دانلود بازی Mr. Driller DrillLand برای PC
دانلود بازی Mr. Driller DrillLand برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mr. Driller DrillLand برای PC

پارسی گیم 26 تیر 1399 بدون دیدگاه
2,491 بازدید

دانلود بازی Mr. Driller DrillLand برای کامپیوتر

Mr. Driller فرانچایز نام آشنایی برای ژاپنی‌هاست. این بازی اولین بار در سال 1999 توسط Bandai Namco منتشر شد که شخصیت بامزه‌ای را به صنعت بازی‌های ویدیویی در قالب یک بازی معمایی معرفی کرد. نسخه‌های مختلف این بازی بیشتر در اختیار آسیای شرقی بوده است تا اینکه استودیو INFINITY Co تصمیم به ساخت یک نسخه جدید برای عرضه در غرب گرفت. این‌طور بود که سروکله بازی معمایی Mr. DRILLER DrillLand پیدا شد. این بازی اکشن پازل محور همه ما را به تجربه‌ای سرگرم‌کننده پانصد متر زیرزمین دعوت می‌کند. هر چه باشد توانایی اصلی شخصیت بازی کندن زمین و سوراخ‌کاری است.

در بازی Mr. DRILLER DrillLand پنج مرحله بزرگ و طولانی پیش روی شما قرار می‌گیرند. وظیفه اصلی شما اکتشاف و مبارزه با دشمنانی زیرزمین است. گیم پلی بازی ساده است و کافی است چنددقیقه‌ای در دنیای دوبعدی بازی بچرخید تا همه‌چیز را یاد بگیرید. هرکدام از پنج مرحله بازی قوانین خاص خودشان رادارند و چالش‌ها و دشمنان گوناگونی را سد راهتان قرار خواهد داد. به پایان رساندن بازی کار آسان و مفرحی است. کافی است تمامی دشمنان را از پا درآورید و بعدازآن با غول آخر مرحله روبه‌رو شوید و از تمامی قدرت‌ها و توانایی خود برای از میان بردن او استفاده کنید. بالاخره جدا از سوراخ‌کاری توانایی‌های مبارزه‌ای خوبی هم در اختیاردارید. بازی تنها به این مراحل خلاصه نمی‌شود و قادر به تجربه یک سری مودهای جالب همراه دوستانتان خواهید بود .برای نمونه در گروهی 4 نفره مقابل امواج متعدد دشمن قرار بگیرید و نشان دهید که از پس همه آن‌ها برمی‌آیید.

جمع‌آوری آیتم و حل معماها بزرگ‌ترین بخش بازی Mr. DRILLER DrillLand را تشکیل داده‌اند. ممکن است درجایی قرار بگیرید که بیرون آمدن از آن نیاز به حل معمای بزرگی داشته باشد و به همین دلیل باید از هوش و ذکاوت خود استفاده کنید تا کلک دشمن کنده شود. منتقدان امتیازهای خوبی به بازی داده‌اند و تجربه بازی به‌خصوص روی کنسول نینتندو سویچ را تحسین کرده‌اند. با استفاده از توانایی سوراخ‌کاری، می‌توانید تله‌های مناسبی برای حریف هم بگذارید و حسابی غافل‌گیرشان کنید. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار بامزه و دل‌نشین است و تمام تلاش توسعه‌دهنده، ارائه یک تجربه مفرح و سرگرم‌کننده بود و خوشبختانه از پس آن برآمده است. اگر به دنبال یک تجربه دوبعدی با معماهای چالش‌برانگیز و فضایی بامزه می‌گردید، Mr. DRILLER DrillLand را از دست ندهید. بازی‌های Pummel Party و Final Exam هم به همین اندازه سرگرم کنند خواهند بود.

در ادامه برای دانلود بازی Mr. Driller DrillLand با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100, AMD FX-4300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 600 series (512MB), AMD Radeon HD 7000 (512MB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: CPU must support AVX, GPU must support BC7 Texture Compression

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4130, AMD FX-8300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 700 series, AMD Rx 200 series
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: CPU must support AVX, GPU must support BC7 Texture Compression

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The popular action puzzle game “Mr. DRILLER DrillLand” makes its Western debut on Steam! You’re invited to a secret amusement park known as “DrillLand” – 500 meters underground! Explore and conquer the five “attractions” with simple yet exciting gameplay that guests of all ages can enjoy!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.