌های مرتبط با هری پاتر یعنی فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore و مستند Fantastic Beasts: A Natural History در سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد.

در رابطه با زمان انتشار بازی هاگوارتز لگسی، accountngt اعلام کرد که این اتفاق در ماه سپتامبر رخ خواهد داد. علاوه بر این، کتاب هنری The Art and Making of Hogwarts Legacy در بازه زمانی مشابه منتشر خواهد شد. به این دلیل که کتاب‌های هنری معمولا همراه با بازی در دسترس قرار می‌گیرند، به احتمال زیاد بازی هاگوارتز لگسی در ماه سپتامبر منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد احتمال نمایش تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy در ماه آینده چیست؟ آیا برای کسب اطلاعات بیشتر از این اثر اقتباسی از دنیای جادوگری لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.