محمد صادق شجاعی

بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 تا قبل از سال 2023 منتشر نخواهند شد

محمد صادق شجاعی 12 آبان 1400 بدون دیدگاه
197 بازدید

اگر جزو طرفدارن قدیمی بازی‌های ویدیویی باشید، بدون شک به واسطه مجموعه‌های Warcraft ،Diablo و StarCraft با شرکت Blizzard Entertainment آشنا هستید. تازه‌ترین محصولات این شرکت یعنی بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 در حالی به عنوان مورد‌انتظار‌ترین آثار سال‌های اخیر شناخته می‌شوند که تاریخ عرضه دقیقی ندارند و مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار خواهند گرفت. اگر شما هم از طرفداران سری بازی‌های اورواچ و دیابلو هستید، باید زمان بیشتری برای تجربه‌ی این عناوین منتظر بمانید؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، عرضه آثار مذکور با تاخیر همراه شده است.

شرکت Blizzard Entertainment در خلال جلسه سهام‌داران و سرمایه‌گذاران اعلام کرده است که بازی Overwatch 2 و Diablo 4 تا قبل از سال 2023 عرضه نخواهند شد. بر این اساس، در حالی که شرکت بلیزارد مشغول بر‌نامه‌ریزی برای ارائه حجم قابل توجهی از محتوا در سال آینده است، این شرکت تصمیم گرفته تا بازی‌های اورواچ 2 و دیابلو 4 را در تاریخ متفاوتی نسبت به پیش‌بینی‌ها در دسترس قرار دهد. شرکت بلیزارد که از بازی‌های مذکور به عنوان مورد‌انتظارترین آثار صنعت ویدیو گیم یاد می‌کند، از پیشرفت‌های بزرگ در جهت ساخت این آثار در طی سه‌ماهه اخیر خبر داده است. این شرکت باور دارد که دادن زمانی اضافه به سازندگان برای تکمیل و ادامه روند ساخت محتواهای خلاقانه برای دوران پس از انتشار، موفقیت بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 را در سال‌های آینده تضمین خواهد کرد.

شرکت بلیزارد به طور رسمی تاریخ انتشار دقیق بازی‌های اورواچ 2 و دیابلو 4 را اعلام نکرده و تنها به عدم عرضه آن‌ها در سال جاری اکتفا کرده است. هر دوی این آثار در جریان رویداد BlizzCon 2019 معرفی شدند و انتظار می‌رفت دومین بازی سری Overwatch در سال آینده میلادی منتشر شود. طرفداران اورواچ می‌توانند در جریان مسابقات Overwatch League، پیش‌نمایشی از قوانین و حالت‌های جدید بازی اورواچ 2 از جمله حالت 5 به 5 را مشاهده کنند.

تاخیر بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4

تغییرات مدیریتی عامل تاخیر بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4

از سوی دیگر، علاقه‌مندان سری Diablo اخیرا توانستند نسخه ریمستر دومین اثر مجموعه را در قالب بازی Diablo 2: Resurrected تجربه کنند. علاوه بر این، شرکت Blizzard Entertainment مشغول کار روی بازی موبایل سری دیابلو تحت عنوان بازی Diablo Immortal است. مدتی پیش بتای محدود این بازی در کشور‌های کانادا، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و چین برگزار شد.

بلیزارد از تغییرات متعدد در مدیریت شرکت و مجموعه‌های دیابلو و اورواچ به عنوان عوامل تاخیر در عرضه بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 یاد کرده است. در طی ماه‌های گذشته تحولات مختلفی در شرکت Blizzard Entertainment رخ داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اخراج کارگردان بازی دیابلو 4 به واسطه رسوایی اخلاقی و شکایات افراد مختلف اشاره کرد. بازی اورواچ 2 نیز تغییر مشابهی را تجربه کرد و پس از خروج مدیر اجرایی از شرکت بلیزارد، کارگردان این اثر نیز از تیم تولید جدا شد.

آیا تاخیر بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 و شرایط کنونی بلیزارد شما را ناامید کرده است؟ ؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.