رویداد بازی Dead دد اسپیس Space Remake
محمد صادق شجاعی

رویداد بازی Dead Space Remake به‌زودی برگزار خواهد شد

محمد صادق شجاعی 18 اسفند 1400 بدون دیدگاه
177 بازدید

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Motive Studios قصد دارد بازیکنان را بیشتر با محصول تازه‌اش یعنی بازی دد اسپیس ریمیک آشنا کند. به همین دلیل استودیو مذکور به‌زودی رویداد بازی Dead Space Remake را برگزار می‌کند.

سری Dead Space یکی از مجموعه‌های مشهور تاریخ است که میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد. این محصول شرکت EA به واسطه گیم‌پلی متنوع، داستان درگیر‌کننده و تأثیرش در سبک ترس و بقا همواره در بین بهترین بازی‌های تمام دوران قرار می‌گیرد. آخرین بازی سری دد اسپیس تحت عنوان بازی Dead Space 3 در سال 2013 منتشر شد. از این دوران شرکت الکترونیک آرتز مجموعه مذکور را کنار گذاشت تا در سال گذشته و در جریان رویداد EA Play Live اقدام به معرفی بازی Dead Space Remake کند.

این اثر توسط استودیو موتیو استودیوز ساخته خواهد شد که پیش از این بازی Star Wars: Squadrons را منتشر کرده است. استودیو مذکور تغییری در داستان نداده، اما جنبه‌های مختلفی از جمله محیط‌ها و مدل‌ کاراکتر‌ها را از نو طراحی خواهد کرد. همچنین استودیو Motive Studios به کمک SSD موجود در کنسول‌های نسل نهم قصد دارد تجربه‌ای بدون وقفه و بدون لودینگ را ارائه کند. در کنار این موارد محتوا‌های حذف شده از نسخه اصلی به بازی دد اسپیس ریمیک اضافه شده و گانر رایت باری دیگر به عنوان آیزاک کلارک ایفای نقش خواهد کرد.

استودیو موتیو و الکترونیک آرتز قصد دارند یک رویداد لایو استریم با محوریت بازی Dead Space Remake برگزار کنند. بر این اساس در ساعت 21:30 روز 11 مارس (20 اسفند) رویداد بازی دد اسپیس ریمیک از طریق یوتیوب برگزار خواهد شد. سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که در قالب رویداد مذکور، بازیکنان قادر به مشاهده روند ساخت بازی Dead Space Remake خواهند بود.

رویداد بازی Dead دد اسپیس Space Remake

بازی Dead Space Remake داستان نسخه اصلی را روایت می‌کند

استودیو Motive Studios برای ساخت بازی دد اسپیس ریمیک از موتور Frostbite استفاده می‌کند. در لایو استریم قبلی بازی Dead Space Remake، استودیو مذکور بخش‌هایی از تغییرات سیستم قطع عضو را به نمایش گذاشت. بر این اساس، هر اسلحه تأثیر متفاوتی روی یک نکروموف خواهد گذاشت. برای مثال یک اسلحه برای جدا کردن اعضا و تکه‌تکه کردن دشمنان کاربرد دارد. در کنار این امر، سیستم Zero-G با محیط‌ها و چالش‌های تازه، بازسازی خواهد شد.

بازی Dead Space Remake روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. اگرچه تاریخ انتشار این اثر اعلام نشده، اما شایعات حاکی از آن است که احتمالاً در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد رویداد بازی Dead Space Remake چیست؟ آیا آن را تماشا خواهید کرد؟ نسخه ریمیک بازی دد اسپیس جزو آثار مورد انتظار شما محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.