اکانت هکی و اکانت ترکیبی پلی استیشن 4
مرتضی بحرینی

اکانت هکی و اکانت ترکیبی پلی استیشن 4 چیست

مرتضی بحرینی 12 آبان 1399 19 دیدگاه
5,881 بازدید

بدون شک سونی یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌هایی که کنسول‌های مختلفی را برای بازیکنان تا به امروز توسعه داده است. سال 1994 بود که اولین کنسول آن‌ها با نام پلی استیشن 1 به بازار عرضه شد. کنسول ژاپنی‌ها توانست در میان بازیکنان به سرعت جایگاه خود را به دست آورد. ایرانی‌ها این کنسول را با بازی‌هایی مانند فوتبال 98 و درایور به‌خوبی در یاد دارند؛ پس‌ازآن در سال 2000 بود که نسخه دوم از کنسول پلی استیشن با قابلیت‌ها و گرافیکی بالاتر معرفی شد.

این روند تولید و معرفی کنسول‌های جدید بر اساس نام پلی استیشن ادامه داشت تا در آخر شاهد کنسولی با نام PS4 یا پلی استیشن 4 بودیم. باید گفت گرافیک و سرعت پردازش مثال‌زدنی PS4 باعث شد تا بازیکنان بسیاری حتی از رایانه‌های شخصی خود دل کنده و به سمت این کنسول پرطرفدار و محبوب روی آورند. سونی در هر سال که کنسول جدیدی را معرفی می‌کرد، قوانین و شکل تازه‌ای را نیز برای سیستم‌عامل و رابط کاربری آن در نظر می‌گرفت.

در کنسول PS4 بازیکنان قادر بودند تا به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی از بازی‌های روز دنیا استفاده کنند. نسخه‌های فیزیکی همان راه حل استفاده از دیسک‌های بازی است که باید آن‌ها را از بازار یا مارکت های دیجیتالی خریداری کرده و درون دستگاه قرار دهید و شروع به بازی کنید. راه حل دیجیتالی به اکانت های اورجینال، ترکیبی و هکی ختم می‌شود که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

اکانت اورجینال

اکانت اورجینال

فروشگاه بازی‌های سونی نیز در سال‌های مختلف به خود تغییراتی را دیده است. در حال حاضر برای خرید بازی از پلی استیشن استور می‌توانید با پرداخت با حساب بین‌المللی بانکی یا گیفت کارت پلی استیشن اقدام به خرید بازی کنید. با خرید یک بازی از فروشگاه سونی، می‌توانید بازی را به صورت دیجیتالی استفاده کنید که البته قیمت‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

بازی دیجیتالی روی اکانتی که برای راه‌اندازی کنسول پلی استیشن 4 ساخته‌اید فعال می‌شود؛ شما می‌توانید از طریق کنسول PS4 یا سایت سونی بازی‌ها را خریداری کنید. ایرانی‌ها برای خرید بازی باید از واحد پول دلار یا یورو استفاده کنند و به نوعی کارت اعتباری داشته باشند؛ اما خوبی اکانت های اورجینال برای ایرانی‌ها، ‌فروش آن به شخص دیگری است؛ یعنی شما پس‌ازآنکه بازی موردنظر را به اتمام رساندید، می‌توانید اکانت خود را برای فروش قرار داده و به شخص دیگری واگذار کنید.

اکانت ترکیبی پلی استیشن 4

اکانت ترکیبی PS4

پس از اکانت اورجینال، بهترین نوع اکانت که قیمت مناسبی را دارد، اکانت های ترکیبی هستند. شاید این موضوع که چرا نام آن را اکانت ترکیبی گذاشته‌اند، شما را نیز درگیر خود کند. به دلیل وجود بازی‌های مختلف در یک اکانت، باعث شده تا نام آن را اکانت ترکیبی بگذارند. در این‌گونه اکانت ها هیچ خطری کنسول و اکانت شخصی بازیکنان را تهدید نمی‌کند و تنها به دلیل نداشتن گارانتی باعث شده تا قیمت آن‌ها پایین باشد.

