بازی Halo Infinite
یحیی رحیمی

زمان انتشار و جزئیات فصل دوم بازی Halo Infinite اعلام شد

یحیی رحیمی 14 اسفند 1400 بدون دیدگاه
476 بازدید

استودیو 343 Industries با انتشار مطلب تازه‌ای در وب‌سایت Halo Waypoint، جزئیات فصل دوم Halo Infinite را اعلام کرده است. فصل جدید که با نام Lone Wolves شناخته می‌شود در تاریخ سوم مه 2022 (13 اردبیهشت) به همراه نقشه‌ها و حالت‌های جدید منتشر می‌شود. این در حالی است که مدتی پیش از جزئیات آپدیت میان فصل هیلو اینفینیت اطلاع پیدا کردیم.

طبق آخرین اخبار بازی، فصل دوم Halo Infinite به دنبال ارتقاء تجربه فصل اول است و محتوای متنوعی برای بازی‌کنان در نظر گرفته شده است. مدیر بخش آنلاین بازی هیلو اینفینیت در مطلب تازه‌ای، دلیل انتخاب اسم Lone Wolves و فضای این فصل جدید را تشریح کرده است. او فضا یا تم اصلی را هسته‌ای می‌داند که محتوای فصل بر اساس آن چیده می‌شود. اسپارتان‌های تنها و تجرد طلب همان شکارچی‌هایی هستند که بدون هیچ‌گونه منابع خاصی و به‌تنهایی به منطقه دشمن نفوذ می‌کنند. این اسپارتان‌ها خشن هستند و مایل به همکاری تیمی نیستند؛ اما هنوز به فکر تیم هستند و می‌خواهند به اسپارتان‌ها کمک کنند.

فصل دوم Halo Infinite

فصل دوم Halo Infinite

استودیو با این تعریف، دو نوع جدید از اسپارتان‌ها را معرفی کرده است. این دو اسپارتان به نام‌های Sigrid Eklunk و Hieu Dinh بخش مهمی از فصل دوم Halo Infinite هستند و قرار است به‌زودی اطلاعات کاملی در مورد داستان این فصل منتشر شود. در کنار این تم، رویدادهای داستانی در انتظار بازی‌کنان هستند و همچنین آیتم‌های مخصوصی در بتل پس قرار دارند که با تم اصلی فصل همخوانی دارد. این فصل از بازی با تمرکز روی افرادی شروع می‌شود که کار تکی را ترجیح می‌دهند و استودیو می‌خواهد این افراد را هم به‌سوی بازی جذب کند.

فصل دوم هیلو اینفینیت با افزودن پلی‌لیست‌های تازه‌ای همراه است که بازی را جذاب‌تر می‌کند. علاوه بر آن، حالت‌های جدید و نقشه‌های مختلفی اضافه می‌شوند که طرفداران مدت‌هاست منتظر آنها هستند. از جمله این نقشه‌ها باید به Catalyst اشاره کرد. این نقشه‌ای کوچک و مخصوص نبردهای نزدیک است که قرار است اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. نقشه دیگر به نام Breaker مخصوص حالت Big Team Battle است و فضایی صحرایی دارد.

حالت‌های جدید بازی Halo Infinite جذابیت خاصی به فصل دوم می‌بخشند. اولین حالت به نام Last Spartan Standing مشابه بتل‌رویال است و بازی‌کننده باید سعی کند دیگر بازی‌کنان را حذف کند. حالت دیگر به نام Land Grab هم مشابه تسخیر پرچم است و هر دو تیم باید سعی کنند که مناطقی از حریف را تسخیر کنند. در نهایت حالت King of the Hill در فصل دوم برمی‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را همراه دوستانشان بازی کنند.

هیلو اینفینیت

تأخیر دوباره حالت‌های کوآپ و Forge

استودیو 343 در ادامه خبرهای ناخوشایندی برای طرفداران داشته است. حالت Forge و کوآپ بخش داستانی بار دیگر تأخیر خورده است. این بخش قرار بود در فصل دوم فعال شود؛ فعال آماده انتشار نیست. این در حالی است که کوآپ بخش مهمی از هویت بازی هیلو است و فعلاً نمی‌توان کمپین را همراه دوستان تجربه کرد. حالت Forge هم که برای ساخت‌ و ساز نقشه و محتوای جانبی است در دسترس نخواهد بود و قرار است به‌زودی زمان فعال‌شدن این ویژگی‌ها اعلام شود. استودیو در تلاش است تا ویژگی‌های باقی‌مانده در فصل سوم اضافه شوند.

منتظر شروع فصل دوم Halo Infinite در تاریخ سه مه 2022 (13 اردبیهشت) باشید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.