بازی Overwatch 2
یحیی رحیمی

زمان انتشار و جزئیات بتا بازی Overwatch 2 اعلام شد

یحیی رحیمی 20 اسفند 1400 بدون دیدگاه
224 بازدید

بلیزارد با انتشار ویدیو تازه‌ای، زمان انتشار بتا بازی Overwatch 2 را به همراه حالت‌ها و هیروهای جدید اعلام کرد. با شروع انتشار نسخه آلفا بازی اورواچ 2، بلیزارد در حال آماده‌سازی برای یک نسخه آزمایشی عمومی است که همه‌ی بازی‌کنان بتوانند آن را تجربه کنند و این بتا عمومی قرار است در ماه آوریل (اواسط فروردین) منتشر شود و به مدت چند روز در دسترس بازی‌کنان قرار گیرد.

به گزارش پارسی گیم، بتا بازی Overwatch 2 با یک هیرو جدید و حالتی تازه منتشر می‌شود. بلیزارد تصمیم گرفته است تا حالت PvP و PvE را از یکدیگر جدا کند و در قالب یک آپدیت جداگانه منتشر کند. این تصمیم به دلیل آن گرفته شده است که فرایند انتشار، سریع‌تر صورت گیرد و بخش مهمی از بازی، زودتر به دست بازی‌کنان برسد. در صورتی که بلیزارد بخواهد تمام محتوای بازی را منتشر کند؛ شاهد تأخیر دوباره خواهیم بود.

آرون کلر، کارگردان بازی اورواچ 2 با انتشار ویدیویی از پیشرفت روند توسعه صحبت کرده است. وی گفته است که بلیزارد به نتیجه رسیده است که امکان انتشار هردو حالت‌های قیدشده به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد و در نتیجه حالت رقابتی PvP در ابتدا منتشر می‌شود و هم‌زمان، کار روی حالت PvE ادامه پیدا می‌کند. جدا شدن توسعه‌دهندگان ارشد باعث تأخیر انتشار بازی Overwatch 2 شد.

نسخه بتا بازی Overwatch 2

تست آلفا بازی اورواچ 2 از امروز شروع می‌شود؛ اما این نسخه تنها در دسترس کارمندان بلیزارد و بازی‌کنان لیگ اورواچ است. پس از آن نیز نسخه بتا محدود منتشر می‌شود که با حضور تعداد محدودی از بازی‌کنان همراه است. درنهایت بتا بازی Overwatch 2 در پایان آوریل 2022 برای کامپیوتر در تمامی مناطق دنیا از راه می‌رسد. بازی‌کنان لازم است که ابتدا ثبت‌نام کنند تا بتوانند نسخه‌ی آزمایشی را دانلود کنند.

هدف بلیزارد، تست و بررسی بازی است تا بتواند ایرادات را رفع کند و تجربه‌ای جذاب به اشتراک بگذارد. بنابر مطلب منتشر شده، بتا اورواچ 2 شامل حالت 5v5 خواهد بود و همچنین یک هیرو جدید به نام Sojourn نیز در بتا حضور دارد. نقشه‌های تازه‌ای در راه هستند و حالت جدید Push هم در این نسخه آزمایش می‌شود. بلیزارد تغییراتی که در هیروها انجام داده است را به نمایش خواهد گذاشت و در نهایت یک سیستم پینگ جدید هم تست می‌شود.

بتا بازی Overwatch 2

به‌منظور ثبت‌نام برای دریافت بتا Overwatch 2 کافی است به وب‌سایت PlayOverwatch مراجعه کنید با اکانت بتل نت ثبت‌نام کنید. در حال حاضر زمان انتشار نهایی بازی اورواچ 2 اعلام‌نشده است و تنها می‌دانیم که این بازی ممکن است تا سال 2023 منتشر نشود. خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ممکن است تغییراتی در روند انتشار و ساختار استودیوها ایجاد کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.