بازی Halo Infinite
مبین نعمت‌اللهی

افزودن کلاهی با گوش های گربه به بازی Halo Infinite با استقبال بازیکنان همراه شد

مبین نعمت‌اللهی 4 دی 1400 بدون دیدگاه
359 بازدید

کمتر از 1 ماه از انتشار یکی از موردانتظارترین بازی‌های تحت‌انحصار ایکس باکس می‌گذرد و استقبال چشم‌گیر بازی‌کنندگان، استودیو 343 را مجاب به افزودن بسیاری از آیتم‌های شخصی‌سازی جدید کرده که از جمله‌ی محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به کلاه گوش گربه ای در بازی Halo Infinite اشاره داشت.

اگر این روزها به تجربه‌ی بخش چندنفره بازی هیلو اینفینت نشسته‌اید، مراحل شخصی‌‌سازی کاراکتر یا همان اسپارتان خود یکی از جذاب‌ترین مشغله‌های حاضر تا پیش از رویارویی با دیگر رقبا در میدان پرتنش Infinite خواهد بود. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، استودیو 343 در تازه‌ترین فعالیت‌های خود اقدام به انتشار تعداد زیادی از آیتم‌های شخصی‌سازی‌ کرده که در میان آن‌ها، کلاه گوش گربه ای که با عنوان Perfect Audio در فروشگاه رسمی بازی شناخته می‌شود، حسابی میان بازی‌کنندگان سر و صدا به پا کرده است.

Halo Inifinite

استقبال چشم‌گیر از کلاه گوش گربه ای در Halo Infinite

این کلاه که به‌عنوان بخشی از باندل Cat Lovers درنظر گرفته شده است، یک جفت گوش گربه‌ای را به نمایش می‌گذارد که دیگر آیتم‌های جدید از جمله یک آویز گربه‌ای اسلحه، ظاهر جذاب و دوست‌داشتنی اسپارتان شما را تکمیل می‌کند. باندل Cat Lovers و دیگر آیتم‌های شخصی‌سازی که شب گذشته و از طریق بتل‌پس‌ و فروشگاه رسمی Halo Infinite به انتشار رسیده است، بازخوردهای مثبت طرفداران این مجموعه را با راه‌اندازی یک تاپیک در وب‌سایت Reddit به همراه داشته است. از طرفی دیگر، رویداد زمستانی هیلو اینفینیت به احتمال زیاد از امروز و همراه با طیف گسترده‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد تا تاریخ 4 ژوئیه آغاز خواهد شد.

با وجود تمامی مشکلات پیرامون ساخت بازی Halo Infinite به‌جد می‌توان از جدیدترین ساخته‌ی استودیو 343 به‌عنوان یک عنوان تیراندازی ناب یاد کرد. هیلو اینفینیت علاوه بر پایبند بودن به المان‌های کلاسیک، تجربه‌ای منحصربه‌فرد بر بستر پلتفرم‌های قدرتمند حال‌حاضر از جمله کنسول‌های Xbox Series X/S ارائه می‌دهد.

با اضافه شدن جدیدترین نسخه از فرنچایز هیلو به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک 10 دلاری، می‌توان از یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمامی بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در روز انتشار، این سرویس را به یکی از بهترین پلتفرم‌ها با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پلتفرم تبدیل کرده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.