دانلود بازی Noita برای PC
دانلود بازی Noita برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Noita برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1400 1 دیدگاه
2,830 بازدید

دانلود بازی Noita برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی دوبعدی همچنان در صنعت بازی‌های ویدیویی پرچم‌داری می‌کنند و روزبه‌روز عناوین بیشتری در این سبک منتشر می‌شود. سادگی درک گیم پلی بازی در کنار چالش‌برانگیز بودن آن نکته اصلی محبوبیت این ژانر پرطرفدار است. بازی Noita از استودیو Nolla Games عنوانی در همین سبک است که گرافیکی پیکسلی داشته اما هرکدام از این پیکسل‌های تشکیل‌دهنده دنیای بازی، قابلیت تخریب پذیری دارند.

اگر طرفدار این ژانر هستید قطعاً با سبک گیم پلی بازی آشنا خواهید بود. شما وارد دنیای دوبعدی بازی می‌شوید که مملو از دشمنان خطرناک و چالش‌های متنوع است و باید با استفاده از قدرت‌های کاراکتر اصلی، مسیر خود را بازکنید تا در مراحل پیشروی کنید. نکته اصلی گیم پلی بازی که نوآوری آن نیز محسوب می‌شود، تخریب پذیری کامل محیط بازی و رعایت قوانین فیزیکی در آن است. کاراکتر شما که یک جادوگر ماهر است امکان استفاده و ساخت جادوهای متنوع را دارد که هرکدام اثری متفاوت بر دشمنان و محیط بازی می‌گذارند و عمق گیم پلی بازی را بیشتر می‌کند.

فیزیکی که در بازی و در خصوص محیط مراحل استفاده‌شده است نیز با وجود گرافیک ساده و پیکسلی بازی، بسیار واقع‌گرایانه طراحی و پیاده‌سازی شده به‌طوری‌که هر عملی از سوی شما کاملاً عکس‌العملی مشابه دنیای واقعی در محیط بازی را به دنبال خواهد داشت. اگر بمبی را در کف دریاچه انداخته، قطره‌های پیکسلی آب به محیط اطراف می‌پاشد و شاید حتی کف دریاچه سوراخ شود و تمام آب آن تخلیه شود. چنین صحنه‌هایی علاوه بر جذابیت بازی، گاهی روشی برای حل متفاوت معماها و عبور از موانع به شما می‌دهد.

تنوع مراحل بازی، جادوهای مختلف، دشمنان و همچنین گیم پلی پویا و چالش‌برانگیز ترکیب خوبی از عناصر موفق برای یک بازی ویدیویی را در کنار یکدیگر قرار داده است تا تجربه شما از آن لذت‌بخش و به‌یادماندنی باشد. با ظهور تعداد زیادی از بازی‌ها ماجرایی دوبعدی، نوآوری حرف اول را میزند و Noita در این امر موفق عمل کرده و تجربه‌ای متفاوت در این سبک را به شما هدیه می‌دهد. پس جادوهای مخرب خود را آماده کنید تا هر چیزی را سر راهتان قرار می‌گیرد منهدم کرده و دنیای بازی را تحت سلطه خود درآورید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Terraria و Hades را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Noita با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, 7, 8/8.1, 10
Processor: Dual Core CPU, Intel i5 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM, OpenGL 3.0 support
Storage: 1600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista, 7, 8/8.1, 10
Processor: The more cores the better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1024MB VRAM, OpenGL 3.0 support
Storage: 2500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Noita is a magical action roguelite set in a world where every pixel is physically simulated. Fight, explore, melt, burn, freeze and evaporate your way through the procedurally generated world using spells you’ve created yourself. Explore a variety of environments ranging from coal mines to freezing wastelands while delving deeper in search for unknown mysteries.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.18 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مــــیلاد

    مهمان

    خیلی جالبه ، قبلا این بازیا 4 مگابایت بودن الان رم مورد نیازش 4 گیگابایته ستاپشم 5 گیگابایت . حرفی واس گفتن نیست اصلا .

    پاسخ دهید