Dead Space
مبین نعمت‌اللهی

شایعه: نسخه‌ی ریبوت بازی Dead Space در‌‌ دست ساخت است

مبین نعمت‌اللهی 11 تیر 1400 بدون دیدگاه
228 بازدید

سالیانه‌سال از انتشار آخرین نسخه از مجموعه‌ی تخیلی ترسناک Dead Space می‌گذرد که حال بعد از گذشت 8 سال از انتشار نسخه‌ی سوم،شایعاتی جدید بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی ریبوت به دست استودیو Motive، سازنده‌ی بازی Star Wars Squadrons حکایت دارد.

بنا بر گزارشات منابعی همچون Gematsu, Eurogamer و Venture Beat، شنیده‌ها از در دست ساخت بودن نسخه‌ی ریبوت بازی Dead Space حکایت دارد. به‌خصوص آنکه جف گراب از تیم Venture Beat اذعان داشته که الکترونیک‌آرتز عزم خود را برای بازسازی کامل این فرنچایز جزم کرده است.

سلاح Plasma Cutter خود را آماده کنید!

نسخه‌ی اول بازی Dead Space توسط استودیو Visceral ساخته شده بود، استودیویی بازی‌سازی که در سال 2017 میلادی و همان‌حال که بر روی پروژه‌ی Star Wars Ragtag کار می‌کرد، توسط EA تعطیل شد. استودیویی خوش‌نام که ساخت عناوینی همچون Battlefield Hardline را نیز در کارنامه دارد. این نسخه‌ی ریبوت که قرار است به دستپخت تیم Motive Studio و سازنده‌ی بازی‌های Star Wars Squadrons و Star Wars Battlefront 2 دربیاید، نوید از بازگشت دوباره‌ی آیزاک کلارک، مهندس دوست‌داشتنی مجموعه‌ی Dead Space را می‌دهد. مجموعه‌ای که با انتشار نسخه‌ی اول، سال 2008 را به سالی شکوهمند برای EA تبدیل کرد. جایی که بزرگ‌ترین ناشران صنعت بازی‌های ویدئویی از انتشار عناوینی بر خط‌داستانی تک‌نفره قطع‌امید کرده بودند و در همین‌حین، از Dead Space به‌عنوان نقطه‌‌قوت الکترونیک‌آرتز یاد می‌شد. تا جایی که EA با صرف‌‌نظر کردن از Mirror Edge، تاج‌و‌تخت عناوین تک‌نفره را به اثر خوش‌ساخت تیم Visceral Games واگذار کرد.

Dead Space Reboot

EA Play پر از تب‌و‌تاب

به‌طور جد و رسمی نمی‌توان شایعه‌ی در دست ساخت بودن ریبوت Dead Space را تایید کرد، اما با نزدیک شدن بیش از پیش به برگزاری رویداد EA Play در‌ تاریخ 22 ژوئیه، می‌توان انتظار جزئیاتی بیشتر از این اتفاق در کنار نمایش گیم‌پلی عناوینی همچون FIFA 22 و Battlefield 2042 را داشت.

اگر یکی از کنسول‌های ایکس‌باکس وان و یا ایکس‌باکس سری را در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید با پرداخت مبالغی همچون 14,99 و 19,99 دلار به‌ترتیب بازی‌های Dead Space, Dead Space 2 و Dead Space 3 را خریداری و به واسطه‌ی سرویس هیجان‌انگیز Backward Compatibility، تمام مجموعه‌ی Dead Space را بعد از گذشت نزدیک به 10 سال از انتشار نسخه‌ی اول، بر روی کنسول‌های خانگی خود بازی کنید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.