بازی Halo Infinite
یحیی رحیمی

جزئیات آپدیت میان فصل Halo Infinite رسماً اعلام شد

یحیی رحیمی 1 اسفند 1400 بدون دیدگاه
284 بازدید

آپدیت میان فصل Halo Infinite هفته در روزهای آینده به منظور بهبود حالت چند نفره و همچنین کمپین داستانی منتشر می‌شود. استودیو 343 برای انتشار آپدیت در روز 24 فوریه (4 اسفند) در حال آماده‌سازی است و هدف آن، برطرف کردن مشکلات اساسی است که از ابتدای فصل تابه‌حال گزارش شده است. همراه پارسی گیم باشید تا به جزئیات آپدیت جدید هیلو اینفینیت بپردازیم.

استودیو 343 Industries در مطلب تازه‌ای به تشریح تغییر آپدیت میان فصل Halo Infinite پرداخته است. از جمله این تغییرات باید به بهبود وضعیت سرورها و روند جمع‌آوری اطلاعات اشاره کرد. این روند باعث می‌شود تا آمار درستی از مصرف منابع کامپیوتر و میزان پینگ در بازی ارائه شود. تجربه‌ی آنلاین بازی هیلو اینفینیت با انتشار آپدیت بهبود پیدا می‌کند و روند اتصال به سرورهای سریع‌تر خواهد شد.

بخش دیگری از آپدیت به انیمیشن‌های اول‌شخص مربوط است. باگ‌های موجود در اجرای انیمیشن‌ها تأثیر گذاشته‌اند و باعث برهم زدن تعادل بازی می‌شوند. مشکلاتی مانند افت فریم هنگام ریلود تفنگ به‌واسطه آپدیت میان فصل برطرف می‌شوند و از هفته آینده، روندی روان و بدون ایراد را خواهیم دید. توسعه‌دهنده قول برطرف کردن مشکلات پایداری و گلیچ‌های آزاردهنده در نسخه کامپیوتر و کنسول را داده است. در صورتی که عملکرد بازی در بخش آنلاین افت می‌کند و میزان فریم ثابت نیست؛ آپدیت جدید به این مشکلات پایان می‌دهد.

آپدیت میان فصل Halo Infinite بازه عملکرد ردیاب حرکتی نقشه در بخش Big Team Battle از 18 متر به 24 متر افزایش می‌دهد. این یکی از درخواست‌های مهم جامعه بازیکنان بود که بالاخره استودیو به آن جامعه عمل پوشید. بسیاری از بازی‌کنان درخواست نمایش بازی‌کنان بیشتری روی ردیاب حرکتی را داشتند و حذف کردن دشمنان با ردیاب فعلی کار ساده‌ای نبود.

آپدیت میان فصل Halo Infinite

تغییرات بخش کمپین Halo Infinite

استودیو 343 علاوه بر بخش چندنفره که به صورت رایگان در دسترس است؛ کمپین داستانی بازی را هم پیرایش کرده است. یکی از مشکلات این بخش، عدم فعال شدن تعدادی از اچیومنت‌ها است که با آپدیت جدید برطرف می‌شود. دیگر مشکل هم مربوط به قابلیت Quick Resume یا ازسرگیری سریع است. اگر هیلو اینفینیت را با کنسول‌های ایکس باکس سری بازی کرده‌اید؛ قطعاً با مشکل Quick Resume برخورد کرده‌اید. گاهی اوقات بازی از نقطه‌ای که آن را رها کرده‌اید شروع نمی‌شود و مجبور به اجرای کامل و طی کردن منوها هستید.

بخش دیگری از تغییرات آپدیت میان فصل Halo Infinite به بهبود عملکرد سیستم آنتی چیت اختصاص دارد. این آپدیت میزان تقلب در بازی را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد و قرار است تغییرات کلی در مطلب تازه‌ای معرفی شوند. مهم‌ترین تغییر بدون شک رفع مشکل کاهش فریم بود که با استقبال جامعه‌ی طرفداران مواجه شده است. منتظر انتشار آپدیت در روز 4 اسفند باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.