بتسدا لانچر
محمد صادق شجاعی

بتسدا لانچر به زودی از دسترس خارج می‌شود

محمد صادق شجاعی 5 اسفند 1400 بدون دیدگاه
224 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Bethesda تصمیم گرفته که در ماه مه فعالیت بتسدا لانچر را متوقف کرده و امکان انتقال حساب کاربری بازیکنان به استیم را فراهم کند.

در کنار فروشگاه‌های بزرگی همچون استیم و اپیک گیمز، بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعت ویدیو گیم اقدام به راه‌اندازی فروشگاه خود کرده‌اند. از بین این شرکت‌ها می‌توان به یوبی سافت، سی دی پراجکت، الکترونیک آرتز و راک استار اشاره کرد. شرکت بتسدا یکی دیگر از این دست فعالین صنعت بازی‌های ویدیویی است که فروشگاه خود را تحت عنوان Bethesda Launcher کرده است. حال شرکت Bethesda اعلام کرده است که از ماه مه بتسدا لانچر از دسترس خارج خواهد شد.

با این وجود، شرکت بتسدا به کاربران Bethesda Launcher این امکان را می‌دهد که از ماه آوریل آثار خریداری شده، پیشرفت در بازی‌های مختلف و دارایی خود را به فروشگاه Steam منتقل کنند. فایل‌های ذخیره نیز قابل انتقال به حساب کاربری استیم هستند. در قبال برخی از آثار لازم است که فایل‌های ذخیره را به صورت دستی منتقل کنید. همچنین حساب کاربری Bethesda.net همچنان برای ورود به برخی از آثار خاص کاربرد دارد.

این حساب کاربری برای دسترسی به اسکین‌ها، ماد‌ها و مواردی از این دست استفاده خواهد شد. شرکت بتسدا در ادامه خاطر نشان کرده است که در زمان غیر فعال شدن بتسدا لانچر، بازی‌های خریداری شده از دسترس خارج نمی‌شوند. بلکه دیگر نمی‌توانید آن‌ها را از طریق این لانچر اجرا کنید. هنگامی که پروسه مهاجرت به استیم در دسترس قرار بگیرد، می‌توانید هر زمان که بخواهید این عمل را انجام دهید.

بتسدا لانچر

امکان تغییر پلتفرم در پروسه انتقال بتسدا لانچر وجود ندارد

کاربران بتسدا لانچر قادر به انتقال بازی‌های خود به پلی استیشن، ایکس باکس یا هیچ فروشگاه دیگری به جز استیم نخواهند بود. علاوه بر این، لیست دوستان در بازی‌های RAGE 2 ،Fallout 76 ،DOOM Eternal ،Wolfenstein: Youngblood ،The Elder Scrolls: Legends و Deathloop ادغام خواهند شد. زمان دقیق آغاز پروسه انتقال به استیم در طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

آیا تا‌کنون از بتسدا لانچر استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در مورد از دسترس خارج شدن این سرویس چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.