سری Sly Cooper و Infamous
محمد صادق شجاعی

باز‌ی‌های جدیدی از سری Sly Cooper و Infamous ساخته می‌شود

محمد صادق شجاعی 14 اسفند 1400 بدون دیدگاه
389 بازدید

بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، اینسایدری به نام AccountNGT در توییتر اعلام کرده است که سری Sly Cooper و Infamous احیا شده و بازی جدیدی از این مجموعه‌ها منتشر می‌شود.

سری Sly Cooper و Infamous برای بسیاری از کاربران پلتفرم پلی استیشن نام‌هایی شناخته‌شده هستند. هر دوی این مجموعه‌ها توسط استودیو Sucker Punch ساخته شده‌اند که تازه‌ترین محصول آن بازی Ghost of Tsushima است. با وجود شهرت و محبوبیت بالای سری بازی‌های مذکور، از انتشار آثار آن‌ها چند سالی می‌گذرد و عملا به دست فراموشی سپرده شده‌اند.

طبق گزارشات، شرکت سونی در این ماه یک رویداد PlayStation Showcase برگزار خواهد کرد. در رابطه با بخش‌های مختلف این رویداد، اخباری مبنی بر نمایش تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy منتشر شده است. با این حال، به تازگی اعلام شده که در سه ماهه چهارم سال 2022 یک مجموعه «بسیار محبوب» پلی استیشن احیا خواهد شد. بسیاری از بازیکنان باور دارند این مجموعه در واقع سری Twisted Metal است. اما برخی دیگر احتمال می‌دهند که بازی جدیدی از سری اسلای کوپر در اواخر سال میلادی جاری منتشر شود. در این بین سری اینفیمس را نباید فراموش کنید.

AccountNGT جزو اینسایدر‌های شناخته‌شده بوده که تا‌کنون اخبار و اطلاعات مختلفی را پیش از انتشار رسمی، فاش کرده است. وی در توییت تازه‌اش از بازگشت برخی از IPهای پلی استیشن و انتشار بازی جدیدی از آن‌ها گفته است. همچنین او اذعان کرده که تمامی غافلگیری‌های سونی در رویداد احتمالی این ماه معرفی نخواهند شد. AccountNGT در توییت دیگری اعلام کرده که بازی‌های جدیدی از سری Sly Cooper و Infamous در حال ساخت است.

سری Sly Cooper و Infamous

از انتشار بازی‌های Sly Cooper و Infamous در حدود 8 سال می‌گذرد

نیک بیکر از رسانه Xbox Era، گزارش داده که شرکت Sony مشغول ساخت اثر جدیدی از سری اسلای کوپر است. همچنین او گفته بود که احتمال معرفی بازی جدید سری اینفیمس در رویداد پلی استیشن شوکیس سال گذشته وجود داشته است. اما این امر هیچگاه محقق نشد. تمامی موارد گفته شده به صورت رسمی تایید نشده‌اند. در نتیجه در حال حاضر در حد شایعه باقی می‌مانند. امیدواریم که در روز‌های آینده اخبار جدید و رسمی از رویداد پلی استیشن منتشر شود.

از دیگر خبر‌های احتمالی رویداد PlayStation Showcase که ممکن بوده در ماه جاری برگزار خواهد شد، اعلام تاخیر بازی Forspoken است. این اثر توسط استودیو Luminous Productions ساخته شده و شرکت Square Enix آن را در بازار منتشر خواهد کرد. در حال حاضر بازی فورسپوکن در تاریخ 24 مه (3 خرداد 1401) رو پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد احیای سری Sly Cooper و Infamous چیست؟ آیا برای احیای این مجموعه‌ها هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.