نقد Elden Ring
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Elden Ring منتشر شد: بهترین بازی قرن

یحیی رحیمی 4 اسفند 1400 5 دیدگاه
2,052 بازدید

بازی Elden Ring از ساخته‌های جدید استودیو فرام‌سافتور که با همکاری هیدتاکا میازاکی و جرج آر آر مارتین ساخته شده است؛ بالاخره پس از سال‌ها انتظار، در یک قدمی انتشار قرار دارد. الدن رینگ اولین بازی میازاکی با فرمت جهان‌باز است که توسط شرکت BANDAI NAMCO منتشر می‌شود و در جهانی فانتزی و سیاه با المان‌های اکشن نقش‌آفرینی و غول‌آخرهای قدر جریان دارد. نمرات و نقد Elden Ring از دید وب‌سایت‌های خارجی منتشر شده است و در ادامه به ویژگی‌های این بازی خواهیم پرداخت.

یکی از ویژگی‌های بازی Elden Ring، داستان فانتزی تاریک و غنی است که با مشورت نویسنده سری مشهور گیم آف ترونز خلق شده است و در عین حال، باس‌ها و دشمنان سرسخت مجموعه سولز در این بازی جهان‌آزاد حضور دارند. میازاکی در مورد میزان سختی Elden Ring گفته است که بازی‌کنان بیشتری قادر به تمام کردن آن خواهند بود؛ اما بازی همچنان سخت است و جدال با ده‌ها دشمن قدر، کار ساده‌ای نخواهد بود. برای آشنایی بهتر با دنیای الدن رینگ، بهتر است نگاهی به لینک‌های زیر بیندازید و حال وقت آن است نگاهی به نقد Elden Ring‌ از سوی وب‌سایت‌های خارجی بیندازیم.

  1. حجم فایل دانلود و زمان انتشار دقیق Elden Ring
  2.  سیستم مورد نیاز بازی Elden Ring
  3. پیش نمایش بازی Elden Ring
  4. عناوینی که باید قبل از انتشار بازی Elden Ring تجربه کنید

نقد بازی Elden Ring

با نگاهی اولیه به نقد Elden Ring می‌بینیم که با یکی از بهترین بازی‌های قرن اخیر روبه‌رو هستیم. اکثر منتقدان به این بازی امتیاز کامل داده‌‌اند و آن را بهترین بازی سال می‌دانند. سیستم‌های گیم‌پلی، داستان و فضای بازی به حدی خوب کار شده است که استانداردهای تازه‌ای را میان بازی‌های جهان‌باز پدید می‌آورد و بدون شک این بهترین بازی است که استودیو فرام‌سافتور ساخته است.

نقد Elden Ring

IGN – امتیاز 10/10

اغراق نیست اگر بگویم که الدن رینگ، بزرگ‌ترین و بلندپرواز‌ترین بازی استودیو فرام‌سافتور تابه‌حال است و این جاه‌طلبی کاملاً نتیجه داده است. حتی پس از 87 ساعت از خون‌ریزی، خستگی، اشک و تعدادی از سخت‌ترین مبارزاتی که تابه‌حال داشته‌ام؛ هنوز باس‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را حذف کنم و رازهایی باقی‌مانده که باید پرده از آن‌ها بردارم. علاوه بر آن، حالت PvP و کوآپ وجود دارد که حتی سراغ آن هم نرفته‌ام. اگرچه فونداسیون سیستم مبارزه نسبت به آنچه قبلاً دیده بودم، تغییری نکرده است؛ تنوع بسیار زیادی از دشمنان و باس‌های خطرناک وجود دارد. این بازی است که میان بهتری عناوین جهان‌آزاد که تجربه کرده‌ام قرار دارم و این بازی هم مانند Breath of the Wild، اثری است که یک ژانر را پیش می‌اندازد.

GameInformer – امتیاز 10/10

نقد Elden RingElden Ring مرا با سیل پایان‌ناپذیر اکتشاف‌ها و بینش هنری به چالش کشید، مجذوب و محصورم کرد. این بازی ترکیب بی‌نظیری از المان‌های مختلف یک بازی را نشان می‌دهد که کنار همدیگر یک اثر فوق‌العاده، بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را ساخته‌اند. الدن رینگ تنها بهترین بازی سال نیست؛ این بهترین بازی است که تابه‌حال ساخته شده است.

