دانلود بازی Cyber Hook برای PC
دانلود بازی Cyber Hook برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cyber Hook برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,316 بازدید

دانلود بازی Cyber Hook برای کامپیوتر

در سبک پلتفرمر اگر بخواهیم نوآوری خاصی ایجاد کنیم گاهی بهتر است دوربین کلاسیک دوبعدی آن را به یک دوربین اول‌شخص و سه‌بعدی تبدیل کنیم. این‌گونه پتانسیل‌های بسیار بیشتری برای گیم پلی یک بازی آزاد می‌شود و رد کردن موانع در سه بعد علاوه بر اینکه سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر است، جذاب و سرگرم‌کننده بوده و عمق بیشتری نیز به گیم پلی اضافه می‌کند. بازی Cyber Hook از استودیو Blazing Stick یک پلتفرمر اول‌شخص سه‌بعدی است که در دنیای الکترونیکی زیبایی جریان دارد و گیم پلی آن به‌شدت سریع و اعتیادآور است.

شما در نقش شخصیتی هستید که در فضایی به اسم Cyberspace گیر افتاده است. این محیط رنگارنگ و زیبا تم الکترونیکی داشته و تشکیل‌شده از بلوک‌های رنگی و سایر موارد سایبری است. برنامه‌ای رایانه‌ای در بدو ورودتان به این دنیا به شما خوش‌آمد می‌گوید و تلاش می‌کند تا نجاتتان دهد. داستان ساده بازی اما اهمیت چندانی ندارد و آنچه شما را معتاد این بازی زیبا خواهد کرد گیم پلی مهیج و اکشن آن است که سرعت بسیار بالایی دارد.شما در دست راست خود قلابی مجازی دارید که به کمک آن می‌توانید از نقاط مختلف تاب بخورید و حرکت کنید. سرعت امری مهم است و عنصر اصلی گیم پلی بازی است.

پس‌ازاینکه مهارت کافی را در حرکت کردن و پارکورهای بازی به دست آوردید، لذت فزاینده‌ای از تجربه این بازی خواهید برد چراکه سرعت عمل شما بالاتر می‌رود و هیجان بیشتری را در طول بازی کردن تجربه می‌کنید. استفاده از تفنگ لیزری نیز با پیشروی در بازی در دسترس شما قرار می‌گیرد که در جدیدی را در مسیر بازی و پیشروی در مراحل به روی شما بازخواهد کرد. در طی کردن مراحل هیچ محدودیتی وجود ندارد و مسیر خطی کمتر تأکید شده است تا خلاقیت شما در قوانین فیزیک نیز به چالش کشیده شود. با بیش از 70 مرحله متنوع در دنیایی زیبا، تجربه این بازی مهیج قطعاً برای شما به یادمان دی و سرگرم‌کننده خواهد بود به‌طوری‌که سطح آدرنالین بدنتان را تا مقادیر زیادی بالا ببرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mirror’s Edge و Hot Lava را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cyber Hook با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, 7, 8 or 10
Processor: Dual Core 2 Ghz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 capabilites
DirectX: Version 10
Storage: 1300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Dual Core 2 Ghz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or AMD Radeon R9 290
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Cyber Hook is a fast-paced, 3D platformer that has you using parkour skills and a grappling hook to scale and ride walls, while fighting enemies and blasting blocks with a laser gun. Hurtle forward in a vibrant retrowave environment to test parkour abilities, but be careful, because one missed jump can mean life or death. Unlock Marathon Mode to run through a bevy of levels in a row without having time ever stop and see if you can make it to the top of the leaderboards. Challenge yourself in full game Marathon, Monthly Marathons, and Per World Marathons.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.