دانلود بازی Cultist Simulator برای PC
دانلود بازی Cultist Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cultist Simulator برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,931 بازدید

دانلود بازی Cultist Simulator برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی شاید نسبت به سایر ژانرهای بازی‌های ویدیویی تنوع کمتری داشته باشند اما همواره برای افراد خاصی سرگرم‌کننده و جذاب واقع می‌شوند. بازیکن در چنین بازی‌هایی باید با استفاده از قدرت ترکیبی از کارت‌های مختلف که نماینده کاراکتر، قدرت جادویی و… هستند، در مبارزات شرکت کند. بازی Cultist Simulator از استودیو Weather Factory عنوانی جذاب با اتمسفری عمیق و گیرا در همین سبک است که ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌ای را اگر طرفدار کارت بازی هستید، به خوردتان خواهد داد.

سازنده این بازی، عناوین جذابی مثل Sunless Sea را در کارنامه خود دارد و همان اتمسفر گیرا و عمیق در این بازی نیز حضور دارد. داستان بازی در سال 1920 جریان داشته و رازهای پنهانی از تاریخ و فرقه‌های باستانی را در دل خود جای داده است. شاید در این دنیای سورئال، به دنبال قدرت باشید، یا ثروت، یا زیبایی و… مسیر و انتخاب برای شما باز است.

گیم پلی بازی بسته به سبک و سلیقه شما، بین 20 تا 40 ساعت زمان لازم دارد و ترکیبی از کارت‌های مختلف برای ماجراجویی و روایت داستان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بازی کاملاً داستان محور بوده و این روایت عمیق و جذاب را توسط کارت‌هایش در اختیار شما قرار می‌دهد. در طول بازی باید با انتخاب این کارت‌ها، رازهای جدیدی کشف کنید، آیتم‌های جدیدی بسازید و تلفیقی از سبک ساخت‌وساز و کارت بازی را تجربه کنید. تلفیق کارت‌ها در کنار یکدیگر، ممکن است به سرنخ‌ها و نکات مخفی جدیدی اشاره کند و زوایای پنهانی از این دنیای جذاب را به شما نشان دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Noita و This War of Mine را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cultist Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2GHz or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1280×768 minimum resolution, post-2012 graphics hardware
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Cultist Simulator is a game of apocalypse and yearning from Alexis Kennedy, creator of Fallen London and Sunless Sea. Play as a seeker after unholy mysteries, in a 1920s-themed setting of hidden gods and secret histories. Perhaps you’re looking for knowledge, or power, or beauty, or revenge. Perhaps you just want the colours beneath the skin of the world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.