Overwatch-Pro-Players
یحیی رحیمی

نگرانی بازیکنان حرفه‌ای Overwatch از نسخه دوم: زندگی‌مان به خطر افتاده است!

یحیی رحیمی 1 خرداد 1400 بدون دیدگاه
278 بازدید

کمپانی بلیزارد دیروز از محتوای PvP بازی Overwatch 2 رونمایی کرد و فهمیدیم که نسخه دوم با تیم‌های 5 نفره برگزار می‌شود. حالت تیمی بازی Overwatch با تیم‌های 6 در مقابل 6 دنبال می‌شد و حذف یک بازیکن از تیم، خبر مهمی برای بازیکنان حرفه‌ای این فرانچایز پرطرفدار به‌حساب می‌آید، زیرا که این افراد تمام زندگی خود را پای این بازی گذاشته‌اند و حالا نگران آن هستند که شغل جذابشان به خطر افتد.

تیم توسعه بازی Overwatch 2 در استریم دوساعته از بخش‌های مختلف بازی رونمایی کرد؛ فهمیدیم که شخصیت تانک دیگر یک سخره قدرتمند در مقابل حملات دشمن نیست و به‌نوعی استایل مبارزه آن، کاملاً تغییر پیداکرده است. همچنین دیگر هیروها هم به‌نوبه خود تغییراتی به خود دیده‌اند و درنتیجه افرادی که نسخه اول را بازی کرده‌اند، باید با نسخه دوم خو بگیرند.

بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای اورواچ نسبت به تغییرات انجام‌شده و به‌خصوص آپدیت کلاس تانک اظهار نگرانی کرده‌اند. آن‌ها باور دارند که نه‌تنها باید دوباره کار با هیرو محبوبشان را بیاموزند، بلکه این احتمال وجود دارد که دیگر نتوانند این شخصیت را به‌طور مناسبی کنترل کنند و به‌نوعی اولویت آن‌ها هنگام انتخاب هیرو تغییر پیدا کند؛ معمولاً هر بازیکن یک کلاس شخصیتی را یاد می‌گیرد و نمی‌تواند تمامی کلاس ها را در یک سطح یکسان بازی کند.

Overwatch-2-Tank

واکنش بازیکنان حرفه‌ای به Overwatch 2

یکی از بازیکنان تیم Philadelphia Fusion به نام Poko در توییت تازه‌اش نوشته است: «تانک پلیرهای دیگر هم نگران از دست دادن شغلشان هستند؟» پس‌ازاین توییت بود که Frdwnr از بازیکنان تیم Vancouver Titans نسبت به آپدیت جدید واکنش نشان داد و آن را بی‌احترامی نسبت به بازیکنان حرفه‌ای و تیم‌های eSports دانست. او در این مورد گفته است:

این بی‌احترامی غیرقابل‌باور است و چنین تصمیمی باعث می‌شود تا نقشی که یک بازیکن سال ها برای آن تمرین کرده است به‌سادگی حذف شود. تنها تانک پلیرها حذف نمی‌شوند بلکه حیات بازیکنان دیگر هم به خطر خواهد افتاد. آن‌ها حتی یک‌بار هم چنین تغییری را با بازیکنان حرفه‌ای در میان نگذاشتند و ما را از فلسفه این کار باخبر نکردند!

این بازیکن در ادامه گفته است که بازی Overwatch 2 در بلندمدت جذاب‌تر خواهد بود اما تغییر بازی بدون درخواست از جامعه کاربران و بازیکنان حرفه‌ای، یک بی‌احترامی است زیرا افراد زیادی شغل خود را از دست خواهند داد. بازیکن دیگری به نام Gator از تیم Atlanta Reign هم ناراحتی خود را نسبت به استریم دیروز نشان داده و گفته است که وی «5 سال برای کنترل این هیرو تمرین کرده است و باید تمام این سال ها را کنار بگذارد»

بازیکنان دیگری هم نسبت به بازی اورواچ 2 واکنش نشان داده‌اند و عده‌ای باور دارند که تیم‌های 5 نفره به نفع بازی است اما تغییر یک هیرو به‌طور ناگهانی به بازی ضربه خواهد زد. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Overwatch 2 مشخص نیست و ممکن است اواخر سال 2022 شاهد انتشار بازی باشیم. نظر شما در مورد حالت PvP و آپدیت جدید چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.