دانلود بازی Endzone A World Apart Prosperity برای PC
دانلود بازی Endzone A World Apart Prosperity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Endzone A World Apart Prosperity برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1400 بدون دیدگاه
5,442 بازدید

دانلود بازی Endzone A World Apart Prosperity برای کامپیوتر

آخرالزمان از همان سوژه‌هایی است که ظاهراً همواره همراه ما خواهد بود و هم در قالب فیلم‌های سینمایی و هم بازی‌های ویدیویی آن را تجربه می‌کنیم. بسیاری از عناوین ویدیویی با محوریت نابودی دنیا توسط عوامل مختلف ساخته شده‌اند و تلفیق این سوژه با سایر موارد، بازی‌های جذابی را پدید آورده است. یکی از سبک‌هایی که تا به حال آخرالزمان را به خود ندیده، سبک شهرسازی بوده که معمولاً ایده آن از آخرالزمان فاصله‌ای زیاد دارد. بازی Endzone از استودیو Gentlymad عنوانی شهرسازی بوده که سوژه آخرالزمان را به‌خوبی در کنار آن تلفیق کرده است. به‌تازگی بسته الحاقی A World Apart Prosperity نیز برای بازی منتشر شده تا محتوای بیشتری در اختیار طرفداران قرار دهد.

Endzone A World Apart Prosperity
در بسته الحاقی A World Apart Prosperity دنیا از حالت آخرالزمانی خودش فاصله گرفته و طبیعت در حال بازسازی خودش است. دیگر از آن دنیای نابودشده و خطرناک خبری نیست و حضور انسان‌ها بر روی سطح زمین با خطرهای کمتری همراه است. درون بازی عصر جدیدی را تجربه می‌کنید که در آن منابع طبیعی بیشتری یافت شده و دنیایی زیبا و متفاوت در آن پیش چشمانتان به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر این تحقیقات و تکنولوژی‌های جدیدی اضافه شده که به توسعه شهر شما کمک می‌کند و به دلیل خطرهای کمتر، چالش‌های متفاوت دیگری سر راه تمدن نوپای شما قرار خواهد گرفت.

داستان بازی در سال 2021 روایت می‌شود که در آن گروهی تروریستی منجر به انفجارهای اتمی گسترده در سرتاسر دنیا شده و هرج‌ومرج بزرگی را پدید می‌آورد. این هرج‌ومرج به آخرالزمان منجر شده و بسیاری از مردم دنیا کشته می‌شوند. آن‌هایی که موفق شدند به پناهگاه‌های زیرزمینی به اسم Endzone برسند زنده مانده و توانستند 150 سال پس از واقعه به سطح زمین برگردند. اکنون تحت فرمان شما بشریت بار دیگر تمدن خود را از نو بنا کرده و شهر جدیدی بسازد.

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک شهرسازی بوده و داخل آن باید عناصر متعددی را مدیریت کنید. بیش از 70 مدل بنای مختلف با کاربردهای منحصربه‌فرد وجود داشته که باید برای توسعه شهر خود از آن‌ها استفاده کنید. جمع‌آوری و استخراج منابع مهم از دیگر فعالیت‌های درون بازی بوده و سروکله زدن با خطرهای دنیای نابودشده مانند رادیواکتیو، موجودات جهش‌یافته، باران اسیدی، راهزن‌ها و… نیز دائم سر راه شما قرار می‌گیرد. در واقع این بازی را می‌توان تلفیقی از عناوین Survival و شهرسازی دانست که گیم پلی‌ای کلاسیک اما عمیق را ارائه می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Endzone A World Apart Prosperity با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: I5-2500K, 4-Cores @3.30 GHz or equivalent AMD-Hardware
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Supported: Monitors with 16:10 and wider aspect ratios (NOTE: 5:4 and 4:3 aspect ratios are not supported)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

All life begins to flourish again! While the first settlers struggled for simple survival, their descendants were already able to bring modest prosperity to this world. Among the survivors, an unimagined zeal is now stirring. They dedicate themselves to great ideas and work hard to make them a reality. People have begun to dream; they look to the future full of wishes but also with high expectations.
Lead this hopeful generation into a period of prosperity and new inventions. Make the former pioneers into citizens of a newly blossoming civilisation.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.