سریال Fallout
یحیی رحیمی

سریال تلویزیونی Fallout با کارگردانی خالق Westworld تولید می‌شود

یحیی رحیمی 18 دی 1400 بدون دیدگاه
206 بازدید

آمازون مدت‌ها پیش از ساخت سریال Fallout‌ بر اساس مجموعه بازی محبوب شرکت بتسدا خبر داد. از آن موقع تابه‌حال، هیچ اطلاعاتی از ساخت سریال دریافت نکرده‌ایم و آمازون بالاخره خبر از شروع فرایند تولید داد. ساخت سریال فال اوت با کارگردانی خالق Westworld از اواسط سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

بسیاری از طرفداران فال اوت، خبر معرفی این سریال را فراموش کرده بودند و حتی انتظار لغو ساخت آن را داشتند؛ اما آمازون نه‌تنها برای ساخت سریال جدی است، بلکه یک کارگردان کارکشته و باتجربه را هم جذب کرده است. جاناتان نولان، برادر کریستوفر نولان که از جمله خالقان مجموعه‌ی وست ورلد است، وظیفه‌ی کارگردانی سریال Fallout را بر عهده خواهد داشت. او فیلم‌نامه‌نویس قهاری است و همچنین تجربه‌ی کارگردانی زیاد دارد.

علاوه بر جاناتان نولان، Geneva Robertson-Dworet و Graham Wagner نیز به‌عنوان شورانرهای اصلی اعلام شده‌اند. این دو قبلاً وظیفه‌ی تولید کاپیتان مارول و سیلیکون ولی را بر عهده داشته‌اند و کارنامه درخشانی دارند. آقای نولان همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی سریال را بر عهده گرفته و قرار است نقش مهمی در ساخت آن ایفا کند. اسم اصلی سریال در حال حاضر مشخص نیست و اگرچه Fallout اسم خوبی خواهد بود؛ اما احتمال تغییر آن توسط آمازون وجود دارد. جاناتان نولان سال 2020 در مورد دنیای فال اوت گفته بود:

Fallout یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ است. اتمام هر فصل از این داستان تخیلی باورنکردنی، ساعت‌های زیادی از عمر ما را ربوده است که می‌توانستیم آن را همراه دوستان و خانواده سپری کنیم. برای همکاری با تاد هاوارد و دیگر اعضای بااستعداد در بتسدا هیجان‌‌زده‌ام.

سریال Fallout سریال فال اوت

اطلاعات اندکی از سریال Fallout در دسترس است

سریال Fallout توسط دو شرکت آمازون و Kilter Films تولید می‌شود و پروژه مشترکی میان نولان، لیسا جوی و آتنا ویکهم است که هر سه، تولیدکننده‌های اصلی به‌حساب می‌آیند. نولان و لیسا جوی به دلیل همکاری در تولید سریال Westworld شناخته می‌شوند و قرار است فصل چهارم این مجموعه، امسال پخش شود. تاد هاوارد نیز از جمله تولید‌کننده‌های سریال خواهد بود و نظرات خود را به طور کامل در فرایند تولید، اعمال خواهد کرد.

داستان سریال فال اوت مشخص نیست و نمی‌دانیم که این مجموعه به دنبال روایت کدام بخش از داستان است. تنها می‌دانیم که سریال همان لحن و حس و حال دیوانه کننده و در حین حال ماجراجویانه و خنده‌دار بازی را حفظ خواهد کرد. نظر شما در مورد تولید سریال فال اوت چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.