نقد الدن رینگ

Polygon – امتیاز 10/10

فرام‌سافتور کار بیشتری از میکس بازی‌های پیشین و گذاشتن لایه‌ای جهان‌آزاد روی آن انجام داده است. ارتباط استودیو با بازی‌کننده در جهات تازه و شگفت‌انگیزی اتفاق می‌افتد و سورپرایزهای فوق‌العاده‌ای برای طرفداران قدیمی بازی‌های سولز وجود دارد که از جمله آن‌ها باید به قلعه‌ها، دشمنان سرسخت و خطرات آنی اشاره کرد که همگی انتظارات را برآورده کرده‌اند. این بازی است که گاهی لبخند روی صورتم می‌نشاند و گاهی مرگ!

VGC – امتیاز 10/10

در حالی که مشکلاتی فنی جزئی و گرافیک قدیمی برخی اوقات خود را نشان می‌دهد؛ کارگردانی هنری و دنیای بازی Elden Ring شاهکار مطلق است. این بازی بسیار دشواری است؛ اما از آن دسته بازی‌هایی است که امکان فرار و ادامه ماجراجویی را می‌دهد تا بعدها به سراغ آن بازگردید. اگرچه این بازی انقلابی مانند دیمونز سولز نیست؛ اما این نزدیک‌ترین چیزی است که فرام‌سافتور به آن بازی ساخته است و بار دیگر جادوی خود را نشان داده است.

نقد الدن رینگ

GamesRadar+ – امتیاز 10/10

بحثی که وجود دارد آن است که Elden Ring به اندازه که باید انقلابی نیست. این بازی فوق‌العاده است و عالی است که یک بازی سولز جهان‌آزاد داریم؛ اما استودیو می‌توانست هویت تازه‌ای به آن ببخشد و فراتر از یک دارک سولز توسعه‌یافته باشد. الدن رینگ یکی از بهترین بازی‌ها در نوع خود است و هنوز باور نمی‌کنم که چنین اثری منتشر شده است.

نمرات الدن رینگ

با خواندن بخشی از نقد Elden Ring از سایت‌های خارجی، وقت آن است نگاهی به امتیاز کلی و نمرات بازی الدن رینگ بیندازیم. تازه‌ترین ساخته استودیو فرام‌سافتور موفق به دریافت میانگین امتیاز 97 از متاکریتیک بر اساس 37 نقد ثبت شده است. همچنین امتیاز 96 هم در اوپن کریتیک ثبت شده است و این بدین معنی است که ساخته جدید میازاکی، میان بهترین بازی‌های تاریخ قرار می‌گیرد و خود را نامزد قدر بهترین بازی سال می‌کند. در ادامه نگاهی به امتیازهای کلی بازی بیندازید:

TheGamer – 100
Destructoid – 100
GAMINGbible -100
God is a Geek – 100
Guardian – 100
PlayStation LifeStyle – 90
Dexerto – 90
Press Start – 95

نمرات Elden Ring

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی Elden Ring ارزش تجربه را دارد؟

الدن رینگ جزو بهترین بازی‌های تاریخ از لحاظ میانگین امتیاز متاکریتیک است و ارزش بارها تجربه را دارد و این اثری است که ژانر جهان‌آزاد را برای همیشه تغییر خواهد داد.

۱
میانگین نمرات بازی Elden Ring چقدر است؟

تازه‌ترین ساخته استودیو فرام‌سافتور موفق به دریافت میانگین امتیاز 97 از متاکریتیک بر اساس 37 نقد ثبت شده است. همچنین امتیاز 96 هم در اوپن کریتیک ثبت شده است و این بدین معنی است که ساخته جدید میازاکی، میان بهترین بازی‌های تاریخ قرار می‌گیرد و خود را نامزد قدر بهترین بازی سال می‌کند

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    مردیم از نسخی احساس می کنم کرک نمیشه . اگه بشه نظر می دم 😀

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به حمید

      نویسنده

      دانلود کنید و لذت ببرید!

    • Avatar

      سجاد در پاسخ به حمید

      مهمان

      چی داری میگی ؟ حتی یک روزم نشده که تو استیم اومده
      هیچ بازی تو روز اول کرک نمیشه

  • Avatar

    Aref

    مهمان

    چی شده؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حامد مصطفوی

    مهمان

    میدونستم قراره با یه شاهکار مواجه بشیم?

    پاسخ دهید