سریال Twisted Metal تویستد متال
محمد صادق شجاعی

سریال Twisted Metal ساخته خواهد شد

محمد صادق شجاعی 10 اسفند 1400 بدون دیدگاه
339 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رسانه Deadline گزارش داده که شبکه NBC درصدد ساخت اقتباسی از سری تویستد متال است. بر این اساس سریال Twisted Metal از شبکه Peacock پخش خواهد شد.

تویستد متال برای بسیاری از کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن، مجموعه‌ای شناخته‌شده و مشهور است. با وجود شهرت و محبوبیت بالا، از مدت‌ها پیش اثر جدیدی از این مجموعه منتشر نشده است. اما این امر به معنای فراموشی سری Twisted Metal نیست. در عوض شرکت سونی قصد دارد مجموعه مذکور را وارد مدیوم‌های دیگر کند. سریال تلویزیونی یکی از این حوزه‌ها است که شرکت Sony قصد ورود به آن را دارد. حال رسانه ددلاین گزارشی منتشر کرده که در قالب آن از پخش سریال Twisted Metal، از شبکه پیکاک (پلتفرم استریم شبکه ان‌بی‌سی) خبر داده است.

با استناد به گزارش رسانه Deadline، سریال تویستد متال در قسمت‌های نیم ساعته ساخته خواهد شد. همچنین آنتونی مکی نقش اصلی این سریال را ایفا خواهد کرد. دنبال‌کنندگان فیلم‌های مارول بدون شک با این بازیگر به واسطه ایفای نقش فالکون در فیلم‌ها و سریال‌های MCU آشنا هستند. علاوه بر بازیگری، آنتونی مکی وظیفه تهیه‌کنندگی سریال Twisted Metal را بر عهده خواهد داشت.

مایکل جاناتان به عنوان نویسنده در تیم تولید سریال تویستد متال حضور خواهد داشت. وی پیش از این وظیفه نویسندگی برخی از اپیزود‌های سریال Cobra Kai، محصول شبکه نتفلیکس را بر عهده داشته است. لیسا کاتز، از مسئولین شرکت NBCUniversal Television گفته است:

سری Twisted Metal برای 25 سال است که یک پدیده جهانی محسوب می‌شود. اما دیدگاه خلاقانه مایکل جاناتان اسمیت، رت ریس و پاول ورنیک در قبال این اقتباس لایو اکشن بود که ما را شگفت‌زده کرد. همچنین هنر‌نمایی آنتونی مکی باعث شده که ساخت سریال Twisted Metal قطعی باشد.

لیسا کاتز در ادامه گفته است:

سریال تویستد متال اثری در سبک کمدی با حجم بالای آدرنالین است که در دستان متخصصین همکار ما یعنی استودیوها و شرکت‌های Sony Pictures Television ،Playstation Productions و Universal Television قرار دارد. سریال Twisted Metal برای شبکه Peacock محصولی عالی خواهد بود. زیرا ما همواره به دنبال محتوا‌های سرگرم‌کننده و منحصر به فرد هستیم.

سریال Twisted Metal

سریال Twisted Metal یکی از آثار اقتباسی از مجموعه‌های سونی است

سریال Twisted Metal دومین محصول استودیو PlayStation Productions محسوب می‌شود. شرکت سونی به منظور ساخت فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی از مجموعه‌های خود اقدام به تاسیس استودیو مذکور کرده است. اولین محصول استودیو پلی استیشن پروداکشنز، سریال The Last of Us بوده که هم‌اکنون در حال ساخت است. در این سریال پدرو پاسکال و بلا رمزی، از بازیگران سریال Game of Thrones، نقش‌های جوئل و الی را ایفا می‌کنند.

طبق گفته منابع رسانه VGC، استودیو Firesprite که از زیر‌مجموعه‌های شرکت سونی محسوب می‌شود، هم‌اکنون در حال ساخت بازی جدیدی از سری Twisted Metal است. پیش از این قرار بود استودیو Lucid Games اقدام به ریبوت سری تویستد متال کند. با این حال به دلایل نا‌معلوم شرکت Sony تصمیم به اعمال تغییرات گرفته است. همچنین برنامه‌ریزی شده بود که همزمان با پخش سریال از شبکه Peacock، بازی جدید تویستد متال منتشر شود که این امر محقق نخواهد شد.

نظر شما در مورد ساخت سریال Twisted Metal چیست؟ آیا این سریال قادر خواهد بود که به تجربه‌ای عالی برای علاقه‌مندان سری تویستد متال تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.