برای مثال شما در حال حاضر برای خرید اکانت اورجینال جدیدترین نسخه از سری بازی‌های کالاف دیوتی که Call of Duty: Black Ops Cold War نام دارد بر اساس نوع ظرفیت باید هزینه‌های مختلفی بپردازید. برای ظرفیت دوم مبلغی در حدود 700 هزار تومان، ظرفیت سوم، 600 هزار تومان و ظرفیت اول که شاید کمتر کسی به سراغ آن برود، 130 هزار تومان بپردازید؛ اما همین بازی با اکانت ترکیبی در ظرفیت دوم که به شما اجازه می‌دهد هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین بازی کنید، در حدود 100 هزار تومان است. البته برای استفاده از بخش آنلاین بازی ها باید اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید که این مورد هم در قالب اکانت های ترکیبی مخصوص قابل خریداری هستند.

امکان قفل شدن اکانت ترکیبی وجود دارد اما خیلی محدود

در اکانت های ترکیبی، این امکان وجود دارد که بازی شما قفل شود، زمانی که این اتفاق رخ دهد، دیگر نمی‌توان از آن استفاده نمود. برای باز کردن قفل بازی یا باید دوباره در اکانت ورود و آن را اکتیو کنید و یا اگر امکان چنین کاری وجود ندارد باید اکانت ترکیبی با ریجنی برابر با اکانت قبلی تهیه کنید تا بازی آزاد شود. همچنین می‌توانید به‌واسطه خرید گیفت کارت‌ و خرید بازی مورد نظر قفل آن را باز کنید. در بدترین شرایط می‌توانید بازی را پاک و با اکانت دیگری آن را دوباره دانلود کنید؛ البته این موضوع خیلی کم در اکانت های ترکیبی با کیفیت رخ می‌دهد.

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

اکانت هکی PS4 چیست

اکانت هکی PS4 چیست ؟

اکانت هکی را می‌توان یکی از بدترین نوع‌های اکانت PS4 دانست که در بیشتر موارد باعث بن شدن کنسول بازیکنان می‌شود. بیشتر این نوع اکانت ها به‌صورت دزدی بوده و یا آنکه فرد سازنده آن را با استفاده از حساب‌های Paypal و ارز غیرقانونی ساخته است. با پیگیری‌های صاحب حساب برای پول از دست رفته، اکانت بسته شده و دستگاهی که روی آن اکانت فعال بوده نیز بن و برای همیشه مسدود خواهد شد. اگر هم اکانت به صورت هک شده باشد، یعنی هکر با ترفندهایی به یوزر و پسورد اکانت دسترسی پیدا کند، با گزارش صاحب اکانت به سونی کنسول شخص استفاده کننده مسدود و بن می‌شود. در این نوع اکانت ها به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آنلاین بازی کرد و رقابت‌های آنلاین را از دست خواهید داد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

اکانت ترکیبی پلی استیشن 4 چیست ؟

پس از اکانت اورجینال، بهترین نوع اکانت که قیمت مناسبی را دارد، اکانت های ترکیبی هستند. شاید این موضوع که چرا نام آن را اکانت ترکیبی گذاشته‌اند، شما را نیز درگیر خود کند. به دلیل وجود بازی‌های مختلف در یک اکانت، باعث شده تا نام آن را اکانت ترکیبی بگذارند. در این‌گونه اکانت ها هیچ خطری کنسول و اکانت شخصی بازیکنان را تهدید نمی‌کند و تنها به دلیل نداشتن گارانتی باعث شده تا قیمت آن‌ها پایین باشد.

۱
اکانت هکی پلی استیشن 4 چیست ؟

اکانت هکی را می‌توان یکی از بدترین نوع‌های اکانت PS4 دانست که در بیشتر موارد باعث بن شدن کنسول بازیکنان می‌شود. بیشتر این نوع اکانت ها به‌صورت دزدی بوده و یا آنکه فرد سازنده آن را با استفاده از حساب‌های Paypal و ارز غیرقانونی ساخته است. با پیگیری‌های صاحب حساب برای پول از دست رفته، اکانت بسته شده و دستگاهی که روی آن اکانت فعال بوده نیز بن و برای همیشه مسدود خواهد شد.

۲
اکانت ترکیبی، مناسب تمام کنسول هاست ؟

بله، اکانت ترکیبی برای تمام کنسول های پلی استیشن 4 همچون PS4 Fat ،PS4 Slim و PS4 Pro مناسب و قابل فعال سازی خواهد بود.

