دانلود بازی Hyper Scape برای کامپیوتر
دانلود بازی Hyper Scape برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی Hyper Scape برای PC

پارسی گیم 22 اسفند 1399 97 دیدگاه
32,566 بازدید

دانلود بازی Hyper Scape برای کامپیوتر

دانلود بک UPlay بازی Hyper Scape

گسترش بازی‌های بتل رویال مجانی باعث شده است که ناشران بزرگ بازی‌های ویدیویی به فکر انتشار بازی مخصوص خود در این سبک خاص بیفتند. پس از EA و Activision حالا نوبت به یوبی‌سافت رسیده است که با بازی Hyper Scape خود را به بازار بازی‌های آنلاین مجانی با خرید درون برنامه‌ای بکشاند. هایپر اسکیپ یک عنوان بتل رویال فانتزی است که از دیگر بازیگران بزرگ بازار همچون Apex Legends الگوبرداری کرده است و با گنجاندن ویژگی‌های مخصوص و همچنین اتصال مستقیم به شبکه استریم توییچ، روش تازه‌ای برای ارائه مزه بازی‌های بتل رویال پیداکرده است. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال وارد منطقه‌ای دورافتاده می‌شوید و با استفاده از سلاح‌های آینده‌نگرانه و شخصیت‌هایی که هرکدام ویژگی مخصوص به خوددارند، ساعت‌ها سرگرم شوید و اوقات خوشی را همراه تازه‌ترین محصول یوبی‌سافت به سر ببرید.

مهم‌ترین ویژگی بازی Hyper Scape وجود شخصیت‌هایی با توانایی‌های خاص است. شما یکی از آن‌ها را انتخاب خواهید کرد و سپس وارد بازی می‌شوید. برای نمونه یکی از هیروها در مبارزات نزدیک تبحر دیگر دارد و دیگری می‌تواند از قدرت بدنی برای مبارزه استفاده کنید. مکانیسم‌های گیم پلی در نوع خودش انقلابی هستند. می‌توانید به‌راحتی روی ساختمان‌ها بپرید و از آن‌ها فرود بیایید و شروع به تیراندازی کنید. سلاح‌های به کار گرفته‌شده در بازی، تنها از گلوله استفاده نمی‌کنند و ممکن است با لیزر و نیروهای فانتزی هم روبه‌رو شوید. بازی هایپر اسکیپ برعکس دیگر عنوان‌های بتل رویال چندان روی مخفی‌کاری تمرکز نکرده است و زوم روی بخش اکشن صورت گرفته است. به‌نوعی که درگیری‌های شدیدی در طول بازی تجربه خواهید کرد که حسابی شمارا به هیجان خواهند آورد.

غارت یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Hyper Scape به شمار می‌رود. این بخش قشر مختلفی از لباس‌های متنوع را به همراه آیتم‌های هیل کننده و البته ضدگلوله در اختیار شما قرار می‌دهد. با جستجو در محیط بازی انواع و اقسام آیتم‌ها را خواهید یافت که هرکدام از آن‌ها شمارا در طول بازی یاری خواهند کرد. دشمن ممکن است برای شما تله‌هایی بگذارد و قرار گرفتن در این تله‌ها ممکن است در آخر منجر به از دست رفتن جان شما شود. از ویژگی‌های جالب بازی می‌توان به همگام‌سازی با توییچ اشاره کرد. درصورتی‌که حساب یوپلی خود را به توییچ متصل کرده باشید، با تماشای استریم های انجام‌شده هم امتیاز دریافت خواهید کرد و این اولین بازی است که به تماشاگران استریم هم آیتم و امتیاز اعطا می‌کند. بازی Hyper Scape هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و به همین دلیل باگ‌ها و مشکلاتی را مشاهده خواهید کرد. ارسال بازخورد به توسعه‌دهندگان در رفع مشکلات چاره‌ساز خواهد بود. در این سبک بازی‌های Call of Duty Warzone و Valorant را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Hyper Scape با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System Windows 7, Windows 8 or Windows 10 (64-bit versions)
Processor Intel Core i3 3220 @ 3.3GHz or AMD FX-4130 @ 3.8Ghz
RAM 6 GB
Video card NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB), AMD Radeon HD 7870 (2 GB) or Intel HD 520
Hard Drive 20 GB available storage
Sound DirectX-compatible sound card with latest drivers
Peripherals Windows-compatible keyboard and mouse, or controller

سیستم پیشنهادی :

Operating System Windows 7, Windows 8 or Windows 10 (64-bit versions)
Processor Intel Core i7 4790 or AMD Ryzen 5 1500X
RAM 8 GB
Video card NVIDIA GTX 970 (4 GB) or AMD Radeon RX 480 (4 GB)
Hard Drive 20 GB available storage
Sound DirectX-compatible sound card with latest drivers
Peripherals Windows-compatible keyboard and mouse, or controller

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hyper Scape is a free-to-play first-person shooter battle royale game developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. The game is notable for its integration with video game live streamers which allows viewers on Twitch to affect the outcome of a match. The game’s main mode shares elements with other battle royale games, where up to 99 players are dropped on to a map that slowly shrinks over time with players seeking to eliminate the competition. The game however differs in that once the last sector closes a crown appears, any player that is able to hold on to the crown for 45 seconds is automatically declared the winner. Alternatively the game also ends when only one player or team remains.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

آموزش دریافت HYPER SCAPE به صورت رایگان :

1- ابتدا از طریق این لینک اکانت Ubisoft ساخته و لاگین کنید.

2- سپس لانچر UPlay را از قسمت لینک های دانلود، دانلود و نصب کنید.

3- از طریق این لینک اکانت Twitch ساخته و لاگین کنید.

4- سپس اکانت Ubisoft و Twitch رو از طریق این لینک به یکدیگر لینک کنید. بعد از ورود، گزینه Ubisoft Connect را پیدا کرده و کلیک کنید، در صفحه باز شده Username و Password اکانت Uplay خود را وارد کنید.

5- وارد سایت رسمی بازی HYPER SCAPE شده و گزینه ی Join Test Tech را انتخاب کنید. در صفحه ی جدید جهت اطمینان یکبار روی گزینه Link Accounts کلیک کنید و در پنجره ی باز شده، داخل کادر آبی رنگ روی GET STARTED کلیک کنید تا صفحه ی جدیدی باز شود. سپس گزینه LOGIN WITH TWITCH را انتخاب کنید. در صورتی که اکانت Ubisoft و Twitch شما به یکدیگر لینک باشند بعد از چند ثانیه به طور خودکار این صفحه بسته خواهد شد، در غیر این صورت باید مجدد اطلاعات اکانت Ubisoft رو وارد و لاگین کنید، که در صورت ورود موفقیت آمیز، پنجره به طور خودکار بسته خواهد شد.

6- وارد صفحه بازی HYPER SCAPE در Twitch شده و استریم هایی که DROPS ENABLED در عنوان آنها است را باز کنید. به تماشای استریم ها بپردازید تا در قسمت Notification اکانت Twitch پیغام دریافت کد فعال سازی نمایش داده شود. پروسه ی دریافت بازی کاملاً رندوم است و ممکن است بین 10 دقیقه تا چند ساعت به طول بینجامد.

7- لانچر Uplay را با نرم افزار های گذر از تحریم باز کنید و در بالای صفحه بر روی قسمت Hyper Scape Banner کلیک کرده تا بازی به اکانت Uplay اضافه شود.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 97 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    سلام روی این سیستم اجرا میشه؟
    ram8
    Core(TM) i3-9100F CPU 3.60 GHz
    gt 1030
    اگه میشه چه fps?

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 97 دیدگاه