بازی Immortals Fenyx Rising
مهدی ملکی

نمرات بازی Immortals Fenyx Rising منتشر شد؛ یک بازی معمولی

مهدی ملکی 13 آذر 1399 بدون دیدگاه
741 بازدید

بازی Immortals Fenyx Rising روند توسعه نامتعادلی را طی کرد؛ در حالی که ما دو سال پیش باید این بازی را دریافت می‌کردیم، هنوز هم دستمان به آن نرسیده است! اکنون به تازگی آخرین ریسک یوبی‌سافت می‌رود که به کرسی بنشیند و نقدها و نمرات آن منتشر شده است؛ در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بازی Immortals Fenyx Rising که در سال 2019 آخرین نمایش خود را در مراسم E3 2019 تجربه کرد و ما با نام Gods and Monsters منتظر آن بودیم، امروز در تاریخ 3 دسامبر یا به عبارتی 13 آذر برای تمام پلتفرم‌های اصلی منتشر می‌شود. قرار است که روند این بازی در یک دنیای‌آزاد و در میان افسانه‌های یونانی طی شود و با دیدن طراحی هنری آن، بی‌اختیار عنوان The Legend of Zelda: Breath of The Wild برای ما تداعی می‌شود.

در زیر نمرات این عنوان را فهرست می‌کنیم:

بررسی وب‌سایت VG247: 5/5

همان‌طور که بازی‌های نسل بعدی به تدریج روانه بازار می‌شوند، عنوان Immortals Fenyx Rising مطمئناً یکی از آثاری است که شما باید به فهرست خود اضافه کنید. این بازی تقریباً روی تمام پلتفرم‌ها به غیر از گوشی‌های هوشمند موجود است و روی پلتفرمی‌ که آن را بررسی کردیم، یعنی ایکس باکس سری X عالی به نظر می‌رسد. در مجموع این بازی یک ماجراجویی جذاب، فسفرسوز و بامزه است که با غرق کردنتان در زمان، خوشحالتان می‌کند و اگر شما سال سختی را پشت سر گذاشته‌اید، حواستان را از مسائل روزمره پرت خواهد کرد.

IGN – 7/10
GameSpot – 7/10
Push Square – 7/10
Nintendo Life – 7/10
VGC – 2/5
The Guardian – 3/5
Game Informer – 9/10
Trusted Reviews – 4/5
نمرات بازی Immortals Fenyx Rising

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.