۳
قیمت اکانت ترکیبی چقدر است ؟

در مورد قیمت اکانت های ترکیبی باید گفت که می توان یک اکانت با کیفیت پر بازی را در بازه قیمتی 50 هزار تا 400 هزار تومان خریداری کرد. در این میان، اکانت هایی وجود دارد که قابلیت بازی به صورت آنلاین / آفلاین را به کاربر می دهند و با قیمت معمولی فروخته می شوند اما برخی دیگر به صورت کاملاً آفلاین توسط فروشنده عرضه می شوند که ارزان تر هستند.

۴
فرق بین اکانت هکی و ترکیبی چیست ؟

فرق مهم و اساسی که بین این دو اکانت وجود دارد بحث بن شدن دستگاه و دردسرهای پس از آن است. به دلیل آنکه اکانت هکی به واسطه حساب های بانکی دزدی مانند پی پال هک شده خریداری می شوند، سونی به جدیت با دستگاه هایی که این اکانت ها روی آنها فعال شده برخورد می کند. دیده شده گاهی سریال نامبر دستگاهی پاک و دیگر کنسول قابل استفاده نبوده است. اما در مورد اکانت های ترکیبی این مشکل صادق نیست و در بالاترین حالت ممکن، شاهد قفل شدن بازی هستیم که اگر از ریجن اکانت خریداری شده اطلاع داشته باشید، می توانید با تهیه اکانتی دیگر مشکل را برطرف کنید.

۵
آیا با اکانت های ترکیبی می توان آنلاین بازی کرد ؟

بله، یکی دیگر از خوبی های اکانت های ترکیبی، امکان بازی به صورت آنلاین و آن هم با اکانت اصلی خودتان بر روی کنسول PS4 است. البته باید در نظر داشت که در هنگام خرید اکانت کاملاً آفلاین را تهیه نکنید.

۶
آیا بازی قفل شده اکانت ترکیبی را می توان باز کرد ؟

بله، اگر بدانید که اکانت ترکیبی شما ریجن چند است، می توانید با تهیه اکانت هم ریجن، بازی قفل شده را آزاد و استفاده کنید. بر همین اساس اگر اکانتی تهیه کردید که ریجن آن مشخص نبود، از فروشنده درخواست کنید تا شماره ریجن را به شما بگوید و آن را در جایی امن ذخیره و در زمان مناسب از آن بهره مند شوید.

۷
در یک اکانت ترکیبی چه نوع بازی هایی وجود دارد ؟

در یک اکانت ترکیبی می توان گفت انواع مختلفی از بازی ها جنگی، ماشین سواری، جدید، قدیمی و بیشتر وجود دارد. شما قبل از خرید می توانید توسط فروشنده از موجودی اکانت مطلع شوید و تصمیم نهایی را برای خرید بگیرید. برخی از اکانت های ترکیبی دارای اکانت پلی استیشن پلاس نیز هستند اما این موضوع بر روی قیمت تاثیری ندارد و به نوعی یک اشانتیون حساب می شود.

۸
اکانت ترکیبی بهتر است یا اکانت هکی؟

قطعاً یک اکانت ترکیبی باکیفیت بهتر از اکانت هکی غیرقانونی است. اکانت ترکیبی در نهایت اگر مشکلی ایجاد کند منجر به قفل شدن بازی و عدم استفاده از آن خواهد شد اما اکانت هکی باعث بن شدن و گاهی از بین رفتن سریال نامبر توسط سونی می شود.

۹
چه مواردی باعث بروز مشکل و قفل شدن بازی ها در اکانت ترکیبی می شود؟

باید به یاد داشت که در هیچ کدام از اکانت های ترکیبی یا هکی نباید اطلاعات اصلی صاحب اکانت را دست خوش تغییرات کنیم مخصوصاً تغییر رمز چرا که باعث می شود تا صاحب اصلی اکانت متوجه این موضوع شده و به سونی گزارش دهد یا با تغییر رمز مجدد باعث قفل شدن بازی ها و دردسرهای بعدی شود. در کل پس از اضافه کردن بازی ها به اکانت اصلی خودتان، باید از اکانت ترکیبی Sign out کنید و به نوعی آن را کنار بگذارید.

۱۰
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    بردیا

    مهمان

    سلام من چند سال پیش رفتم ps4 ام رو دادم بیرون همه بازی ها رو به انتخاب خودم ریختن و تا حالا به اینترنت وصلش نکردم الان می خوام آنلاین کنم مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مسرت در پاسخ به بردیا

      مهمان

      بله صد در صد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه