بازی Street Fighter
یحیی رحیمی

شایعه:‌ بازی Street Fighter 6 روز دوشنبه معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 1 اسفند 1400 بدون دیدگاه
285 بازدید

مجموعه بازی استریت فایتر یکی از محبوب‌ترین بازی های مبارزه‌ ای است که همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. میزان فروش این مجموعه، سپتامبر سال گذشته از 47 میلیون نسخه گذشت و حال گزارش‌های تازه‌ای از معرفی شماره جدید Street Fighter خبر می‌دهند. یکی از اینسایدرها گزارش داده است که معرفی Street Fighter 6 در روز دوشنبه،‌ دوم اسفند توسط کپکام انجام می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، شرکت کپکام اوایل هفته گذشته یک شمارشگر معکوس را راه انداخت که در روز 21‌ فوریه تمام می‌‌شود. طراحی این شمارشگر بسیار ساده است و هیچ‌گونه سرنخی به طرفداران این شرکت ژاپنی نمی‌دهد. بسیاری باور داد که محتوای جدید Resident Evil معرفی می‌شود و حتی شایعاتی از معرفی Resident Evil 4 Remake‌ هم پخش شده است؛ اما یکی اینسایدرها معتقد است که این شمارشگر مرتبط با بازی Street Fighter 6 است.

معرفی Street Fighter 6

معرفی Street Fighter 6 به‌زودی انجام می‌شود

جف گراب، گزارشگر GamesBeat در پادکست این هفته GrubbSnax به شمارشگر مرموز کپکام پرداخته است. او می‌گوید که این شمارشگر مربوط به معرفی Street Fighter 6 است. جف گراب در مورد این بازی گفت: «همه باید انتظار استریت فایتر 6 را داشته باشند؛ زیرا که این چیزی است که من شنیده‌ام». گراب به گزارش‌های دقیق شهرت دارد و اطلاعات زیادی از قضایای پشت پرده دارد و به همین دلیل، نمی‌توان ساده از کنار ادعای وی گذشت.

بنابر شمارشگر معکوس، خبرهای رسمی در تاریخ 2 اسفند و ساعت 21:30 به وقت ایران منتشر خواهد شد. گفتنی است این تایم با فینال فصل اخیر رقابت‌های Street Fighter همخوانی دارد و این بهترین موقع برای معرفی نسخه جدید بازی است. اگرچه معرفی استریت فایتر 6 هنوز رسمی نشده است؛ اما گزارش‌های اخیر نشان از توسعه بازی در طی چند سال اخیر دارد. گفتنی است آخرین بسته الحاقی بازی هم به ساخت نسخه جدید اشاره داشت و با توجه به ادعای جف گراب، به‌زودی اطلاعات رسمی را دریافت می‌کنیم.

بازی Street Fighter V در سال 2016 و به عنوان بازی انحصاری پلی استیشن منتشر شد. مشخص نیست آیا شماره ششم هم این روند را تکرار می‌کند یا خیر؟ با توجه به تصمیمات اولیه و همچنین تغییر تمرکز کپکام از کنسول به کامپیوتر، احتمال انتشار انحصاری ضعیف است. یکی از افشاگران نزدیک به مایکروسافت از افزودن تعدادی بازی‌های کپکام به فروشگاه مایکروسافت خبر داده است و سیاست این شرکت در قبال پلتفرم ویندوز و ایکس باکس تغییر کرده است. منتظر معرفی Street Fighter 6 در روز دوشنبه باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.